دادگاه تجدیدنظر ناحیه چهارم (ژانویه 2023) – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


این پست خلاصه‌ای از تصمیمات حقوق کیفری منتشر شده توسط دادگاه تجدیدنظر ناحیه چهارم در ژانویه 2023 است. مواردی که ممکن است برای شاغلین ایالتی جالب باشد، ماهانه خلاصه می‌شوند. خلاصه موارد مدار چهارم قبلی را می توان یافت اینجا. بازجویی کوتاه مدت از متهم در پارک عمومی پس از ساعاتی تا حد بازداشت برای اه، میراندا؛ انکار حرکت برای سرکوب تایید شد

ایالات متحده در برابر لگت، 57 F.4th 406 (10 ژانویه 2023). در این مورد از ناحیه میانه کارولینای شمالی، افسران پلیس وینستون-سالم حوالی ساعت 11:30 شب متوجه خودرویی شدند که در محوطه پارک عمومی پارک شده بود. پارک در ساعت 10:30 شب بسته شد و مأموران تصمیم گرفتند که تجاوز احتمالی را بررسی کنند. متهم و یکی از همراهان در پارک حضور داشتند و به سمت افسر رفتند. یک افسر پشتیبان آمد و یک اسلحه را در داخل سطل ، در همان نزدیکی پیدا کرد. افسر اول یک فریسک از متهم انجام داد و سه بار از او درباره مالکیت اسلحه پرسید. این اتفاق در طول 90 ث،ه رخ داد. متهم در پاسخ به دو سوال اول منکر اطلاع از اسلحه شد اما به مجرم بودن خود اعتراف کرد. افسر اظهار داشت که صداقت “خیلی طول، می شود” و برای بار سوم پرسید که در آن لحظه متهم مالکیت اسلحه را پذیرفت. در بازداشتگاه مأموران متهم الف را خواندند میراندا اخطار و متهم مجددا اعتراف کرد. او به جرم داشتن یک جنایتکار متهم شد و برای سرکوب اظهارات خود با استدلال میراندا تخلف بر اساس سوالات افسر در پارک. دادگاه منطقه این درخواست را رد کرد و متوجه شد که متهم در زمان اظهارات مجرمانه خود در بازداشت نبوده است. متهم به جرم خود اعتراف کرد و حق خود را برای تجدید نظر در مورد موضوع سرکوب محفوظ می داند. او به ۱۸۰ ماه زندان محکوم شد و درخواست تجدیدنظر داد. پانل به اتفاق آرا از مدار چهارم تایید کرد.

دادگاه متذکر شد که ممکن است فردی آزاد نباشد که یک برخورد با پلیس را ، کند، اما هنوز هم ممکن است برای اه، “در بازداشت” در نظر گرفته نشود. میراندا. به گفته دادگاه:

…[A] تری استاپ به منزله حضانت میراندا نیست. درست مانند موضوع توقف ترافیک، فرد نمی تواند آن را ، کند. اما مانند ایست‌های ترافیکی، توقفگاه‌های تری فاقد اجبار لازم است و بنابراین آزادی عمل فرد را تا حدی که با دستگیری رسمی مرتبط است محدود نمی‌کند. Leggette Slip op. در 7 (تمیز ،).

دادگاه خاطرنشان کرد که تنها یک افسر از متهم بازجویی کرد و افسر “تنها چند سوال” با هدف کشف اطلاعات در مورد اسلحه پرسید. افسر مودبانه صحبت کرد و اسلحه اش را بیرون نیاورد. افسر به غیر از فریب اولیه، در حین بازجویی به متهم دست نزده و او را مهار نکرده است. این بازجویی در یک مکان عمومی و همراه متهم در کنار وی و در مدت کوتاهی صورت گرفت. این شرایط به معادل عملکردی دستگیری نمی رسید و بنابراین برای اه، بازداشت به منزله بازداشت نبود. میراندا. بنابراین دادگاه منطقه تایید شد. دادگاه در پایان خاطرنشان کرد:

میراندا هر زم، که یک افسر پلیس آزادی حرکت او را محدود می کند، هشدار لازم نیست. همچنین ،وماً هر بار که بازجویی نوعی فشار را بر مظنونان برای اعتراف تحمیل می کند، لازم نیست. درعوض، آنها فقط زم، مورد نیاز هستند که آزادی حرکت مظنون به حدی محدود شود که او احساس آزادی برای پایان دادن به برخورد نداشته باشد و شرایط همان فشارهای ذاتاً قهری را نشان دهد که نوع سؤال از ایستگاه مورد بحث در میراندا. شناسه. در 12-13 (تمیز شده).


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/case-summaries-fourth-circuit-court-of-appeals-jan-2023/