ابتکار آموزش فناوری اطلاعات در حالی که شکاف مهارت های فنی را پر می کند، فرصت دومی را برای زندانیان سابق فراهم می کند.


در میان غلتیدن ا،اج در شرکت های بزرگ فناوری و صحبت از یک قریب الوقوع رکود اقتصادیبخش فناوری اطلاعات همچنان تقاضای مستمری برای استعدادهایی دارد که به دلیل گسترش آن نمی تواند پر کند. شکاف مهارتی.

اما یک شراکت اخیر در حال برداشتن گام‌هایی برای از بین بردن این شکاف با استفاده از بازار کارمندان جدید است – افرادی که از زندان بازمی‌گردند. داشتن اعتبار من، تمام چیزی است که برای شروع درخواست برای موقعیت‌های ابتدایی با حقوق اولیه از 50000 دلار تا 60000 دلار لازم است – قرار دادن مشاغل باثبات که مسیری را به سمت تحرک شغلی و اقتصادی برای ،، که زم، فکر نمی‌،د فراهم کند. ممکن است.

به ،وان بزرگترین ارائه دهنده خدمات اشتغال مجدد در کشور، مرکز فرصت های شغلی (مدیر عامل) با هم همکاری کرده است CompTIA ارائه دوره های صدور گواهینامه به صورت آنلاین برای ،، که از زندان باز می گردند. پس از شرکت در آزمون های CompTIA در پایان آموزش، شرکت کنندگان آماده ورود به بازار کار IT سطح مبتدی هستند.

همانطور که ما بزرگداشت می کنیم ماه شانس دوم، این مشارکت مدلی را برای تشویق کارفرمایان به در نظر گرفتن افراد متاثر از عدالت در IT ارائه می دهد – به بازگشایی آینده روشن برای ،، که سعی در بازسازی زندگی خود دارند کمک می کند و کارکنان آموزش دیده و متعهد را در اختیار سازمان هایی قرار می دهد که به آنها نیاز دارند.

پس از بازگشت از زندان در سال 2020، دی،ون هرناندز، یکی از شرکت کنندگان مدیر عامل در شمال کالیفرنیا، چندین شغل را دنبال کرد. از سنگر تا قصاب، همگی به کار فیزیکی شدید نیاز داشتند و پیشرفت شغلی کمی داشتند. شغل در IT مانند یک رویای دور به نظر می رسید.

امروز، او دومین گواهینامه IT خود را از طریق CompTIA دریافت می کند و در حال حاضر برای مشاغل Help Desk Technician درخواست می دهد.

دوره های CompTIA فشرده هستند و در ابتدا دی،ون اذعان داشت که برای او سخت بود. «همه چیز کاملاً جدید بود. اما وقتی فهمیدم همه چیز چگونه کار می کند، لامپ خاموش شد. با خودم گفتم: “میدونی چیه، من میتونم این کارو بکنم.”

دی،ون یکی از 25 همک،ی است که همگی جزء اولین گروهی هستند که در ماه آوریل و در ماه شانس دوم فارغ التحصیل می شوند. علاقه به این برنامه آموزشی، که در آن مدیر عامل به هر دانش آموز در حین گذراندن دوره 26 هفته ای، کمک هزینه زندگی می پردازد، به شدت افزایش یافته است. مدیر عامل شرکت در حال حاضر یک گروه دوم متشکل از 15 دانش آموز را با نامزدهای علاقه مند زیادی جذب می کند. این بدان م،است که در کمتر از یک سال، 40 نفر که به دنبال شروع مجدد زندگی خود هستند، برای ورود به این بازار کار نیازمند آماده می شوند.

به ،وان بخشی از خدمات مدیر عامل، شرکت کنندگان درگیر در آموزش CompTIA همچنین از آموزش شغلی پشت سر هم بهره مند می شوند و از کمک کارفرمایان بهره مند می شوند. در 12 مک، که مدیر عامل شرکت دارای کارآموزان CompTIA است، کارکنان مدیر عامل به صورت جداگانه با مدیران استخدام شبکه‌سازی می‌کنند و مشارکت‌های کارفرمای موجود را بررسی می‌کنند تا هر فرصتی را که در فناوری اطلاعات نیاز دارند پر کنند، جستجو کنند.

یکی از این شرکا Strategic S،ing Solutions (S3) است که یک شرکت مشاوره ای و خدمات تجاری جه، متعلق به ،ن است. S3 در دفتر خود در میشیگان یک مدیر عامل را استخدام کرد چانر لوئیس، که در 10 ماه گذشته از شرکت انرژی مستقر در دیترویت DTE Energy پشتیب، می کند.

سینتیا پاسکی، مدیر عامل راه حل های کارکنان استراتژیک، گفت: «چنر تنها یکی از بسیاری از شهروندان بازگشتی است که به دلیل گذشته خود با موانع و درهای بسته مواجه می شوند. “در نهایت، ما فراتر از سوابق جنایی را دیدیم که انس، که شایسته فرصتی برای موفقیت و تغییر جایگاه خود در زندگی است.”

چانر و دی،ون تنها نیستند. بیش از 600000 هزار نفر دریافت می کنند منتشر شد از زندان یا زندان هر سال در ایالات متحده. با توجه به الف مطالعه 2022، نزدیک به 60 درصد بیکار هستند. آنهایی که شغل پیدا می‌کنند، معمولاً در سال به چندین کارفرما سر می‌زنند و برای یافتن شغل‌هایی که امنیت یا تحرک رو به بالا را ارائه می‌دهند، تلاش می‌کنند.

با توجه به اینکه یافتن شغل در سال اول بازگشت راهی شناخته شده است، این داده ها خیره کننده است کاهش تناسخ. اما دوچرخه سواری در مشاغل کم درآمد و بن بست می تواند به همان اندازه که بیکار ماندن باعث استرس و ناامنی شود. در اقتصاد امروز، ما باید بیش از حمایت از کاریابی انجام دهیم. ما باید افراد را به آموزش و ایجاد مهارتی که برای به دست آوردن یک شغل با کیفیت نیاز دارند متصل کنیم.

با ابزارها و حمایت های من،، افراد متاثر از عدالت می توانند آینده روشنی را برای خود رقم بزنند. آموزش و صدور گواهینامه فناوری اطلاعات می تواند این مسیر را برای تحرک اجتماعی و مشاغل پردرآمد فراهم کند.

با وجود شکاف مهارتی فعلی در بخش فناوری اطلاعات، چرا این فرصت دوم را برای تقویت آینده شخصی ارائه ندهید؟

دین ورتینگتون رئیس برنامه های تحرک در مدیرعامل و کورتنی فونگ مدیر اجرایی CompTIA و مدیر عامل آکادمی حرفه ای CompTIA Tech است.


منبع: https://thecrimereport.org/2023/04/18/it-training-intiative-provides-second-chances-for-formerly-incarcerated-while-filling-the-tech-s،s-gap/