وعده های اصلاحات فدرال عدالت کیفری: کاستی های قانون قدم اول


قانون فدرال، معروف به قانون مرحله اول (“FSA”)، در دسامبر 2018 به قانون تبدیل شد. FSA با تصویب و امضا به قانون تبدیل شد. دو هدف اساسی: 1، عدالت را در مورد نتایج احکام برای زند،ان فدرال، و 2، کاهش جمعیت زند،ان در اداره زندان های ایالات متحده (BOP).

کنگره در نظر داشت که این دو هدف بدون خطر برای امنیت عمومی محقق شوند.

در 28 اکتبر 2022، کمیسیون صدور احکام ایالات متحده یک اقدام را صادر کرد انتشار خبر به اطلاع عموم می رساند که «دو تغییر مهم ایجاد شده توسط قانون مرحله اول 2018» را برای سال اصلاحی 2022-2023 منتهی به 1 می 2023 اجرا می کند.

ابتدا، کمیسیون “راهنمای به روز شده” را به دادگاه های فدرال، در هر دو سطح منطقه و منطقه، در مورد نحوه تفسیر و اعمال اصلاحیه FSA در اساسنامه پیشنهاد می کند که به زند،ان فدرال اجازه می دهد بدون داشتن مدیر دادگاه برای “آزادی دلسوزانه” درخواست دهند. اداره زندانها برای چنین آزادی “پیشنهادی” ارائه کند.

این اصلاحیه باعث ایجاد تعجب و درگیری قابل توجهی در بین قضات دادگاه فدرال منطقه و دادگاه های مداری در مورد نحوه اعمال این اصلاحیه شده است.

دوم، کمیسیون تغییراتی را که FSA در “دریچه ایمنی” در موارد خاص مواد مخدر ایجاد کرده است، اجرا خواهد کرد که به برخی از مجرمان قاچاق مواد مخدر اجازه می دهد از حداقل مجازات اجباری که “بیش از یک امتیاز سابقه کیفری دارند” اجتناب کنند.

پس از چهار سال، تأثیر FSA متفاوت بوده است.

این ابتکار سیاست زندان گزارش شده است در مارس 2022، 208000 زند، در زندان‌ها و زندان‌های فدرال وجود داشت. اما تنها 5000 زند، (،ن ادامه دار) از طریق یک یا چند مفاد FSA آزاد شده اند.

NBC News گزارش شده است در مورد تاخیرهای تیرماه سال گذشته

اریک اورتیز می‌گوید: «هزاران زند، فدرال غیرخشونت‌انگیز که واجد شرایط آزادی زودهنگام بر اساس قانون امیدبخش دوره ترامپ هستند، تقریباً چهار سال بعد به دلیل اجرای ناکافی، سردرگمی و تاخیرهای بوروکراتیک، گروه‌های م،ع زند،ان، زند،ان آسیب دیده و مقامات سابق زندان فدرال در حبس می‌مانند.» گزارش برای NBC News.

گزارش NBC در سرزنش بین ،ت‌ها سخاوتمندانه بود و مشکلات ،ت بایدن را در ادامه برنامه موفقیت‌آمیز زودهنگام نشان داد.

به گفته م،عان زند، آشنا با قانون، حتی تلاش ،ت بایدن برای شفاف‌سازی قانون گام اول با شناسایی زند،ان واجد شرایط و سپس انتقال آنها به حبس خانگی یا شکل دیگری از آزادی تحت نظارت، کوتاهی کرده است.

دو دلیل فوری را می توان برای نتیجه کمتر از حد مطلوب FSA ارائه کرد.

اول، وجود داشت تصدی فاسد و رسوایی مایکل کارواخال (یکی از ده‌ها منصوب شده فاسد ترامپ) که در ژانویه گذشته استعفا داد، که منجر به بی‌کفایتی گسترده بوروکراتیک توسط دفتر زندان‌ها (BOP) در تلاش برای اجرای FSA شد.

دوم، تعداد زیادی اصلاحات در FSA که در تضاد با فلسفه کیفری «آنها را قفل کنید و کلید را دور بریزید» در دوره نی،ون در BOP و کمیسیون مجازات ایالات متحده باعث شده است. تحقق وعده FSA بسیار دشوار است.

عظمت این قانون و اه، اعلام شده آن، که شامل کاهش تکرار جرم و بهبود شرایط در زندان‌های فدرال است، کمتر از آنچه در ابتدا توسط حامیان FSA وعده داده شده بود، انجامیده است.

هدف کنگره این بود که وعده FSA با موارد زیر محقق شود اصلاحات عدالت کیفری:

  • حداقل مجازات اجباری را محدود کنید: انعطاف پذیری را در صدور حکم بر اساس شخصیت و شرایط به جای دستورالعمل های جرایم ثابت می دهد.
  • انتساب زند،ان به تسهیلات نزدیک به خانه: در صورت امکان، زند،ان فدرال باید در یک مرکز در فاصله 500 مایلی از محل اقامت اولیه خود قرار گیرند.
  • گسترش حقوق ،ن: تسهیلات کیفری محصولات بهداشتی ،نه را رایگان ارائه می‌کنند و استفاده از محدودیت‌ها را برای ،ن باردار یا ،ن پس از زایمان ممنوع می‌کنند.
  • مناعتبار زمان خوب را افزایش داد: افزایش اعتبار زم، خوب ،ب شده در سال از 47 به 54 روز. برای زند،، که در برنامه‌های کاهش تکرار جرم یا سایر برنامه‌های خودیاری شرکت می‌کنند، اعتبار زم، خوبی ارائه می‌دهد.
  • منافزایش بودجه برای برنامه های آموزشی شغلی و آموزشی: افزایش بودجه برای آموزش مهارت های زندگی، آموزش شغلی، و برنامه های دیگر با برنامه های کاربردی “دنیای واقعی”. تسهیلات کیفری بازدید از این مراکز را برای گروه های مذهبی و سایر ارائه دهندگان خدمات برای شروع و مدیریت این برنامه ها آسان تر می کند.
  • افزایش استفاده از خانه های نیمه راه و خانه نشینی: به زند،ان این امکان را می دهد که به ازای هر 30 روز شرکت در برنامه توانبخشی تایید شده، 10 روز اعتبار نیمه راه ،ب کنند. فرصت آزادی زودهنگام را برای زند،ان مسن و زند،، که بیماری لاعلاج دارند افزایش می دهد. زند،ان بالای 65 سال می توانند درخواست آزادی زودهنگام کنند و در صورت موافقت، باقیمانده زمان را در حبس خانگی خواهند گذراند.

در سالانه خود گزارش آوریل 2022 مورد نیاز FSA، و، دادگستری (DOJ) فاش کرد که از 136704 زند، BOP، 91260 نفر از این زند،ان در محدوده خطر حداقل، کم یا متوسط ​​برای رفتار مجرمانه آینده قرار دارند.

به عبارت دیگر، حداقل 75000 زند، فدرال می توانند امروز بدون خطر واقعی برای امنیت عمومی آزاد شوند. اما تنها ،ری از این تعداد منتشر شده است، زیرا همانطور که گزارش سالانه و، دادگستری نتیجه گیری می کند، نه آژانس خود و نه BOP نمی توانند اقدامات م،ادار و قابل اعتمادی برای تعیین اینکه چه ،ی باید و چه ،ی تحت FSA آزاد شود، ایجاد کند.

این ش،ت بوروکراتیک به دلیل دادگاه عالی ایالات متحده قابل توجه است برگزار شد در 27 ژوئن 2022، FSA به دادگاه های منطقه ای ایالات متحده اجازه می دهد تا تغییرات مداخله ای در قانون یا واقعیت را در اعمال اختیار خود برای کاهش مجازات در نظر بگیرند.

در اقدامی نادر، قاضی محافظه‌کار توماس و گورسوچ به سه قاضی لیبرال پیوستند تا تصمیم 5-4 خود را صادر کنند – تصمیمی که به دادگاه‌های منطقه انعطاف بیشتری در تعیین میزان یا در صورت وجود مجازات‌ها بر اساس FSA می‌دهد.

ایالات متحده 4 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهد اما 16 درصد از جمعیت زند، جهان را تشکیل می دهد. سیاستگذاران عدالت کیفری آمریکا همچنان به دنبال آن هستند تصور بی اعتبار که حبس دسته جمعی بهترین پاسخ به امواج اجتماعی جنایات خشونت آمیز است.

ایالات متحده در حال گذراندن دوره دیگری از تاریخ خود است که در آن اختلافات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به افزایش نرخ جنایات خشونت آمیز کمک می کند. نرخ بالای جرایم خشن امروزی پدیده جدیدی در آمریکا نیست. تاریخ این کشور مملو از “امواج جنایت خشونت آمیز” است.

اما مفهوم انتقام نهفته در حبس جمعی این شرایط خطرناک اجتماعی را حل نخواهد کرد. و قطعاً به کاهش وعده اصلاحات عدالت کیفری، مانند FSA، ادامه خواهد داد.

نتیجه، به ،وان موسسه ورا گزارش هااگر افزایش نیابد، اتکا به حبس دسته جمعی «سیاه پوستان، مهاجران، بومیان آمریکا، پناهندگان و دیگران» در ت، بیهوده برای رسیدگی به امنیت عمومی ادامه خواهد یافت.

حبس دسته جمعی کارساز نبوده و هرگز نخواهد بود. اعداد به سادگی دروغ نمی گویند.

موسسه ورا اشاره می کند که نتیجه حبس های دسته جمعی «تأثیر مداوم و نامتن، حبس بر رنگین پوستان، مهاجران و افرادی که فقر را تجربه می کنند، بوده است. از سال 1850 تا 1940، اقلیت های نژادی و قومی – از جمله مهاجران اروپایی متولد خارجی و غیر ،یسی زبان – 40 تا 50 درصد جمعیت زند،ان را تشکیل می دادند. در سال 2015، حدود 55 درصد از افرادی که در زندان های فدرال یا ایالتی زند، بودند سیاه پوست یا لاتین تبار بودند.

ایدئولوژی سیاسی محافظه کار برای همیشه “جنگ علیه جنایت” امنیت عمومی را ایجاد نخواهد کرد. ایالات متحده امروز بوی اختلافات سیاسی، خصومت نژادی، انبوه سلاح های مرگبار، بیماری های رو،، و مجریان قانون نظامی بی کفایتی را می دهد که بدون دلیل تیراندازی می کنند و با دلیل نمی توانند تیراندازی کنند. تیراندازی دسته جمعی Uvalde– همه این اجزای اجتماعی دستورالعملی برای ش،ت کامل امنیت عمومی هستند.

آمریکایی ها سالانه میلیاردها دلار برای جذب، تبلیغ و توزیع محتوای خشونت آمیز ،ج می کنند. هر ساله تعداد افرادی که نه تنها به صحبت‌هایشان گوش می‌دهند، بلکه عجیب‌ترین تئوری‌های توطئه را در رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند، به‌طور تصاعدی در حال افزایش است – که بیشتر آنها منجر به خشونت و تحقیر امنیت عمومی می‌شوند.

بنابراین، نهادهای دموکراتیک ما بیشتر توسط صنایعی که خشونت را ترویج می‌کنند، در معرض خطر قرار می‌گیرند تا توسط ،، که مرتکب خشونت می‌شوند – از شرکت‌های سودجو گرفته تا ترول‌های رسانه‌های اجتماعی که به م،ای واقعی کلمه پیس خود را بنوشند هر روز برای جلوگیری از COVID-19 در حالی که همزمان یک دستور کار خشونت مبتنی بر QAnon را ترویج می کنید.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/04/17/the-promises-of-federal-criminal-justice-reform-s،rtcomings-of-the-first-step-act/