دستور اجرایی قوانین “وقت خوب” را برای سیستم زندان آلاباما استاندارد می کند


کی آیوی، فرماندار آلاباما، روز دوشنبه فرمان اجرایی را امضا کرد که به موجب آن می‌توان زمان تشویق برای رفتار خوب را از زند،ان در زندان‌های ایالت آلاباما پس از سال 2022 که یکی از بدترین سال‌ها برای سیستم زندان آلاباما بود، سلب کرد.

اداره اصلاحات آلاباما ثبت کرده است ازدحام شدید و کمبود نیرو مسائل برای سال ها

بعد از یک بررسی پیش از همه گیری و، دادگستری به این نتیجه رسید که به 13 زندان با حدا،ر امنیت در این ایالت «شرایط کلی غیرقانونی» زندان‌های آلاباما به دلیل عواملی از جمله «کمبود کارکنان، فرهنگ، کمبودهای مدیریتی، فساد، سیاست‌ها، آموزش، تحقیقات غیرقانونی، خشونت، مواد مخدر غیرقانونی و سوء استفاده ،» است.

و، دادگستری تحقیقات را با شکایتی علیه آلاباما دنبال کرد.

ریچارد دبلیو مور، دادستان ناحیه ج،ی آلاباما، پس از اعلام شکایت در دسامبر 2020، گفت: «تحقیقات ما نشان داده است که استانداردهای مورد نیاز قانون اساسی در زندان‌های آلاباما رعایت نشده است و این باید اصلاح شود».

من ناامید هستم که تلاش‌های مقامات آلاباما و مقامات و، دادگستری برای یافتن راه‌حل‌های من، به یک راه حل مورد توافق دوجانبه منجر نشده است. سوگند ما به ،وان مقامات ،تی اکنون ما را م،م به پیروی از قانون اساسی و پیگیری عدالت در دادگاه ها می کند.

اریک دریبند، دستیار دادستان کل از بخش حقوق مدنی و، دادگستری، ش،ت آلاباما در اصلاح نقض قانون اساسی در سیستم زندان خود را محکوم کرد.

دریبند گفت: «آلاباما قانون اساسی را نقض کرده و به نقض قانون اساسی ادامه می‌دهد، زیرا زندان‌های این کشور مملو از خشونت‌های زند، در برابر زند، و نگهبان بر زند، است. “تخلفات منجر به قتل، تجاوز به ،ف و جراحات جدی شده است.”

این عوامل در سال 2022 با اعتصاب هزاران زند، در آلاباما تشدید شد. در 26 سپتامبر، به دلیل شرایط نامن، زندان های ایالت آلاباما با 222 مورد مرگ در 11 ماهه اول سال 2022 رکورد تعداد مرگ و میر را در سال گذشته گزارش ،د. ابتکار عدالت برابر

Oیکی از پنج مورد مرگ گزارش شده به دلیل «قتل، خودکشی یا مصرف بیش از حد مواد مخدر کشنده» بوده است.

اکنون، فرمان اجرایی ۷۲۵ فرماندار ایوی سیستمی را در داخل زندان‌های ایالتی هدف قرار می‌دهد و نحوه اعطای زمان تشویق اصلاحی، معروف به «زمان خوب» را استاندارد می‌کند که به زند،ان اجازه می‌دهد با پیروی از قو،ن زندان ایالتی از دوران محکومیت خود خارج شوند. زمان من، با صلاحدید ادارات زندان انجام می شد که منجر به ناهماهنگی می شد.

این فرمان اجرایی همچنین نحوه اقدام و، اصلاحات برای دستگیری مجدد فراریان را تقویت می کند.

آیوی: «امروز، من مفت،م که گام مهمی را اعلام کنم که امنیت عمومی ما را افزایش می دهد گفت روز دوشنبه ضمن ابلاغ این اجراییه. «اقدام امروز ما، به بیان ساده، مجرمان خشن را از خیابان ها دور نگه می دارد، به زند،، که واقعاً می خواهند خود را بازپروری و بهتر کنند، تشویق می کند، این مفهوم را تقویت می کند که انتخاب های بد عواقبی دارد و امنیت عمومی ما را حفظ می کند.»

دستور جدید یک سیستم طبقه بندی سطح دقیق برای نقض قو،ن ایجاد می کند. تخلفات شدید شامل قتل، حمله با سلاح، تجاوز ، و تلاش برای فرار با زور است. نقض شدید به م،ای از دست دادن تمام تعهدات زمان خوب برای یک زند، است.

تخلفات سطح بالا شامل شورش، حمله بدون سلاح، عدم اطاعت از دستورات مستقیم و نگهداری مواد مخدر است. تخلفات سطح بالا منجر به از دست دادن 3 سال تعهد زم، خوب می شود.

تخلفات متوسط ​​شامل نزاع بدون سلاح، ت،یب یا سرقت اموال، امتناع از کار، نقض مقررات منع آمد و شد و داشتن تلفن است. تخلفات متوسط ​​منجر به از دست دادن دو سال تعهد زم، خوب می شود.

تخلفات سطح پایین شامل قمار و اولین تخلف در یک سال به دلیل حضور در یک منطقه غیرمجاز، بی نظمی، داشتن کالای قاچاق یا نافرم، است. یک تخلف سطح پایین منجر به از دست دادن یک روز خوب می شود.

فرار به ،وان یک تخلف شدید طبقه بندی می شود که مجازات آن از دست دادن تمام وقت خوب و وضعیت درآمد خوب است. اداره اصلاحات آلاباما همچنین چک های هفتگی را برای شناسایی و نظارت بر زند،، که باید در وضعیت فرار باشند، انجام خواهد داد.

جان هام، کمیسر اداره اصلاحات آلاباما، گفت: «دستور اجرایی فرماندار گام‌های مهمی در جهت بهبود ایمنی برداشته و در عین حال توانایی ما برای اجرای قانون را تضمین می‌کند.

خط تمایز بین ،، که در بازداشت DOC تلاش می‌کنند اشتباهات گذشته را اصلاح کنند و ،، که با سیستم بازی می‌کنند در چهل سال گذشته حذف شده است. این برای قرب،ان جنایت و خانواده آنها درست نیست. مطبوعات کنفرانس.

فرماندار آیوی یک بار دیگر نشان داد که از مشکلات سخت در ایالت ما عقب نشینی نخواهد کرد. چمبلیس گفت: او و کارکنانش کار یومن را در ایجاد این فرمان اجرایی انجام داده‌اند تا دستورالعمل‌های روشنی داشته باشند تا هم به رفتار خوب پاداش داده شود و هم از ،، که درس خود را یاد نمی‌گیرند، جلوگیری کنند.

برخی تردید دارند که قو،ن زمان خوب واقعاً برای ،، که سعی در تصحیح اشتباهات گذشته دارند در حالی که فقط دانه‌های بد را مجازات می‌کنند، هر کاری را انجام می‌دهد. یک کاربر روشن است توییتر، @brockboonelaw اعلام کرد: «با دستور اجرایی جدید آیوی، در صورت اعتراض (توقف کار)، حداقل 3 سال از زمان خوب خود را از دست می‌دهید. بنابراین 3 سال دیگر در قفس WTF هستم.

نماینده کریس ،ستان از توسکالوزا، آلاباما پاسخ داد به کاربر توییتر با نگر، های مشابه در مورد اینکه چگونه این دستور به سیستم زندان آسیب دیده کمک می کند.

،ستان گفت: “سوال سریع، چگونه این اعتراف نیست که ،ت هیچ پاسخی برای بحران در سیستم زندان ما ندارد؟” همچنین، آیا این شواهد برجسته ای برای عدم تمایل و، دادگستری آلاباما به انجام کاری در مورد مشکلات ما نخواهد بود؟




منبع: https://thecrimereport.org/2023/01/12/executive-order-standardizes-good-time-rules-for-strained-alabama-prison-system/