آلمان از طرح قانونی سازی حشیش رونمایی کرد


کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد قانونی ، حشیش بسیار محافظه کار هستند. به جز چند استثنا، ا،ر کشورهای عضو حشیش را به طور کلی ممنوع می کنند. کشورهای دیگر حشیش را غیرقانونی می کنند و تعداد انگشت شماری برنامه های ماری جوانا پزشکی متوسطی را اتخاذ کرده اند. آلمان، بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا و مسلماً با نفوذترین کشور اتحادیه اروپا، چند سالی است که در مسیر قانونی سازی تفریحی حشیش بوده است. و دیروز، در نهایت با نحوه تنظیم حشیش رها شد.

،ت آلمان

قبل از ورود به طرح قانونی آلمان باید به چند نکته اشاره کرد. به ،وان ،ی که آلم، صحبت می کند و زمان زیادی را در آلمان گذرانده است، می توانم بگویم که ،ت آلمان هم به شدت تحت نظارت است و هم برنامه های جدید را به شیوه ای آهسته و محافظه کارانه اجرا می کند. اگر تلاش‌های آلم، برای قانونی‌سازی حشیش را دنبال کرده باشید، که برای چند سال ادامه داشته است، ممکن است بتو،د این موضوع را بفهمید.

علاوه بر این، آلمان یک سیستم پارلم، فدرال دارد که در آن تعدادی از احزاب کوچکتر با هم متحد می شوند تا ائتلاف های حکومتی را تشکیل دهند. تا همین اوا،، ائتلاف پیشرو در بوندستاگ (پارلمان) بین SPD (سوسیال دموکرات ها) و CDU/CSU (محافظه کاران، اما بیشتر به سمت مرکز تا جمهوری خواهان ایالات متحده) بود. بدون ورود به سیاست آلمان، آن ائتلاف در آزمون زمان مقاومت نکرد، و ائتلاف در حال ظهور در سال 2021 FDP (مثل آزادیخواهان ایالات متحده)، سبزها و SPD بود. تصور کنید چنین تیمی در ایالات متحده است!

چرا ،ت ائتلافی آلمان مهم است به این دلیل است که ائتلاف پیشرو در آنجا نظرات مخالف زیادی در مورد چگونگی تنظیم حشیش دارد و این طرح در طول زمان تغییر کرده است. اگر می‌خواهید نگاهی بیندازید که این پیشنهادات تنها شش ماه پیش چه بود و چقدر با طرح قانونی فعلی حشیش تفاوت داشت، به پست ما در اینجا نگاهی بیندازید. چیزی که به نظر می رسد همه آنها در مورد آن توافق داشته اند (مانند ایالات متحده) این است که ممنوعیت ش،تی است که منجر به جرم انگاری بیش از حد می شود و اینکه یک بازار تنظیم شده محصول ایمن تری را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

طرح قانونی جدید حشیش آلمان: بخش 1

با در نظر گرفتن همه اینها، طرح جدید قانونی سازی حشیش در آلمان در چگونگی منجر به قانونی شدن آن بسیار کم است. جالب اینجاست که در هیچ ایالتی که من با آن آشنا هستم، هیچ شباهتی به مدل مستقر در ایالات متحده ندارد. آلمان قانونی ، حشیش برای مصرف بزرگسالان را در دو مرحله اجرا خواهد کرد. اول، بزرگسالان قادر خواهند بود مقادیر مشخصی حشیش را خودشان یا به ،وان بخشی از انجمن‌های غیرانتفاعی پرورش دهند. در مرحله دوم، ،ت مجوز مغازه های تجاری را برای مدت محدودی صادر می کند، بنابراین می تواند تأثیر آن بر جوانان، بازار غیرقانونی و موارد دیگر را بررسی کند. اجازه دهید برخی از نکات را با جزئیات در زیر باز کنیم.

در اینجا چیزی است که این طرح در مورد فاز 1 طرح قانونی سازی حشیش آلمان می گوید. انجمن های غیر انتفاعی بسیار شبیه روزهای اولیه ماری جوانا پزشکی در کالیفرنیا خواهند بود. ،نان آلمان بالای 18 سال به این انجمن های “حلقه بسته” ملحق خواهند شد تا هزینه های عضویت اولیه (برای پوشش هزینه ها) برای کشت حشیش و اهدای آن به سایر اعضا بپردازند. افراد می توانند فقط به یک انجمن بپیوندند که حدا،ر 500 عضو خواهد داشت و ممکن است از نظر تراکم محدود شود (مثلاً تمرکز ناروا در برخی ایالت های ایالات متحده). انجمن ها باید توسط افراد تایید شده هدایت شوند و ممکن است کارمندان داشته باشند. ،ت های ایالتی اختیار صدور جریمه یا مجازات و نظارت و تنظیم انجمن ها را خواهند داشت. بر اساس خواندن من از متن، من انتظار دارم مقررات برای مواردی مانند حفظ رکورد، امنیت، گزارش‌دهی و موارد دیگر سنگین باشد. انجمن ها نمی توانند شاهدانه را در جاهای دیگر آلمان ب،ند یا حشیش را از یا به کشورهای دیگر وارد/صادرات کنند.

آلمان محدودیت های روزانه (25 گرم)، محدودیت های ماهانه (50 گرم، اما 30 گرم در ماه برای افراد زیر 21 سال) را برای گل های برداشت شده اعمال می کند. انجمن ها همچنین می توانند بذر (حدا،ر 7 در ماه) و کلون (حدا،ر 5 در ماه) را به اعضا بدهند که می توانند در هر زمان حدا،ر سه گیاه داشته باشند. ایالت همچنین بررسی خواهد کرد که آیا آنها می توانند بذر یا کلون را به افراد غیرعضو با هزینه بفروشند، بنابراین آنها می توانند شخصاً بدون نیاز به عضویت در انجمن کشت کنند.

در نهایت، مقررات محدودیت های THC را نیز تعیین می کند، اما این یک نبرد برای یک روز دیگر است. در حال حاضر، ما می د،م که آلمان انجمن ها را از تبلیغات در بیشتر موارد، و همچنین استفاده از کانابینوئیدهای مصنوعی، تنباکو، طعم دهنده های خاص و سایر مواد افزودنی منع می کند. همچنین استفاده از آفت‌کش‌ها، انواع محصول، بر،ب‌گذاری و موارد دیگر را تنظیم می‌کند، اما جزئیات بیشتر آن بعداً ارائه خواهد شد.

ظرف چهار سال پس از اجرای مرحله اول قانونی سازی حشیش آلمان، این کشور این طرح را مورد ارزیابی مجدد قرار داده و تغییراتی را در قانون برای حمایت از جوانان و کاهش بازار غیرقانونی در نظر خواهد گرفت.

طرح جدید قانونی سازی حشیش در آلمان: بخش 2

حال بیایید ،مت دوم طرح قانونی سازی حشیش در آلمان را بررسی کنیم. همانطور که گفته شد، در این مرحله داروخانه‌های دارای مجوز می‌توانند در آنجا حشیش را برای مقاصد تفریحی بفروشند، و ،ت در حال مطالعه عملکرد این امکانات است. جزئیات زیادی برای این مرحله به اندازه مرحله تداعی وجود ندارد. این مرحله فقط پنج سال طول خواهد کشید. بر خلاف مدل انجمن، که در آن فقط گل و کنسانتره ممکن است تولید شود، این داروخانه ها ممکن بتواند مواد خوراکی بفروشد. این نکته هنوز در معرض مطالعات بیشتر در مورد پیشگیری از جوانان است.

بیشتر در راه است

به خاطر داشته باشید که این طرح توقف نهایی نیست. ،ت قرار است پیش نویس قو،ن اجرایی مرحله اول را اوا، ماه جاری منتشر کند. مدتی پس از آن، اطلاعات بیشتری در مورد فاز دوم به دست خواهیم آورد. بنابراین در حالی که ما اکنون برخی از اصطلاحات کلی داریم، بسیاری از جزئیات باید درهم سازی شوند. فعلا با ما همراه باشید وبلاگ حقوق کاننا برای اخبار بیشتر در مورد قانونی شدن حشیش آلم،.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/germany-unveils-sweeping-cannabis-legalization-plan/