دانشکده دولتی دارای یک رئیس جدید است – قانون کیفری کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


مکتب ،ت 92 سال پیش به ،وان مؤسسه ،ت تأسیس شد. گفتن اینکه مدرسه تداوم رهبری داشته است، دست کم گرفتن است. شغل برتر تنها در اختیار چهار نفر بوده است که سه نفر از آنها بیش از دو دهه خدمت کرده اند:

  • آلبرت کوتس بنیانگذار مؤسسه بود و از سال 1931 تا 1962 به ،وان مدیر خدمت کرد.
  • جان سندرز از سال 1962 تا 1973 به ،وان مدیر خدمت کرد. او از سال 1973 تا 1978 از مؤسسه کنار رفت تا به سیستم دانشگاهی خدمت کند، در این مدت هنری لوئیس به ،وان مدیر خدمت می کرد. سندرز بازگشت و نقش خود را از سال 1979 تا 1992 از سر گرفت.
  • از سال 1992، مدرسه توسط مایک اسمیت، ابتدا به ،وان مدیر مؤسسه، و از سال 2001 به ،وان رئیس دانشکده ،تی، رهبری می شود.

همه چیز در 27 فوریه، زم، که همکار ما تغییر خواهد کرد ایمی دیوار – در حال حاضر معاون ارشد دانشکده – رئیس دانشکده خواهد شد. به دلایل بسیاری، این لحظه نقطه عطفی است، و در حالی که من انتظار ندارم هیچ تغییر م،بی در کار ما در حقوق کیفری وجود داشته باشد، فکر می‌کردم خوانندگان علاقه مند به دانستن این انتقال باشند. در زیر، من پیامی را که صدراعظم کوین گوسکیویچ و پروست کریس کلمنس به جامعه دانشگاه درباره انتصاب ایمی فرستادند، ،باندم.

جامعه عزیز کارولینا:

ما مشتاقانه اعلام می کنیم که Aimee N. Wall، دانشیار ارشد و استاد حقوق عمومی و ،ت در دانشکده ،ت، از 27 فوریه به ،وان رئیس دانشکده انتخاب شده است. اشتیاق وال برای برقراری ارتباط با مردم و تعهد به همکاری کمک خواهد کرد این مدرسه به ماموریت دیرینه خود در خدمت به مقامات ،تی و دانش آموزان مدیریت ،تی در کارولینای شمالی و فراتر از آن ادامه می دهد.

به ،وان دانشیار ارشد، وال به نظارت بر مدیریت، امور مالی و جهت استراتژیک مدرسه کمک می کند. او در سال 2001 به دانشکده ،ت پیوست و تخصص او در قانون خدمات انس، و سیاست و آموزش و پشتیب، قانونگذاری، او را به مشاور مورد اعتماد مقامات در سراسر کارولینای شمالی تبدیل کرده است. وال از نزدیک با قانونگذاران، مقامات ایالتی و شهرست، و دیگران برای مطالعه سیستم های خدمات انس، ایالتی و کشف فرصت ها برای تغییر کار کرده است. او همچنین یک دهه را به‌،وان سرپرست هیئت علمی برای سرویس گزارش‌دهی قانونی، یک مشارکت 90 ساله با مجمع عمومی کارولینای شمالی، گذراند.

قبل از پیوستن به دانشکده کارولینا، وال در حقوق مراقبت های بهداشتی با پاول، گلدشتاین، فریزر و مورفی در واشنگتن دی سی کار می کرد و به ،وان تحلیلگر سیاست های بهداشتی در دفتر وزیر در و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده خدمت می کرد. او عضو وکلای ایالتی کارولینای شمالی و وکلای ایالتی ناحیه کلمبیا است. ایمی که دو بار فارغ‌التحصیل کارولینایی بود، مدرک کارشناسی ارشد بهداشت عمومی را از دانشکده بهداشت عمومی جه، Gillings و دکترای حقوقی در دانشکده حقوق دریافت کرد. او دارای لیسانس هنر در زبان ،یسی از دانشگاه ایالتی اوهایو است.

مایلیم از کمیته جستجو، به ریاست مارتین برینکلی، رئیس دانشکده حقوق و استاد برجسته ویلیام رند کنان جونیور، برای زمان و ت، که برای این جستجو اختصاص داده است، تشکر کنیم. کار مجدانه کمیته به ما اجازه داد تا نامزدهای برتر این نقش مهم را شناسایی کنیم.

ایمی رهبری مدرسه ،تی را بر عهده خواهد داشت زیرا بیش از 90 سال پذیرش ارزش‌های حیاتی از جمله بی‌طرفی، پاسخگویی و غیرحزبی را جشن می‌گیرد. این اصول اصلی مدرسه را قادر می سازد تا آموزش و دانش را به هزاران نفر از مقامات ،تی در سراسر کارولینای شمالی ارائه دهد و نسل بعدی رهبران عمومی را توسعه دهد.

ما قدردان مایک اسمیت هستیم که پس از بیش از سه دهه از مقام رهبری مدرسه کناره‌گیری می‌کند. لطفاً به ما بپیوندید تا از مایک به خاطر خدمات باورن،ی‌اش تشکر کنیم و به ایمی که در اوا، این ماه سکان هدایت را به دست می‌گیرد، تبریک بگوییم.


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/the-sc،ol-of-government-has-a-new-dean/