روز جهانی وکلا مهربان باشیم


وقتی به تعطیلات فکر می کنید، به احتمال زیاد جشن گرفتن از وکلا در ذهن شما نیست – با این حال، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که چرا روز جه، با وکلا باید در رادار شما مهربان باشد.

روز جه، سالانه با وکلا مهربان باشید که در سال 2008 تأسیس شد، در دومین سه‌شنبه آوریل (11 آوریل 2023) قرار دارد. در این روز، قدرد، از وکیل(های) زندگی خود را در نظر بگیرید.

چگونه؟

این پست را بخو،د تا درباره تاریخچه روز جه، وکلا مهربان باشید و چند نکته آسان و مفید برای به اشتراک گذاشتن عشق به وکلا!

تاریخچه روز جه، وکلا مهربان باشید

ع،ی از یک قفسه کتاب در داخل یک کتابخانه تاریخی.  این به م،ای نمادی از تاریخچه روز جه، وکلا مهربان باشید

تاریخ همیشه با وکلا مهربان نبوده است. به ،وان یک نشانه کوچک قدرد،، استیو هیوزیک متخصص ارتباطات و مربی مشهور، در سال 2008 روز جه، وکلا را با مهرب، ایجاد کرد. این تعطیلات غیررسمی در دومین سه‌شنبه آوریل هر سال است.

ج، زم، روز جه، وکلا مهربان باشید

در حالی که همه ما با وکلا آشنا هستیم – چه آنهایی که با آنها کار می کنیم و چه ،، که در تلویزیون می بینیم – این حرفه سابقه طول، و داست، دارد. در زیر فقط چند تاریخ کلیدی در تاریخ حرفه وکالت در ایالات متحده آورده شده است. با خیال راحت این موارد را با وکلا در زندگی خود به اشتراک بگذارید یا آنها را برای یک روز بار، ذخیره کنید. پس از همه، شما هرگز نمی د،د چه سوالاتی ممکن است در یک مسابقه چیزهای بی اهمیت مطرح شود!

بارگذاری …

در وبلاگ مش، شوید

در خبرنامه ما مش، شوید و پست های وبلاگ قانونی مانند این را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

5 راه برای جشن گرفتن روز جه، وکلا مهربان باشید

ع، سه نفر ایستاده که دو نفرشان در حال دست دادن هستند.  به نظر می رسد که آنها وکلا در مراسمی به من،ت روز جه، وکلا مهربان باشید

جشن گرفتن وکیل در زندگی شما نیازی به یک هدیه گران قیمت ندارد – برای بسیاری از وکلا، بهترین کاری که می تو،د انجام دهید این است که حامی صریح تجارت آنها باشید!

در زیر، پنج راه را برای جشن گرفتن روز جه، وکلا در 11 آوریل 2023 بیان کرده‌ایم.

1. نظر وکیل مورد علاقه خود را بگذارید

مثبت بررسی های گوگل برای وکلا حیاتی هستند – در واقع، گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافتند که نظرات مثبت تاثیرگذارترین عامل برای مصرف کنندگان در هنگام استخدام وکلا است. اگر وکیلی را می شناسید که شایسته تقدیر است، حتماً نظر عمومی را برای او بگذارید!

و اگر وکیلی هستید که به دنبال بهبود حضور وب شرکت خود هستید، از Clio استفاده کنید 250+ ادغام. Google Apps و نمایه های ،ب و کار Google مکان های عالی برای شروع هستند کمک کننده هم داریم بهینه سازی موتور جستجو (SEO) منابعی برای کمک به مشتریان برای یافتن و توصیه آنلاین شما.

2. هديه ارجاع را در نظر بگيريد

،ی را می شناسید که برای یک مشکل قانونی به دنبال کمک است؟ معرفی یکی دیگر از هدیه های عالی (و رایگان!) برای وکیل در زندگی شما است. وکیل از ارجاع مشتری سود می برد و یک موضوع یکباره موکل ممکن است زمینه ساز یک رابطه بلندمدت وکیل و موکل باشد.

و برای بسیاری از وکلا – به ویژه وکلای انفرادی و ،، که در شرکت های کوچک کار می کنند – معرفی یکی از موثرترین راه ها برای جلب مشتری است.

درك كردن تولید سرب اگر وکیل هستید، برای به دست آوردن مشتریان جدید بسیار مهم است. اما در میان این نکات، ارزش آن را کاهش ندهید ارائه ارجاع به سایر شرکت های حقوقی. به ،وان مثال، اگر شما یک وکیل وصیت و املاک و یک مشتری به شما نزدیک شود قانون خانواده موضوع، ارجاع به وکیل خانواده نه تنها به آنها کمک می کند، بلکه ممکن است منجر به بازگشت لطف آنها در آینده شود!

3. با نوار ایالتی یا انجمن فارغ التحصیلان تماس بگیرید

آیا می خواهید بد،د وکلا چگونه روز وکیل مهربان را جشن می گیرند؟ بهتر است به منبع مراجعه کنید. با خود بررسی کنید کانون وکلای ایالتی یا انجمن فارغ التحصیلان دانشکده حقوق برای یافتن فرصت هایی برای جشن گرفتن.

اگر دانشجوی حقوق هستید، ممکن است مدرسه شما یک رویداد برگزار کند – و شما نمی خواهید آن را از دست بدهید! در کنار فرصتی برای شرکت در یک رویداد سرگرم کننده، جشن های روز وکلا با مهرب، بسیار عالی است فرصت شبکه. برای اطلاعات بیشتر در مورد منابع دانشجویی حقوق، به ادامه مطلب مراجعه کنید برنامه دسترسی آکادمیک کلیو و خود را برای یک شغل موفق آماده کنید.

4. صفحات شبکه های اجتماعی وکیل خود را دنبال کنید

وکلا سخت کار می کنند تا ،ب و کار خود را به آنجا برسانند. با دنبال ، حساب‌های حرفه‌ای و تعامل با محتوای آن‌ها به آنها نشان دهید که از زحمات آنها قدرد، می‌کنید.

مشارکت در رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای نشان دادن قدرد، از یک وکیل در زندگی شما و همچنین سود بردن آنها است بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی تلاش ها. تعامل با رسانه های اجتماعی می تواند بازدیدکنندگان – و شاید مشتریان بالقوه – را به صفحات رسانه های اجتماعی وکیل شما سوق دهد تا درباره خدمات آنها اطلاعات بیشتری ،ب کنند.

5. به وکیل خود هدیه بدهید

اگر هدایا زبان عشق شماست، دریغ نکنید که با هدیه به وکیل خود نشان دهید که به آن اهمیت می دهید. یک فنجان قهوه (یا سه فنجان) نشانه قدرد، متفکرانه ای است، یا می تو،د با مطالعه لیست ما آن را یک درجه بالا ببرید. بهترین هدیه برای وکلا.

آ،ین نظرات در مورد روز جه، وکلا مهربان باشید

وکلا نقش مهمی در تضمین دسترسی به عدالت و حمایت از حاکمیت قانون دارند. در انجام این کار، آنها اغلب در معرض استرس، ساعات طول،، و موارد پیچیده و مراجعین قرار می گیرند. وقت گذاشتن برای تشخیص و قدرد، از زحمات وکلا می تواند کمک زیادی به تقویت روحیه کند. به علاوه، اهمیت حرفه خود را به وکلا یادآوری می کند – که در نهایت منجر به وکلای بهتر (و خدمات بهتر برای مشتریان خود می شود!).

هر چیزی از دنبال ، سریع در کانال های رسانه های اجتماعی گرفته تا یک هدیه متفکرانه، راهی عالی برای جشن گرفتن است. بنابراین، تقویم خود را علامت گذاری کنید—روز بین المللی با وکلا به سرعت فرا می رسد و زمان بهتری برای قدرد، از وکیل در زندگی شما وجود ندارد.

به ،وان یک امتیاز، این پست را با شبکه خود به اشتراک بگذارید! گذراندن هیجانات روز جه، وکلا مهربان باشید، به افزایش تعامل کمک می کند و تضمین می کند که تا حد امکان بسیاری از وکلا از قدرد، که شایسته آن هستند برخوردار شوند.

و اگر می‌خواهید یک منبع مفید برای وکلا ارائه دهید، به اشتراک بگذارید راهنمای ما برای سلامت روان وکلا با وکلا در زندگی شما این منبع ارزشمند نحوه شناسایی فرسودگی شغلی و تمرین ذهن آگاهی در حرفه وکالت را به همراه نکات مفیدی برای وکلا برای مراقبت از خود و سلامت روانشان شرح می دهد!

آیا روز ملی وکلا وجود دارد؟


روز جه، مهرب، با وکلا یک تعطیلی سالانه و جه، است که در دومین سه‌شنبه ماه آوریل برگزار می‌شود. روز جه، وکلا یک فرصت عالی برای شماست تا از وکلا و متخصصان حقوقی در زندگی خود تجلیل کنید.

ما این پست وبلاگ را در مارس 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

دسته بندی شده در: بازاریابی


منبع: https://www.clio.com/blog/be-kind-to-lawyers-day/