بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

همین وجۀ عدالت خواهیِ وکیل است که پرچم عدالت را همیشه سفید به رنگ صلح نگاه می‌دارد. وکیل مدافع داگستری، زمانی که به کانون وکلا وارد می‌شود نخستین امری که به او گوشزد می‌شود استقلال این نهاد است که در راستای عدالت‌خواهی ملزم به جریان است. بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. شما می تونین کاراشو بکنین؟ من نه وقتشو دارم و نه می تونم بیام ایران و نه اصلا بلدم که انجامشون بدم.

  • این مقاله فقط بر پایهٔ یک منبع نوشته شده است یا اینکه تا اندازه زیادی به یک منبع وابسته است.
  • لذا در حال حاضر ۲ تشکیلات موازی و جداگانه با ساختار متفاوت در امور وکالتی کشورمان وجود دارد؛ یکی «کانون‌های وکلاء دادگستری» و دیگری «مرکز امور مشاوران و وکلاء قوه‌ی قضائیه» که هر یک از این دو تشکل، وکلاء متعددی را تحت نظر و نظارت خود دارند.
  • چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید.
  • وکلایی هستند که وکالت خویش را از سازمان مربوط به قوه قضائیه اخذ میکنند.

آشنایی با مسائل مالی و اعداد و ارقام به خصوص اگر با اموال و کارهای مالی سر و کار دارید. درایت و همدلی با موکل خود به منظور ایجاد اعتماد به نفس و آرامش او در جهت پیش برد بهتر پرونده. در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند. اگر کسی دیگری را مأمور فروش مالی کند و به او اختیار دهد به هر مبلغ و با هر کس که بخواهد معامله کند اما مبلغ ثابتی را به وی بپردازد رابطه دو طرف تابع وکالت نیست . بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید.

وکیل طلاق توافقی در ایران

اما در خصوص وکیل پایه دو دادگستری قانونگذار محدودیتهایی را اعمال کرده مثلاً وکلای پایه دو دادگستری از حضور در دادگاه کیفری یک ممنون هستند و اجازه پذیرش پرونده هایی که در صلاحیت دادگاه کیفری یک هستند را ندارند. اینکه وکلا قادر به دفاع از پرونده‌های حقوقی در محضر دادگاه هستند، موضوعی کلی و عامه است. هر پرونده دنیایی از موضوعات تخصصی مختلف است که تجربه، مهارت و علم مخصوص به خود را می‌طلبد. دقیقاً همین جا است که تخصص یک وکیل به شکلی تأثیرگذار به کار می‌آید. نکته مهم دیگر در مورد تخصص وکلا و انتخاب بهترین وکیل ایران برای هر موضوع جداگانه‌ای آن است که وکلا در مقاطع علمی بالاتر دارای گرایش‌های مختلفی هستند.

تمامی مسائل مطرح شده در محاکم قضایی مهم هستند اما مسائل کیفری حساسیت بیشتری دارند چون کلماتی همچون جرم و مجازات با آن همراه است. تصور کنید شما برای مدتی از کشور خارج شده اید اما خبر به شما می رسد که فردی ملک شما را تصرف کرده است یا آن را معامله کرده اند. اما اگر دادخواست طلاق توسط زن به دادگاه ارائه شود شرایط متفاوت خواهد بود و زن چون حق گرفتن طلاق را ندارد باید به یکی از شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج استناد کند و مدارک کافی برای اثبات داشته باشد. که منجر به محکومیت متهم و دریافت خسارت برای شاکی از سوی وکیل سرقت شد. در کرج که موکل ما شاکی بود و وکیل توانست خسارت را از سارقین برای موکل بگیرد.

بهترین وکیل چه شاخصه هایی دارد

اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. نتیجه قطعی هر پرونده ای توسط قضات محترم دادگستری تصمیم گیری می شود و اینکه انتظار داشته باشیم وکیل تضمین نتیجه ای را دهد که تماما در آن دخیل نیست، کار درستی نمی باشد. وکیل دادگستری تمام تلاش خود را می کند تا با اراِیه مدارک درست و قانونی و همچنین نوشتن لایحه حقوقی تخصصی و صحبت های محکمه پسند در جلسه دادگاه، قاضی پرونده را قانع و ایشان را در رسیدن به حقایق کمک کند. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. به اعتبار اینکه دامنه شمول اعتبار امر محکوم بها را تا کجا می توان تسری داد، این سؤال پاسخهای متفاوتی را بدنبال دارد، زیرا تأسیس مراجع انتظامی وکلا به موجب قانون بوده و تصمیمات آنها را در حد صلاحیت خود باید معتبر و قانونی شمرد. وانگهی چون آراء آنها جنبه جزایی به معنای وسیع کلمه را دارد، تأثیر این قبیل آراء را نمی توان بکلی در احراز تخلف نادیده گرفت.

الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. امیدواریم این مقاله در انتخاب بهترین وکیل تهران برای کاربران اینترنتی موثر قرار بگیرد. ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. از ایشان آثار زیادی بر جای مانده است، آیین تنظیم قراردادها، سرقفلی و حق کسب و پیشه و تجارت در حقوق ایران و فقه اسلام، هنر دفاع در دادگاه‌ها استراتژی و تاکتیک، بررسی تحلیلی روابط اقتصادی موجر و مستأجر مصوب و… نمونه‌ای از آثار کشاورز می‌باشند. هر چند خود ایشان اعتقاد داشتند که تعریف محافظه کار و غیر محافظه کار و افراطی و … در متون ادبی و سیاسی در ایران، تعریف روشنی ندارد و بر حسب موارد و زمان‌ها و مکان‌ها بسیار متفاوت است. ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد.