توییتر به برخی از تبلیغات شاهدانه اجازه می دهد


تا همین اوا،، همه شرکت‌های «بزرگ» رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های آمریکایی را از تبلیغات حشیش در پلتفرم‌هایشان منع می‌،د. در همان زمان، آنها ا،امات کاملاً نامشخص و متناقضی را برای تبلیغات کنف تحمیل ،د (در این پست، وقتی به “حشیش” اشاره می کنم منظورم فقط “ماری جوانا” است که با تعاریف بسیاری از ایالت ها از این اصطلاح سازگار است). همه این‌ها منجر به این شد که شرکت‌ها تاس می‌اندازند، چیزهایی را پست می‌،د که به لبه‌های تحریم‌ها می‌خوردند، و گاهی اوقات حساب‌های خود را بدون هیچ درمان واقعی از دست می‌دادند. اکنون حداقل در توییتر در حال تغییر است.

توییتر حداقل برای چند سال اجازه تبلیغات محدود حشیش را در پلتفرم خود از شرکت های کانادایی دارای مجوز داده است. با این حال، در ایالات متحده، فقط تبلیغات محدود کنف را برای چیزهایی مانند محصولات کنف موضعی مجاز می‌دانست. خط‌مشی آن دارای نرده‌های محافظ بسیار سختی بود تا اطمینان حاصل شود که تبلیغ‌کنندگان از قو،ن ایالتی پیروی می‌،د. اکنون سیاست بسیار مشابهی برای تبلیغات حشیش در حال اجراست.

قو،ن جدید تبلیغات حشیش توییتر

قو،ن تبلیغات حشیش توییتر در «مواد مخدر و لوازم مواد مخدربخش سیاست های وب سایت آن. این خط‌مشی تبلیغات کنف و محدودیت‌های تبلیغاتی شاهدانه را در یک خط‌مشی واحد ادغام می‌کند که دارای ا،امات مثبت زیر است:

  • تبلیغ‌کنندگان باید توسط مقامات مربوطه مجوز داشته باشند و از قبل توسط توییتر مجوز بگیرند.
  • تبلیغ‌کنندگان فقط می‌توانند حوزه‌هایی را هدف بگیرند که در آن‌ها مجوز تبلیغ آنلاین این محصولات یا خدمات را دارند.
  • تبلیغ‌کنندگان نمی‌توانند فروش شاهدانه (از جمله کانابینوئیدهای CBD) را تبلیغ یا ارائه دهند.
    • استثنا: تبلیغات برای محصولات موضعی CBD مشتق شده از کنف موضعی (غیر قابل خوردن) که حاوی آستانه 0.3٪ THC تعیین شده توسط ،ت یا کمتر از آن است.
  • تبلیغ کنندگان مسئول رعایت کلیه قو،ن، قو،ن، مقررات و دستورالعمل های تبلیغاتی هستند.
  • تبلیغ کنندگان نمی توانند مشتریان زیر 21 سال را هدف قرار دهند.

سیاست توییتر همچنین بیان می کند که تبلیغات شاهدانه و تبلیغات کنف ممکن است:

  • برای افراد ،دسال در خلاقیت جذاب نیست، و صفحات فرود باید دارای محدودیت سنی باشند و فروش باید تأیید سن باشد.
  • از شخصیت‌ها، افراد ورزشی، افراد مشهور، یا تصاویر/نمادهای جذاب برای ،دسالان استفاده نکنید.
  • از افراد زیر سن قانونی یا ،ن باردار به ،وان مدل در تبلیغات استفاده نکنید.
  • ادعای اثربخشی یا مزایای سلامتی نداشته باشید.
  • ادعاهای نادرست/ گمراه کننده نداشته باشید.
  • تصویری از استفاده از محصول شاهدانه نشان داده نمی شود.
  • افرادی را در حال استفاده یا تحت تأثیر به تصویر نکشید.
  • حمل و نقل در خطوط ایالتی را تشویق نکنید.

تجزیه و تحلیل قو،ن جدید تبلیغات حشیش توییتر

واضح است که سیاست توییتر برای مجاز ، هر نوع تبلیغات حشیش به هیچ وجه اجازه نمی دهد. در عوض، شرکت‌های حشیش ممکن است بتوانند تبلیغ کنند (اما نه برای محصولات خاص) اگر مجوز داشته باشند، از قبل توسط توییتر مجوز داده شده باشند (و هنوز 100% مشخص نیست که توییتر به چه چیزی نیاز دارد تا رضایت خود را بدهد)، فقط برای افرادی که بالاتر از آن هستند تبلیغ کنند. 21، و در هیچ یک از رفتارهای ممنوعه ذکر شده در بالا شرکت نکنید.

بخش رفتار ممنوع از این جهت جالب است که به نظر می رسد مفاهیمی از کنف و مقررات حشیش را به روش هایی ،یب می کند که به نظر من چندان منطقی نیست. به ،وان مثال، تبلیغ کنندگان از ارائه ادعای سلامت منع می شوند. در حالی که این برای تبلیغات کنف با توجه به ممنوعیت FDA در مورد ادعاهای بهداشتی منطقی است، اما برای شاهدانه م،ی ندارد. ا،ر ایالت هایی که حشیش را مجاز می دانند فقط شاهدانه پزشکی را مجاز می دانند. شرکت‌ها در این ایالت‌ها باید بسیار مراقب باشند تا در تبلیغات خود ادعای پزشکی نداشته باشند، حتی اگر کل مدل ،ب‌وکار و رژیم‌های صدور مجوز آنها حول فواید سلامتی حشیش تنظیم شده باشد.

علاوه بر این، سیاست توییتر تبلیغات حشیش و کنف را از تشویق حمل و نقل بین ایالتی منع می کند. این برای تبلیغات حشیش که در آن حمل و نقل بین ایالتی هنوز مجاز نیست منطقی است. اما با توجه به اینکه کنف به طور معمول در تجارت بین ایالتی به روشی فروخته می شود که قو،ن ایالتی را نقض نمی کند، برای تبلیغات کنف م،ایی ندارد.

نه بد، نه وحشتناک

نکته اصلی این است که سیاست توییتر کمتر از کامل است اما قطعا گامی در مسیر درست است. با گذشت زمان، ما انتظار داریم که این شرکت تغییراتی را در خط مشی اتخاذ کند تا منع، کننده این واقعیت باشد که قو،ن ی،ان را نمی توان به راحتی هم برای شاهدانه و هم برای کنف اعمال کرد. در ضمن با ما همراه باشید وبلاگ حقوق کانا برای به روز رس، های بیشتر در مورد تبلیغات حشیش در رسانه های اجتماعی.




منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/twitter-to-allow-some-cannabis-advertising/