با استفاده از New Enterprise API، UniCourt اولین رویکرد API را برای ارائه “داده های قانونی به عنوان یک سرویس” اتخاذ می کند.


چه زم، یونیکورت در سال 2014 تأسیس شد تا دسترسی به داده‌های دادگاه و تجزیه و تحلیل‌ها را فراهم کند. جاش بلندی اکنون می گوید تمرکز اصلی این شرکت بر روی ایجاد یک برنامه کاربردی برای دسترسی آسان شرکت های حقوقی و سایرین به سوابق دادگاه های فدرال و ایالتی بود. اما به زودی مشتریان خواستار دسترسی API به داده ها شدند و UniCourt پاسخ داد و اولین نسل از API های خود را توسعه داد و آنها را در سال 2017 منتشر کرد.

اما با افزایش استفاده مشتریان از APIها طی سه سال آینده، Blandi متوجه شد که این شرکت در مدلسازی APIها بر اساس برنامه خود به جای اتخاذ رویکرد اول API برای توسعه آنها، اشتباه کرده است و در نتیجه APIها را محدود کرده است. انعطاف پذیری و عملکرد برای طیف وسیعی از کاربردهایی که مشتریان می خواهند. بنابراین، در سال 2020، UniCourt به تابلوی نقشه کشی بازگشت و بیش از 100 مهندس و نزدیک به سه سال تلاش خود را برای بازسازی API ها از پایه اختصاص داد.

موسس و مدیرعامل جاش بلندی.

ما یک مت،وژی API-first را اتخاذ کردیم، به این م،ی که تمرکز ما بر این بود که ابتدا API ایجاد کنیم و به پلتفرمی اجازه دهیم که به اندازه کافی انعطاف‌پذیر باشد تا مجموعه‌ای از موارد استفاده مختلف را در خود جای دهد و سپس به افراد اجازه دهد تا برنامه‌ها و محصولات و خدمات را با استفاده از آن بسازند. بلندی به من گفت که سعی می کنیم محدودیت های برنامه ما را تقلید کنیم.

اکنون UniCourt نتایج این کار را فاش کرده و در دسترس بودن نسخه جدید را اعلام کرده است. UniCourt Enterprise API. این شرکت می‌گوید که در مقایسه با سایر APIهای موجود در بازار قانونی، پیشرفت قابل توجهی را نشان می‌دهد و تنها مجموعه اولین API فناوری حقوقی از نقاط دسترسی به داده‌های جامع و بلادرنگ ایالتی و دادگاه فدرال است.

این شرکت در اعلام API جدید گفت: «UniCourt Enterprise API به منظور خودکارسازی کشف و تحویل داده‌های قانونی ساختاریافته و تجزیه و تحلیل، توانمندسازی توسعه ،ب‌وکار، استراتژی دادخواهی، مدیریت اسناد و موارد دیگر ساخته شده است.»

Blandi گفت: «ما اکنون یک شرکت API هستیم.

داده های دادگاه و تجزیه و تحلیل

پیشنهاد جدید دو API اصلی را ارائه می دهد:

  • Court Data API که شامل داده‌های دادگاه‌های فدرال و ایالتی است و به کاربران امکان می‌دهد جستجوهای زبان طبیعی و جستجوی اصطلاحات و اتصالات را در داده‌های دادگاه و نهادهای مرتبط انجام دهند.
  • Legal Analytics API، که شامل نقاط پای، است که برای دسترسی به نتایج تجزیه و تحلیل UniCourt استفاده می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا بینش‌های عملی را از داده‌های قانونی UniCourt ایجاد کنند. اینها شامل تجزیه و تحلیل در مورد وکلا، شرکت های حقوقی، قضات، احزاب و پرونده ها است.

UniCourt مستندات گسترده ای را ارائه می دهد که شامل کد نمونه، کتابخانه پایتون، راهنماهای شروع سریع، پایگاه دانش و آموزش می باشد.

APIها برای ارائه یک معماری plug-and-play طراحی شده اند که رسیدگی به مجموعه ای از موارد استفاده را برای شرکت های حقوقی و سایر مشتریان آسان می کند. مستندات گسترده شامل کد نمونه، کتابخانه پایتون، راهنماهای شروع سریع، پایگاه دانش، و آموزش‌هایی برای موارد استفاده از قبیل نحوه شناسایی نوع پرونده برتر یک شرکت حقوقی یا وکلای برتر.

بلندی معتقد است که یک تمایز کلیدی در تجزیه و تحلیل UniCourt ت، است که این شرکت برای عادی سازی موجودیت در انواع و مجموعه های مختلف داده های دادگاه انجام داده است – ی،ی اصلاح تفاوت ها و اشتباهات در نحو، نامگذاری و املا برای اطمینان از سازگاری در همه ارجاعات به یک. وکیل، قاضی یا طرف خاص

Blandi گفت: “ساخت تجزیه و تحلیل هایی که بتو،د به آنها اعتماد کنید و به آنها تکیه کنید بسیار دشوار است.” طی چندین سال گذشته، ما تلاش زیادی را صرف ایجاد عادی سازی این نهاد کردیم، که معتقدیم اکنون بهترین در ک، است.

بنیاد توسعه

کارهایی که برای ساخت این API ها انجام شده است، پایه و اساس توسعه آینده شرکت را تشکیل می دهد، زیرا API های جدیدی را برای رفع نیازهای مشتری اضافه می کند. در حال حاضر حدود 160 نقطه پای، API دارد و Blandi گفت که تا دو سال آینده به بیش از 300 نقطه پای، خواهد رسید.

ما بازخوردهای زیادی از مشتریان دریافت می کنیم. فقط تصور کنید، مشتری می گوید: «ما واقعاً به دنبال این نتیجه در یک سند یا رویداد هستیم» یا «ما به دنبال این نوع اطلاعات هستیم که در اسناد یافت می شود. ما می خواهیم که شما آن را ساختار دهید. مشکلی نیست، ما می تو،م یک نقطه پای، API ایجاد کنیم و سپس به همه اجازه دهیم آن را مصرف کنند.”

بازار اصلی UniCourt شرکت‌های حقوقی بزرگ‌تری هستند که از داده‌ها برای توسعه ،ب‌وکار، استراتژی دادخواهی و مدیریت اسناد استفاده می‌کنند. بلندی گفت که در سال های اخیر توسط تعدادی از شرکت های بیمه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

او گفت که تعدادی از شرکت های فناوری حقوقی نیز مشتری هستند.

چیزی که باید برجسته شود این است که، در ساخت این APIها، ما یک ا،یستم باز را متصور هستیم که به همه اجازه می دهد وارد این مجموعه داده ها شوند، آنها را بیرون بکشند و بتوانند از آنها به روش های نوآورانه استفاده کنند، خواه در داخل باشد. آیا آنها می خواهند محصولات و خدمات بسازند. مجوز ما در مورد داده ها در مورد نوآوری و تمایل به داشتن یک ا،یستم است که از این نوع داده ها برای ،، که می توانند از آن استفاده کنند رانده شود.

Blandi معتقد است که این API های جدید به افزایش در شرکت های حقوقی کمک می کند که چگونه از این داده ها استفاده می کنند و چه چیزی با آن می سازند. او گفت که شرکت هایی که به محصولات قدیمی متکی هستند، به دلیل استفاده از محصول و مخاطبان مورد نظر محدود می شوند. اما برای شرکت‌هایی که در زیرساخت‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا داده‌های شخص ثالث را از طریق API دریافت کنند، «واقعاً هیچ محدودیتی برای کاری که می‌توانند با آن انجام دهند وجود ندارد».

مانند هر ارائه دهنده داده های دادگاه و تجزیه و تحلیل، دسترسی و جمع آوری داده های دادگاه ایالتی یک چالش است. در حالی که PACER داده‌های دادگاه فدرال را به راحتی قابل دسترسی و استاندارد می‌کند، دادگاه‌های ایالتی از ایالتی به ایالتی دیگر و حتی گاهی اوقات از دادگاهی به دادگاه دیگر در اینکه چه داده‌هایی در دسترس هستند و ساختار آن‌ها متفاوت است.

بلندی گفت که پوشش دادگاه ایالتی UniCourt اکنون بین 1200 تا 1300 دادگاه در 13 ایالت را شامل می شود. تا پایان سال، 1500 دادگاه را پوشش می دهد و دادگاه هایی را که حدود 70 درصد از جمعیت ایالات متحده خدمات رس، می کنند، در بر می گیرد.

بلندی گفت: «ما فکر می کنیم کاری که انجام می دهیم واقعاً اساسی است. منظورم این است که ماموریت ما در واقع این است که داده های دادگاه را سازماندهی، در دسترس و مفیدتر برای همه کنیم. ما فقط شرکت های حقوقی و شرکت های بیمه را در حال حاضر هدف قرار داده ایم. اما واقعاً برای همه است.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/with-new-enterprise-api-unicourt-takes-an-api-first-approach-to-providing-legal-data-as-a-service.html