داروهای تقلبی کشنده از داروخانه های آنلاین


صفحه کلید با دکمه برای ،ید آنلاین دارو

در حالی که این روزها تقریباً هر چیزی را می توان به صورت آنلاین ،یداری کرد، برخی از چیزها می توانند خطرناک تر از دیگران باشند. بسیاری از مشاغل غیرقانونی وجود دارند که آشکارا خدمات غیرقانونی یا محصولات تقلبی را بصورت آنلاین تبلیغ می کنند که گویی آن خدمات یا محصولات کاملاً قانونی هستند. از آنجایی که تقاضای نسبتاً زیادی برای بسیاری از داروهای تجویزی از سوی مصرف کنندگان مواد مخدر وجود دارد، شرکت های زیادی وجود دارند که مایل به پاسخگویی به تقاضا هستند، چه قانونی و چه غیر قانونی.

مواد مخدر فریبنده مرگبار

داروهای کنترل نشده می توانند خطرناک باشند، به خصوص زم، که داروهای به ظاهر ایمن تر در نهایت با داروهای بسیار خطرناک تری همراه شوند. اخیرا، فنت،ل افیونی بدنام-50 برابر قوی تر از هروئین– در منابع بسیاری از داروهای دیگر ظاهر شده است. با ظهور رسانه های اجتماعی و استفاده روزافزون از آن برای فروش داروهای غیرقانونی، نوجوانان قرب، معضل مواد مخدر آلوده شده اند. از آنجایی که بیماری همه گیر باعث تشدید بیشتر مسائل مربوط به سلامت روان در بزرگسالان جوان شد، این گروه بیش از هر زمان دیگری به مصرف مواد مخدر روی آوردند. نوجوانان به رسانه‌های اجتماعی مراجعه می‌کنند تا اضطراب، مشکلات تمرکز یا درد فیزیکی خود را با قرص‌های زانا،، آدرال یا پر،ت خوددرم، کنند. اما قرص های تقلبی که دریافت می کنند به دور از خالص یا بی خطر هستند-برخی از کارشناسان می گویند تا 90 درصد از قرص های فروخته شده در شبکه های اجتماعی حاوی فنت،ل هستند. این به رکوردشکنی میزان مصرف بیش از حد دارو در چند سال گذشته کمک کرده است. با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC).

تلاش فدرال رزرو برای مبارزه با فنت،ل

،ت برای مق، با این مشکل چه کرده است؟

از طرف سازنده، اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA) شروع به کار کرده است ابتکار تجارت الکترونیک تمرکز بر کاهش در دسترس بودن محصولات تقلبی خطرناک و کشنده و داروهای تجویزی در ایالات متحده این ابتکار تلاش می کند تا شرکت ها را در مورد خطرناک بودن ارائه برخی از محصولاتی که تقلب کنندگان دارو استفاده می کنند، مانند “پرس قرص ها” و دستگاه های کپسوله ای که در ساخت دارو استفاده می شود، آموزش دهد. داروها این باعث شده است که برخی از ،ده فروشان آنلاین مانند آمازون به طور رسمی دستگاه های تولید قرص را ممنوع کنند. اما جای تعجب نیست که تعدادی از حفره هایی پیدا شده است که به فروشندگان شخص ثالث اجازه می دهد حتی اقلام ممنوعه را بفروشند.

اما بسیاری از مشکلات ریشه در روند جدید توزیع مواد مخدر از طریق رسانه های اجتماعی دارد، نه صرفاً ،ده فروشان رسمی. برای این منظور، فشارهای عمومی و کمپین‌ها حداقل شرکت‌های بزرگ رسانه‌های اجتماعی را تشویق کرده‌اند تا مسئولیتی را بر عهده بگیرند، حتی اگر فقط برای حفظ شهرت خود باشند. اسنپ ​​چت (والد اینستاگرام)، متا (والد فیس بوک) و گوگل حداقل تا حدودی تعهد خود را نسبت به بهبود مشکلاتی که به طور ناخواسته ایجاد می کنند نشان داده اند. این شرکت‌ها با مسدود ، برخی از عبارات جستجوی مرتبط با دارو، کدگذاری هشدارها برای محتوای خاص، و تلاش برای مسدود ، فروشندگان مواد مخدر از پلتفرم‌های خود، تلاش می‌کنند تا مبادلات دارو را مختل کنند. اما البته راه‌حل‌هایی برای همه این اقدامات وجود دارد و اثربخشی آن‌ها باید دید.

از طرف مصرف کننده، این شرکت های فناوری اخیراً یک کمپین آگاهی عمومی را برای آگاه ، جوانان آمریکایی در مورد خطرات فنت،ل اعلام ،د. ،ت فدرال همچنین به طور کلی به مصرف‌کنندگان در مورد ،ید داروهای نسخه‌ای از هر ،ده‌فروش آنلاین یا داروخانه اینترنتی که نیازی به داشتن نسخه معتبر از یک متخصص مراقبت بهداشتی ندارد، به مصرف‌کنندگان هشدار می‌دهد. سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هنگام ،ید آنلاین داروهای تجویزی، پیشنهادات ایمنی را ارائه می دهد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که مصرف کنندگان آمریکایی داروهای تقلبی که ناامن هستند را ،یداری نکنید.

چگونه تشخیص دهیم که داروها تقلبی هستند؟

از آنجایی که پیشرفت در جهت از بین بردن علت اصلی داروهای آلوده در بهترین حالت کند است، مهمتر است که هنگام ،ید داروهای آنلاین به ،وان مصرف کننده، اقدامات احتیاطی خود را انجام دهید.

اول از همه، شما فقط باید دارو را از وب سایت هایی ،یداری کنید که نیاز به نسخه دارد و داشتن یک داروساز موجود است برای سوالات را FDA منابع در دسترس دارد تا به شما کمک کند بد،د کدام داروخانه های آنلاین ایمن و قانونی هستند. علاوه بر این، سعی کنید از داخلی شرکت ها مردم اغلب وسوسه می شوند که محصولاتی را از تولیدکنندگان بین المللی ب،ند، زیرا آنها ارزان تر هستند. اما شرکت‌های خارجی که داروها را به صورت آنلاین می‌فروشند، دستورالعمل‌های تولیدی مشابه شرکت‌های مستقر در ایالات متحده را رعایت نمی‌کنند و ممکن است خطرآفرین باشند.

وقتی داروهایی را که سفارش داده‌اید دریافت می‌کنید، یک راه ممکن برای تشخیص معامله واقعی از تقلبی، مقایسه بصری است. اگر داروهای تجویزی متفاوت از آنچه به یاد دارید، یا داروهایی که متخصص مراقبت های بهداشتی شما در مطب به شما داده است، متفاوت هستند، ممکن است بخواهید قبل از مصرف آنها دو بار فکر کنید. به طور کلی، سازنده یک دارو تصاویری از ظاهر داروهای خود را به صورت آنلاین خواهد داشت. همچنین می‌تو،د یک جستجوی تصویری در وب برای عبارت «What does [Drug X] شبیه؟»، که می‌تواند به شما کمک کند ع،‌های قرص‌های قانونی را پیدا کنید تا با قرص‌هایی که دارید مقایسه کنید. یکی دیگر از هدایا نقص‌هاست؛ قرص‌های ،‌خورده، حباب‌های روی پوشش کپسول یا قرص‌های ،د شده نشانه‌های پایین‌تر از همتراز (و بنابراین غیرقانونی) هستند. اما به ،وان تولیدکنندگان تقلبی در ت،یر داروها بهتر شده اندروش بصری مطمئناً بی‌خطر نیست و فقط به این دلیل که قرص مشروع به نظر می‌رسد، تضمینی برای بی‌خطر بودن آن نیست.

رویکرد “خیلی خوب برای واقعی بودن” نیز مفید است. گاهی اوقات، ساده ترین راه برای تشخیص تقلبی بودن یک دارو این است که قیمت آن به طور قابل توجهی ارزان تر از سایر ارائه دهندگ، است که قانونی شناخته شده اند. کلاهبرداران به افرادی متکی هستند که به دنبال یک معامله هستند، اما در مورد داروهای تجویزی خیلی سخت به دنبال یک معامله خوب نباشید، زیرا انجام این کار می تواند عواقب بالقوه کشنده ای داشته باشد.

آیا می تو،د برای داروسازی جعلی شکایت کنید؟

بهترین حالت زم، که یک قرص از یک ،ده فروش آنلاین کار نمی کند این است که فقط یک دارونما بی اثر است و شما پول خود را هدر داده اید. بدترین حالت این است که حاوی مواد مضر یا حتی مواد افیونی کشنده باشد. اگر مشکلی پیش بیاید چه کاری می تو،د انجام دهید؟

در مرحله اول، اگر هر یک از داروها را مصرف کرده اید، بهتر است با یک متخصص پزشکی تماس بگیرید تا مطمئن شوید که ایمن هستید – حتی اگر مست،م تماس 9-1-1 یا سفر به اورژانس باشد. فقط پس از اینکه متوجه شدید از هر گونه اثرات مضر داروی خود در امان هستید، به اقدام قانونی فکر کنید.

FDA گزارش داروها یا داروهای تقلبی با اثرات نامطلوب را از طریق آنها تشویق می کند فرم MedWatch. مهم است که پرونده خود را گزارش کنید تا ،ت بتواند اقداماتی را برای تعطیل ، عملیات غیرقانونی مواد مخدر انجام دهد.

دلیل اینکه بهتر است فقط از داروخانه های معتبر ،ید کنید این است که اگر مشکلی با داروی شما پیش آمد می تو،د علیه داروساز یا داروخانه اقدام قانونی کنید. اگر از داروخانه ای در ایالات متحده به صورت آنلاین سفارش داده اید و داروهای نسخه ای تقلبی دریافت کرده اید، ممکن است اقدام قانونی ارزش پیگیری داشته باشد. حتی می‌تو،د از سازنده، توزیع‌کننده یا هر فرد دیگری در زنجیره تأمین، اگر در ایالات متحده مستقر باشد، شکایت کنید. اگر پزشک، داروخانه یا سازندگان دارو در تجویز یا ساخت دارو سهل انگاری کرده باشند، می‌توان شکایت کرد، اما آنها همچنین می‌توان تحت تئوری‌های «مسئولیت دقیق» شکایت کرد، حتی اگر آنها سهل انگاری نکرده باشند. همچنین اگر با عوارض جانبی مواجه شدید که در بر،ب دارو در مورد آنها هشدار داده نشده بود، می تو،د از شرکت ها شکایت کنید.

متأسفانه، ،ده فروشان آنلاین دارو اغلب در خارج از کشور قرار دارند. در آن صورت، حتی اگر اتفاق وحشتناکی رخ دهد، ممکن است راه حل قانونی زیادی وجود نداشته باشد، یا طرح دعوی ممکن است دشوارتر و پرهزینه تر از ارزش آن باشد. ولی تماس با یک وکیل آسیب شخصی محلی راهی آسان برای یافتن اینکه آیا ادعای آسیب احتمالی ناشی از مصرف یا ،ید داروهای تقلبی دارید یا خیر.

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/consumer-protection/،al-fake-drugs-from-online-pharmacies/