خلاصه اخبار – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


اکنون بعید به نظر می رسد که جاش استین، دادستان کل به دلیل تبلیغات تبلیغاتی که در دوره انتخابات گذشته اجرا کرد، متهم به اتهام جنایی شود. در این آگهی ادعا شده بود که رقیب استین در انتخابات 2020 – جیم اونیل، دادستان ناحیه فورسیث – “1500 کیت تجاوز ، را در قفسه ای گذاشته و متجاوزان را در خیابان ها گذاشته است.” اونیل به هیأت انتخابات ایالتی شکایت کرد و ادعا کرد که آگهی دروغ بوده و نقض شده است. GS 163-274(الف) (9)، که باعث می شود «انتشار . . . گزارش های توهین آمیز با اشاره به هر نامزد. . . با دانستن نادرست بودن این گزارش یا نادیده گرفتن بی‌احتیاطی به درستی یا نادرستی آن، زم، که چنین گزارشی مح،ه شده یا قصد دارد بر شانس نامزدی یا انتخاب شدن آن نامزد تأثیر بگذارد.» هیئت توصیه کرد هیچ اقدامی انجام نشود، اما لورین فریمن، دادستان ناحیه ویک کانتی از SBI خواست تا تحقیقات بیشتری را انجام دهد و در نهایت به استین اطلاع داد که او قصد دارد موضوع را به هیئت منصفه بزرگ ارائه کند. استین سپس در دادگاه فدرال شکایت کرد و ادعا کرد در میان دیگران که این قانون خلاف قانون اساسی است و به دنبال صدور حکم علیه فریمن است. دادگاه منطقه از صدور دستور مقدماتی خودداری کرد، اما این هفته مدار چهارم گفت کاملاً مطمئن است که این قانون مغایر با قانون اساسی است و بنابراین دادگاه منطقه باید در مورد آن تجدید نظر کند. مشکل اصلی قانون این است که “احتمالاً حداقل برخی از سخنان صادقانه را جرم انگاری می کند” ی،ی “گزارش توهین آمیز”.[]” که در “بی توجهی بی پروا به درستی یا نادرستی آن” ساخته شده است، اما معلوم می شود که درست است. اگرچه دایره چهارم به صراحت به دادگاه منطقه دستور نداده است که چگونه ادامه دهد، اکنون هر مسیری برای اتهامات جنایی در بهترین حالت باریک به نظر می رسد. WRAL موارد بیشتری دارد اینجا. برای اخبار بیشتر به خواندن ادامه دهید.

چرا افسران اینقدر تهاجمی به تایر نیکو، نزدیک شدند؟ این سوالی است که در ذهن من وجود دارد این مقاله آسوشیتدپرس این مقاله روی افسر پرستون همفیل، افسر سفیدپوستی که در متوقف ، آقای نیکو، نقش داشت اما در ضرب و شتم مرگبار بعدی نقش نداشت، تمرکز دارد. ظاهراً افسر همفیل “اعتراف کرد که شاهد رانندگی بی‌احتیاطی ادعایی که توجیهی برای زیرکشیدن نیکو، بود، نبوده است، اما همچنان در حالی که اسلحه‌اش را به اهتزاز در می‌آورد، به ماشین او نزدیک شد.” بر اساس سوابق یک جلسه انضباطی که قبل از ا،اج وی انجام شد، “دوربین بدن خودش نشان داد که از همان ابتدای توقف ترافیک، او و دو افسر دیگر با نیرویی که برای تخلف رانندگی بی احتیاطی نامتن، بود به نیکو، نزدیک شدند.”

پلاک خوان های رالی راه اندازی و راه اندازی می شوند. WRAL دارد این داستان گزارش می‌دهد که «بیست و پنج دوربین که پلاک‌های خودرو را به دنبال مظنونان جرم اسکن می‌کنند، در جاده‌های سراسر رالی، از نقاط داغ جرم گرفته تا مناطق تفریحی، قرار گرفته‌اند.» به گفته اداره پلیس رالی، “[i]در شش ماه اول . . دوربین ها به 116 نفر از افراد تحت تعقیب هشدار دادند و 41 نفر دستگیر شدند. گارنر و سایر شهرداری ها نیز نتایج مثبتی از دوربین ها گزارش کرده اند.

مشاوران روح، در اتاق های اعدام. آسوشیتدپرس گزارش می دهد اینجا در عواقب رامیرز در مقابل کالیر، __ ایالات متحده __ (2022)، که حکم داد که زند،ان محکوم حق دارند مشاوران م،وی خود را در اتاق اعدام همراه خود داشته باشند. این داستان شامل نظرات دو روح، است که در هنگام اعدام با زند،ان بوده اند. هر دو این تجربه را م،ادار اما بسیار دشوار یافتند.

مردی که برای DWI توسط آیفون خودش دستگیر شد. اپل اینسایدر دارد این داستان درباره مردی نیوزیلندی که در حال رانندگی بود و در ساعت 1:00 بامداد با یک درخت تصادف کرد، آیفون او “تشخیص تصادف” داشت و معادل 911 نیوزیلند را صدا کرد. مرد توانست با ارسال کننده صحبت کند و پیشنهاد کرد که وجود دارد. واقعا جای نگر، نیست، اما پلیس به هر حال واکنش نشان داد و در نهایت او را به دلیل اختلال در رانندگی متهم کرد. اگر نمی تو،د به تلفن خود اعتماد کنید که شما را عصب، نکند، به چه ،ی می تو،د اعتماد کنید؟

جی واکینگ. سرانجام، مادر جونز دارد این مقاله جالبی در مورد تاریخچه قو،ن jaywalking، تحقیقاتی که نشان می دهد «رفتار پلیس پیاده روی افراد کم درآمد و رنگین پوستان به طور نامتن،ی تأثیر می گذارد» و کمپین های اخیر برای لغو قو،ن jaywalking در بسیاری از شهرها. این باعث شد که در مورد وجود و وضعیت قو،ن jaywalking اینجا در کارولینای شمالی تعجب کنم.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/news-roundup-646/