فروش اقساطی پژو پارس سال تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | behtarinyab

فروش اقساطی پژو پارس سال تحویل فوری 1403 با اقساط 60 ماهه | behtarinyab

فروش اقساطی خودرو گزینه ای که این روزها بیش از هر زمان دیگر جایگزین مناسبی برای خرید خودروهای دست دوم محسوب میشود. در این بین شرکتهای مختلف فعال در زمینه خودرو اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی خودرو میکنند. همچنین این اتومبیل دارای دما سنج روی داشبورد، جلو آمپر جدید، داشبورد تریم بژ، شیشه های سولار، سنسور ایمنی دنده عقب و قفل مرکزی از دیگر مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها و مشخصات این مدل از اتومبیل می باشد.

  • موتور استفاده شده برروی پارس دوگانه سوز از نوع XU7 بوده و می تواند 83 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه قدرت ایجاد کند.
  • استقبال پرشور مردم از طرح‌های فروش اقساطی پارس سال، انواع پژو ۲۰۶، مدل‌های پژو۲۰۷، ۴۰۵ و … سندی بر این ادعاست.
  • چگونه می‌توانید یک پژو پارس صفر یا دست‌دوم سالم و خوش قیمت را قسطی بخرید؟ در اینجا، ابتدا با جدیدترین مدل پژو پارس بیشتر آشنا می‌شوید تا با آگاهی بیشتر این خودرو را انتخاب کنید.
  • در ادامه جدیدترین قیمت خودروهای پرفروش ایرانی و تغییرات آن نسبت به روز گذشته …
  • پایان تولید پژو پارس اتومات شاید برای برخی خبر ناامیدکننده باشد، اما در دسترس بودن فروش اقساطی راه حل مناسبی برای کسانی است که همچنان مایل به داشتن یکی از این سدان های محبوب هستند.

خرید خودرو کارکرده هم معایب خاص خودش را دارد، از جمله اینکه بسیار زود مستهلک خواهد شد و ممکن است حسابی شما را به خرج بیاندازد. یک ماشین دست دوم قطعا مسافت بیشتری را پیموده است، مساله‌ای که در طول عمر مفید خودرو تاثیر می‌گذارد. وقتی شما قصد شرکت در طرح خرید اقساطی پژو پارس tu5 را دارید، خودرویی با مشخصات دلخواه پیدا میکنید، اما انتخاب و پیدا کردن یک وسیله نقلیه دست دوم با گزینه ها و ویژگی های دقیق مورد نظر شما گاها غیر ممکن است. به این ترتیب اگر شما به دنبال طرح فروش اقساطی پژو پارس تیو فایو هستید، مجموعه‌ای از مقدمات را کنار هم گذاشته‌اید تا به این نتیجه رسیده‌اید. مقدماتی مانند توان فنی مطلوب، امکانات خوب، ایمنی مناسب، قیمت مناسب، استهلاک پایین، کابین جادار و … بنابراین اصلا عجیب نیست اگر نتوانید هیچ گزینه‌ای را جای ماشین پارس تیوفایو بگذارید.

آغاز پرداخت وام قرض الحسنه فقط با ضمانت یارانه وام 50 تا 200 میلیونی رئیسی بدون ضامن و تحویل فوری

یکی از خودروهای تولید داخل اتومات که توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند خودروی پارس اتومات می فروش اقساطی پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای باشد. خودروی پارس اتومات از دیگر مدل های پارس گران قیمت تر است و همین گران قیمت بودن باعث شده تا خرید نقدی آن برای برخی افراد امکان پذیر نباشد. اما هیچ نگرانی بابت این موضوع وجود ندارد و می توان با فروش اقساطی پارس اتومات که برخی فروشنده ها در نظر گرفته اند مالک این خودرو شد. فروش اقساطی ایران خودرو هزینه های خرید خودرو را تا حد زیادی کاهش می دهد و می تواند برای افراد کم در آمد یک گزینه بسیار جذاب محسوب شود. سایا خودرو طرح ویژه فروش اقساطی پژو پارس TU5 با شرایط عالی تحویل فوری، اقساط بلند مدت و کمترین پیش پرداخت را در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

نقد و بررسی اجمالی پژو پارس

چنانچه قصد خرید اقساطی پارس اتومات از سایا خودرو دارید، برای دریافت قیمت روز این خودرو و نیز اطلاع از جزییات طرح‌های فروش اقساطی با مرکز فروش این مجموعه تماس بگیرید. پژو پارس دوگانه سوز نسخه اقتصادی و کم مصرف پرشیا مسحوب می شود و همانند پارس سال دارای 8 سوپاپ و 4 سیلندر می باشد. این خودرو به دلیل استفاده از گاز و بنزین هزینه سوخت کمی برای مصرف کنندگان دارد. موتور استفاده شده برروی پارس دوگانه سوز از نوع XU7 بوده و می تواند 83 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه قدرت ایجاد کند. اگر در حالت استفاده صددرصدی از بنزین بخواهیم حداکثر اسب بخار آن را اندازه بگیریم، عملا تفاوتی با پارس سال ندارد. حجم موتور این خودرو 1.8 لیتر است و حداکثر گشتاور آن 135 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه می باشد.

فروش اقساطی پژو پارس

برای استفاده از این طرح، باید در صفحه اصلی سایت به بخش خرید اقساطی خودرو بروید. در صفحه خرید اقساطی می‌توانید با استفاده از فیلترهای موجود، پژو پارس را انتخاب کنید. پس ‌از انتخاب خودروی موردنظر از لیست، وارد صفحه مربوط به آن می‌شوید و آنجا می‌توانید با انتخاب گزینه خرید اقساطی، تعداد اقساط (بین 12 تا 36 ماه) را انتخاب کنید. پس از واردکردن اطلاعاتتان، منتظر تماس کارشناسان همراه مکانیک بمانید تا مراحل بعدی کار پیش برود. ( یا برای راحتی بیشتر، می‌توانید وارد صفحه خرید اقساطی پژو پارس شوید (روی لینک کلیک کنید) و برای خودروی مورد نظرتان ثبت سفارش کنید). مشخصات فنی و امکانات یک خودرو بحث شیرینی است؛ اما وقتی صحبت به قیمت آن می‌رسد، ممکن است کمی کامتان تلخ شود.