اعلانات چت GPT: راهنمای وکلا


ChatGPT، ربات چت هوش مصنوعی از OpenAI، سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. این ابزار پردازش زبان طبیعی به شما امکان می دهد با چت بات مکالماتی شبیه به انسان داشته باشید. با یک اعلان، می‌تو،د به سؤالات پاسخ دهید، ایمیل‌های کامل بنویسید، کدهای پیچیده ایجاد کنید، یا حتی توصیه‌های مربوط به رابطه را دریافت کنید (اگرچه این که آیا می‌خواهید دومی را بپذیرید یا نه به خودتان بستگی دارد).

به طور طبیعی، این ابزار هوش مصنوعی جهان را در برگرفته است، و صنعت حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیست (حتما به راهنمای منابع ما در این زمینه نگاهی بیندازید. هوش مصنوعی برای وکلا).

با این حال، یک سوال طبیعی که بسیاری از وکلا دارند این است که “من دقیقاً چه چیزی می توانم از ChatGPT بپرسم؟”

در این پست وبلاگ، موارد استفاده را پوشش خواهیم داد وکلا با ChatGPT و نه تنها به شما در شروع کار کمک می کند، بلکه مطمئن شوید که همیشه بهترین نتایج را از این ابزار خلاقانه هوش مصنوعی دریافت می کنید.

ChatGPT برای وکلا

قبل از بررسی درخواست‌های ChatGPT برای وکلا، بیایید یک یادآوری سریع از آنچه که ChatGPT می‌تواند به متخصصان حقوقی ارائه دهد را مرور کنیم.

از ایجاد محتوای بازاریابی قانونی گرفته تا تهیه پیش نویس اسناد قانونی، شکی نیست که ChatGPT فرصت هایی را برای کارایی برای شرکت های حقوقی ارائه می دهد.

اگر در مورد شروع کار با هوش مصنوعی در شرکت خود احساس گیر کرده اید، حتما به برنامه آینده ما بپیوندید. وبینار واجد شرایط CLE برای یادگیری روش های عملی که متخصصان حقوقی می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند در شرکت آنها (از جمله تظاهرات!)

از موارد ChatGPT برای وکلا استفاده کنید

وکیل در حال تایپ در رایانه با استفاده از اعلان های chatgpt

با ChatGPT، می تو،د:

  • تحقیقات و نوشتن اسناد حقوقی کارآمدتر.
  • موارد و مفاهیم پیچیده حقوقی را به زبان ساده برای مشتریان خلاصه کنید.
  • به سوالات متداول حقوقی پاسخ دهید و اطلاعات حقوقی کلی را ارائه دهید.
  • وظایف قانونی مانند تهیه پیش نویس قرارداد یا بررسی اسناد را خودکار کنید.
  • انجام تحقیقات ثانویه برای موارد.

محدودیت های ChatGPT: یک یادآوری

مانند همه ابزارها، ChatGPT محدودیت هایی دارد و خطراتی را به همراه دارد.

برای شروع، دانش ChatGPT فقط تا سال 2021 می رسد. برای اطلاعات جدیدتر، می تو،د به جای آن از این درخواست ها در Google Bard استفاده کنید—اما به ،وان یک متخصص حقوقی، باید همیشه صحت و قابلیت اطمینان ،وجی ها را تأیید کنید و منابع را جویا شوید. و ارجاعات با هر ابزار.

هیچ جایگزینی برای تخصص، تفکر انتقادی یا مهارت های نرم شما وجود ندارد که به شما در تصمیم گیری آگاهانه قانونی کمک کند.

و البته، به پیامدهای اخلاقی استفاده از هوش مصنوعی برای کارهای قانونی توجه داشته باشید. محرمانه بودن مشتری را در نظر داشته باشید و جزئیات مورد خاص را با ChatGPT به اشتراک نگذارید.

درخواست های ChatGPT

اعلان یک جمله یا مجموعه ای از کلمات کلیدی است که می تو،د آن را در ابزارهای هوش مصنوعی مولد، مانند ChatGPT، برای آموزش و دریافت نتیجه وارد کنید. Chat GPT بر اساس پایگاه دانش موجود خود، اعلان را تفسیر کرده و پاسخی را برای کاربر ایجاد می کند.

بنابراین، به طور فرضی، می‌تو،د از ChatGPT بخواهید که یک توافقنامه محرمانگی پیش‌نویس کند و ابزار هوش مصنوعی در عرض چند ث،ه پاسخی را بنویسد.

شما همچنین می تو،د اهرم ابزارهای اتوماسیون اسناد قانونی که حجم بالایی از اسناد را در مدت زمان کوتاهی ایجاد می کند و در عین حال از انطباق و حفظ یک برند ثابت پشتیب، می کند.

به یاد داشته باشید که مراقب اطلاعاتی که در ChatGPT وارد می کنید باشید. ما در پست خود درباره ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی و قانون.

چگونه بهترین دستورات ChatGPT را بنویسید؟

هرچه درخواست‌های ChatGPT دقیق‌تر باشد، نتایج بهتری خواهید داشت. این مراحل را دنبال کنید:

  • تعیین نقش: به ChatGPT بگویید چه دیدگاه، تخصص یا دیدگاهی باید داشته باشد. به ،وان مثال: “به ،وان مشاور مخالف من عمل کنید.”
  • ارائه زمینه: تا آنجا که ممکن است اطلاعات بدهید و نتیجه یا نتیجه دلخواه خود را بخواهید. به ،وان مثال، «به ،وان وکیل مخالف من عمل کنید و استدلال های متقابل ارائه کنید [legal case]”
  • با سوالات پیگیری کنید: برای دریافت اطلاعات بیشتر سوالات بیشتری بپرسید. همچنین اگر دوست ندارید پاسخ اولیه خود را دوست ندارید، می تو،د سؤالات را مجدداً بیان کنید.
  • منابع را بپرسید: شما می تو،د مشخص کنید که می خواهید منابع ذکر شده باشد.
  • ،وجی خود را اصلاح کنید: به یاد داشته باشید که همیشه پاسخ های خود را ویرایش، صیقل داده و تأیید کنید. هرگز کپی و پیست نکنید

راهنمای جاش کوبیکی در نحوه تعامل با ChatGPT از یک مدل مشابه به نام 5 P پیروی می کند:

5 P برای دستورهای خوب برای chatGPT

مثالی از یک دستور خوب برای ChatGPT

اعلان: من از شما می خواهم که به ،وان یک متخصص حقوقی برای یک پرونده مدنی عمل کنید. موکل من، مستاجر، در تلاش است تا ودیعه خسارت خود را از صاحبخانه سابق خود پس بگیرد که علیرغم اینکه موکلم ملک را در شرایطی بکر ، کرده است، سپرده را نگه داشته است.

اگر مشتری من این پرونده را از دست داد، لطفاً به من بگویید که عواقب بالقوه آن برای زندگی تجاری یا شخصی آنها چیست؟ تا جایی که ممکن است با جزئیات صحبت کنید. لطفاً پیامدهای مالی، پیامدهای شخصی و پیامدهای شهرت را درج کنید.

6 پیام ChatGPT برای کمک به شما برای شروع

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا شش دستور chatGPT وجود دارد که می تو،د از آنها به ،وان نقطه پرش استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا با chatGPT در عمل حقوقی خود آزمایش کنید.

یاد آوردن: اینها فقط نمونه های فرضی و گویا هستند. آنها ممکن است در هر شرایطی آنطور که انتظار می رود کار نکنند. همیشه هنگام وارد ، هر درخواست احتیاط کنید و به یاد داشته باشید که همیشه ،وجی های ChatGPT را تأیید و ویرایش کنید قبل از استفاده از آنها برای هر هدف قانونی

1. انجام تحقیق و تحلیل حقوقی

سریع: انجام تحقیقات حقوقی در مورد [legal issue or topic]. لطفا مختصر بفرمایید قو،ن موضوعه، اساسنامه و مقررات مربوط را خلاصه کنید. تجزیه و تحلیل و نتیجه گیری را بر اساس تحقیقات خود ارائه دهید.

2. کشف سوابق

سریع: یک نمای کلی از سوابق قانونی در اختیار من قرار دهید [area of law]. لطفاً به من بگویید که چه موارد کلیدی در این زمینه حقوقی وجود دارد و دلایل اصلی حقوقی چه بوده است. لطفاً عواقب بالقوه سوء تعبیر از سوابق قانونی را نیز شناسایی کنید.

3. فرمت نقل قول من، را تأیید کنید

سریع: این را مرور کنید [legal do،ent type] برای اطمینان از فرمت و دقت استناد من،. لطفاً هرگونه خطا را بررسی کرده و اصلاحات لازم را انجام دهید.

4. یک پرونده آماده کنید

سریع: لطفا فهرستی از تمام نتایج ممکن را به من ارائه دهید [legal dispute]. لطفا به من بگویید چگونه می توانم برای آنها آماده شوم.

تعریف اساسنامه و مقررات برای [legal issue

Prompt: What are the governing statutes and regulations relating to [legal issue] که در [jurisdiction]?
توجه: به یاد داشته باشید که دانش ChatGPT فقط به سال 2021 می رسد. از این اعلان فقط به ،وان نقطه شروع استفاده کنید و حتماً تحقیقات بعدی خود را انجام دهید.

5. یک استراتژی قانونی تدوین کنید

سریع: خطرات و مزایای بالقوه پیگیری این استراتژی قانونی چیست؟ [describe strategy]?

6. سوالات کشفی ایجاد کنید

سریع: لیستی از سوالات را برای طرف های مقابل در اکتشاف ایجاد کنید [specific legal issue]. لطفا مطمئن شوید که سوالات واضح و مختصر هستند.

یادداشت های پای، در مورد درخواست های ChatGPT برای وکلا

ChatGPT ابزاری باورن،ی است که می‌تواند پشتیب، از کارهای معمول را افزایش دهد و خلاقیت را در بسیاری از جنبه‌های کار قانونی افزایش دهد. و فرصت های زیادی برای هوش مصنوعی در صنعت حقوقی وجود دارد.

هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین وکلا شود. این جایگزینی برای ویژگی‌های انس، که متخصصان حقوقی دارند، مانند تفکر انتقادی، همدلی، و سایر مهارت‌های نرم که منحصر به انسان بودن است، نیست.

با این حال، دلیل خوبی وجود دارد که نه تنها به بررسی این موضوع بپردازیم که هوش مصنوعی چگونه می تواند به شما و شرکت حقوقی شما کمک کند، بلکه چگونه می توان آن را در شرکت خود پیاده سازی کرد. حتما به ما بپیوندید وبینار آینده از کارشناسان هوش مصنوعی خود درباره موارد استفاده عملی هوش مصنوعی در شرکت های حقوقی، ابزارهای محبوب و نحوه انتخاب آنها و ملاحظات اخلاقی هوش مصنوعی برای قانون بشنوید.

بیشتر می خواهید؟ این منابع را در هوش مصنوعی بررسی کنید:

ما این پست وبلاگ را در ژوئن 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: کلیو


منبع: https://www.clio.com/blog/chat-gpt-prompts/