تجارت شاهدانه و ورشکستگی: 14 آوریل در پورتلند


وینس اسلیوسکی (پورتلند) از هریس بریکن، جمعه آینده، 14 آوریل، به صورت حضوری در سی و ششمین موسسه سالانه ورش،تگی شمال غربی حضور خواهد داشت. وینس ملحق خواهد شد دومینیک اسکالیا قانون DBS (سیاتل) همانطور که آنها “تجارت حشیش و ورش،تگی” را پوشش می دهند.

این رویداد توسط بخش هایی از وکلای ایالتی اورگان و بار ایالت واشنگتن حمایت می شود. جزئیات این گردهمایی دو روزه، از جمله ثبت نام و اطلاعات اعتباری CLE را می توان یافت اینجا.

شاهدانه و ورش،تگی – از جمله تخفیف احتمالی ورش،تگی برای مشاغل مجاور – یک موضوع به موقع است. یکی از دلایل تاسف بار مبارزات نهادهای کنترل شده حشیش در سراسر کشور و به ویژه در ایالت های غربی است. دلیل دوم توسعه رویه قضایی مربوط به شاهدانه و ورش،تگی است. (به ،وان مثال به پست دیروز Jihee Ahn مراجعه کنید: نظر جدید روند رو به رشد دور از سیاست امداد ورش،تگی شاهدانه را تأیید می کند“)

اگر شما یک وکیل تجاری یا وکیل دادگستری در اورگان یا واشنگتن هستید – به ویژه وکیلی که بر کار بدهکار و بستانکار یا صنعت حشیش متمرکز است – ما شما را تشویق می کنیم که در 14 آوریل از مرکز شهر پورتلند هیلتون برای این ارائه توسط دومینیک و وینس بازدید کنید.

در همین حال، وبینار اخیر ما را در سایت بررسی کنید مشاغل مضطرب شاهدانه، یا هر یک از پست های زیر:


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/the-business-of-cannabis-bankruptcy-april-14-in-portland/