آیا قاضی بارت جایگزین قاضی گینزبورگ به عنوان سریعترین نظر نویس دادگاه شده است؟


قاضی روت بادر گینزبورگ برای بسیاری از چیزها “بدنام” بود، از جمله اینکه یکی از سریع ترین نظرات نویسان در دادگاه بود. قاضی گینزبورگ غالباً اولین قاضی بود که در یک پرونده استدلالی نظر صادر می کرد و تقریباً همیشه حداقل یک نظر در طول سقوط هر دوره معین صادر می کرد (شاهکاری که فقط یک قاضی در دیوان قادر به انجام این مدت بود).

قاضی امی ، بارت، که جایگزین قاضی گینزبورگ در دادگاه شد، ممکن است نقش قاضی گینزبورگ را به ،وان ماهرترین نظر نویس نیز ایفا کند. قاضی بارت نویسنده اولین نظر ا،ریت دیوان در مورد این اصطلاح بود، یک نظر کوتاه و متفق القول در آرلانو علیه مک دونا. این رای تنها نظر دادگاه در یک پرونده استدلالی بود که پاییز گذشته صادر شد. (دیوان همچنین الف یک خط توسط دادگاه در در دوباره هیئت منصفه بزرگ، رد آن پرونده به ،وان بدیهی اعطا شده است.)

امروز قاضی بارت دومین نظر خود را برای دادگاه صادر کرد Bartenwerfer v. باکلی، یک نظر متفق القول دیگر برای دیوان. قاضی سوتومایور یک همفکری کوتاه نوشت که قاضی ،ون به آن پیوست.

اما این همه ماجرا نیست. قاضی بارت نیز مخالفت را در این مقاله نوشت کروز مقابل آریزوناکه امروز نیز منتشر شد و قاضی‌های توماس، آلیتو و گورسوچ به آن پیوستند. بر این اساس، قاضی بارت قبل از اینکه چهار نفر از همکارانش موفق به صدور یک نظر شده باشند، در پرونده های مورد بحث سه نظر صادر کرده است. (تنها قضات دیگری که در این دوره نظر ا،ریت را صادر کرده اند، قضات سوتومایور هستند که ا،ریت را در کروزو قاضی کاگان، که برای دادگاه نوشت Helix Energy Solutions Group, Inc. v. Hewittدر مورد مخالفت های قاضی گورسوش و قاضی کاگانا، که قاضی آلیتو به آنها پیوست.


منبع: https://reason.com/volokh/2023/02/22/has-justice-barrett-replaced-justice-ginsburg-as-the-courts-quickest-opinion-writer/