آیا رانندگی با برف روی سقف ماشین شما قانونی است؟


ماشین شما که در خیابان پارک کرده اید با برف دیشب شش اینچ پوشیده شده است و شما برای سر کار دیر می دوید.

حداقل پنج دقیقه طول می کشد تا ماشین خود را به درستی از برف و یخ پاک کنید، بنابراین شما تصمیم می گیرید تا گوشه ها را کوتاه کنید و به اندازه کافی برای دیدن از پنجره ها فاصله بگیرید. سقف؟ Pfft آن برف مانعی ندارد.

اگر این تصمیم را گرفتید، تصمیم بدی است – حتی اگر احتمال خیره شدن یخی رئیستان را کاهش دهد. آن برف می تواند بلغزد یا به سمت عقب یا جلو برود و دید شما را مسدود کند. می تواند پرواز کند و دیگران را به خطر بیندازد.

و در برخی از ایالت‌ها، می‌تواند برای شما یک بلیط دریافت کند – حتی اگر حرکت نکند.

ایالات با قو،ن قوی

حداقل پنج ایالت قو،نی دارند که به طور خاص رانندگان را م،م می کند که برف را از سقف و کاپوت و همچنین پنجره ها بردارند یا در معرض خطر جریمه قرار گیرند.

پنسیلو،ا است جدیدترین ایالت نیاز به سقف خودروهای بدون برف در سال 2022، قانونگذار “قانون کریستین” را برای بزرگداشت کریستین لمبرت، که پس از برخورد خودرویش با ورقه یخی که از یک کامیون خارج شد، درگذشت، تصویب کرد. آن قانون مشابه است نیوهمپشایر “قانون جسیکا”، به نام جسیکا اسمیت، که در اثر برخورد ورقه یخ از یک تراکتور-تری، به وسیله نقلیه دیگری که با ماشین او برخورد کرد، کشته شد.

کانکتیکات، نیوجرسی، و رود آیلند همچنین از رانندگان می خواهد که اقدامات معقولی برای حذف برف از کل وسیله نقلیه، از جمله سقف، انجام دهند، در غیر این صورت جریمه می شوند.

کشورهای دیگر هنوز هم می گویند این خطرناک است

اما این بدان م،ا نیست که شما از نظر قانونی برای نادیده گرفتن برف پشت بام در سایر ایالت ها از اسکاتلند آزاد هستید. این به این دلیل است که سایر کشورها فقط کمی متفاوت به آن نگاه می کنند.

برخی از ایالت ها به سادگی به رانندگان هشدار می دهند که با جارو ن، کل وسیله نقلیه خود در معرض خطر قانونی قرار دارند. اگر برف یا یخ روی وسایل نقلیه منجر به تصادف شود جریمه می شود.

برخی از ایالت ها صرفاً برف و یخ را به ،وان چیزهایی در نظر می گیرند که قبلاً توسط قو،ن آنها پوشش داده شده است که نیاز به دید روشن برای رانندگان دارد. به طور شگفت انگیزی، به ،وان مثال، مینه سوتای برفی قانون برف روبی برای وسایل نقلیه ندارد. قانون فقط می گوید که رانندگان باید بتواند به وضوح ببیند از طریق شیشه جلو و پنجره های جانبی.

همچنین، بسیاری از ایالت‌ها شما را از قرار دادن برف در جاده‌ها به هر طریقی منع می‌کنند، به این م،ی که تکه‌های برف و یخ از ماشین شما می‌ریزد. همچنین قو،نی وجود دارد که “بارهای ایمن” را در وسایل نقلیه تنظیم می کند – و یخ یا برف را می توان یک بار غیر ایمن در نظر گرفت.

شاید عاقلانه باشد که قو،ن ایالت خود را در مورد برف روبی از وسایل نقلیه بررسی کنید. اما مهم نیست که قانون چه باشد، همیشه بهتر است قبل از حرکت با آن مطمئن باشید و تا آنجا که ممکن است برف و یخ را پاک کنید. شما امن تر خواهید بود، و بقیه هم همینطور.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/is-it-legal-to-drive-with-snow-on-your-car-roof/