آیا تصمیمات دادگاه منطقه ای از قبل از سال 1892 برای دادگاه های استیناف منطقه الزام آور است؟


قانون قضایی 1891 که معمولاً به ،وان قانون شناخته می شود قانون Evarts، ساختار قضایی فدرال را بازسازی کرد. این قانون دادگاه‌های استیناف مداری را ایجاد کرد که اکنون آشنا هستند. در آن زمان، 9 دادگاه تجدیدنظر مداری وجود داشت. در حال حاضر دوازده است.

قبل از قانون Evarts، دادگاه های مداری در ایالت ها وجود داشت. برای مثال، دادگاه منطقه ای مریلند در ایالات متحده وجود داشت. (این دادگاه ممکن است برای ،، که خوانده اند آشنا به نظر برسد پارته مریمن سابق). و قاضی بوشرود واشنگتن تصمیم گرفت کورفیلد علیه کوریل در حالی که در پیست پیست ایالات متحده برای ناحیه شرقی پنسیلو،ا سوار می شوید.

من یه سوال دارم که جوابشو پیدا نمیکنم آیا یک تصمیم قبل از 1892 دادگاه منطقه ای مریلند ایالات متحده، که در حوزه 4 بود، پس از سال 1891 برای دادگاه دایره چهارم ایالات متحده یک سابقه ا،ام آور خواهد بود؟

در زمینه مرتبط، من می‌دانم که تصمیم‌های مدار پنجم «قدیمی» در مورد مدار یازدهم، که از مدار پنجم در سال 1981 جدا شد، سابقه ا،ام‌آور است. و دادگاه های تجدیدنظر حوزه قو،ن پس از Evarts.

اگر نظری دارید، لطفا به من ایمیل بزنید. من هرگز نظرات یا توییت ها را بررسی نمی کنم. (اما همه شما قبلاً این را می دانستید).


منبع: https://reason.com/volokh/2023/02/07/are-circuit-court-decisions-from-before-1892-binding-on-the-circuit-courts-of-appeals/