ابزار Redlining قرارداد هوش مصنوعی Ironclad ‘AI Assist’ با استفاده از GPT-4 از نسخه بتا خارج شد


به ،وان شرکت مدیریت چرخه عمر قرارداد آهنی امروز در حال انتشار ابزار خط قرمز AI AI Assist از نسخه بتا است، فاش شده است که این ابزار از GPT-4 OpenAI پشتیب، می‌کند، و به گفته Ironclad اولین برنامه خط قرمز قراردادی است که توسط آ،ین نسخه از هوش مصنوعی مولد Open AI طراحی شده است.

مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت Ironclad گفت: «نتایج با AI Assist فراتر از آن چیزی است که ما حتی تصورش را می‌کردیم». جیسون بوهمیگ. “یک پاس اولیه در خط قرمز قرارداد معمولا حدود 40 دقیقه طول می کشد. با AI Assist، ما شاهد هستیم که کاربران آن را در دو دقیقه تکمیل می کنند. در حال حاضر، برخی از شرکت‌های بزرگ از هوش مصنوعی Ironclad برای بررسی بیش از 50 درصد از قراردادهای دریافتی خود استفاده می‌کنند، بنابراین تأثیر تجاری ،یبی در آنجا بی‌سابقه است.

(برای ،میشن gif کلیک کنید)

اگرچه Ironclad می گوید که این اولین ابزار خط قرمز است که از GPT-4 استفاده می کند، مشاور Casetext، که بر اساس GPT-4 ساخته شده است، دارای قابلیت هایی برای بررسی انطباق با خط مشی قرارداد و پیشنهاد خطوط قرمز برای مطابقت قراردادها است. همچنین لازم به ذکر است که ابزارهای قرمزرنگ قرارداد دیگری در بازار وجود دارد که از هوش مصنوعی استفاده می کنند، اما از GPT-4 استفاده نمی کنند. به ،وان مثال، همین دو هفته پیش، من در مورد انتشار Context AI توسط BlackBoiler نوشتم که از هوش مصنوعی برای خط قرمز اسناد مطابق با راهنمای یک شرکت استفاده می کند.


در فهرست راهنمای فناوری حقوقی LawNext درباره Ironclad بیشتر بیاموزید.


Ironclad ابتدا AI Assist را در ماه فوریه با استفاده از GPT-3 منتشر کرد. همانطور که در آن زمان نوشتم، این ابزار به سرعت قراردادها را بر اساس کتاب بازی شامل بندها و زبان تایید شده یک شرکت قرمز می کند. خطوط قرمز به ،وان تغییرات ردیابی شده در Microsoft Word ظاهر می شوند، جایی که کاربر می تواند تغییرات توصیه شده را اسکن کرده و آنها را بپذیرد یا رد کند.

(برای ،میشن gif کلیک کنید)

علاوه بر خط قرمز ، یک سند، AI Assist به کاربران این امکان را می دهد که هر بلوکی از متن را برجسته کنند، دستور ویرایش را ارائه دهند و چندین گزینه خط قرمز را بر اساس درخواست ایجاد کنند.

Ironclad می‌گوید که این ویژگی‌ها می‌توانند به طرز چشمگیری روند بررسی قرارداد را تسریع کنند و به افزایش قابلیت‌های تشخیص و مذاکره تیم حقوقی کمک کنند.

Ironclad می‌گوید یکی از ویژگی‌های کلیدی این ابزار جدید این است که به تیم‌های حقوقی اجازه می‌دهد بدون کمک مهندس، مدل‌های Ironclad را بر اساس قراردادها، موارد استفاده و نیازهای تجاری خود آموزش دهند.

یکی از سخنگویان Ironclad گفت: “در حالی که هوش مصنوعی واقعا قدرتمند است، زم، که بتو،د آن مدل ها را خودتان آموزش دهید تا متن، با نیازهای شما باشند، به طور تصاعدی قدرتمندتر می شود.” اما افسوس که وکلا مهندس هوش مصنوعی نیستند.

این سخنگوی همچنین گفت که Ironclad بر اساس این باور که هوش مصنوعی نمی تواند و نباید برای وکلا تصمیم گیری کند، کار قابل توجهی برای پیاده سازی مسئولانه GPT-4 انجام داده است.

او گفت: “این باید راهنمایی، کمک و انجام کارهای سنگین باشد – اما دانش حقوقی عمیقی که وکلا به میز می آورند ضروری است.”

گفت: «رویکرد ما با هوش مصنوعی این است که به تیم‌های حقوقی کمک کنیم تا کارهایی را که نمی‌خواهند انجام دهند، انجام دهند تا بتوانند روی مشکلات جالبی که برای حل آنها به دانشکده حقوق رفته‌اند تمرکز کنند». Cai GoGwilt، یکی از بنیانگذاران و معمار اصلی در Ironclad. «دستیار هوش مصنوعی» زیرنویس‌ها را پاک می‌کند و برای تیم‌های حقوقی نیرویی چند برابر می‌کند – ابرقدرتی که می‌داند مشکلات را باید جستجو کرد، راه‌هایی برای حل آن‌ها ارائه می‌دهد و تصمیم‌گیری را به دست کاربران می‌سپارد.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/ironclads-ai-contract-redlining-tool-ai-،ist-comes-out-of-beta-new-using-gpt-4.html