شاهدانه اورگان: الزامات آزمایش چالش برانگیز از 1 مارس 2023 اعمال می شود


من اخیراً با تعداد انگشت شماری از مشتریان صحبت کرده ام که در مورد ا،امات جدید آزمایش شاهدانه اورگان نگران هستند. این ا،امات ف،ات سنگین و آلاینده‌های میکروبیولوژیکی را پوشش می‌دهند و از اول مارس 2023 اعمال می‌شوند. نکته مهم این است که اگر آزمایشگاه‌ها وظایف خود را انجام دهند، بسیاری از آزمایش‌های ناموفق اجتناب‌ناپذیر هستند. و آزمایشگاه‌ها در این مرحله تحت بررسی هستند: ما تحقیقات اخیر آزمایشگاه‌های OLCC را پوشش داده‌ایم که حول اعداد متورم THC متمرکز شده است.

ا،امات آزمایشی جدید برای ف،ات سنگین و آلاینده های میکروبیولوژیکی

طبق مربوطه بولتن OHAاز 1 مارس 2023، تمام اقلام ماری جوانا و اقلام بخار مشتق شده از کنف باید برای موارد زیر آزمایش شوند:

  • ف،ات سنگین، در صورت برداشت یا تولید در تاریخ 1 مارس 2023 یا پس از آن؛ و
  • محتویات میکروبیولوژیکی [sic]، اگر در تاریخ 1 مارس 2023 یا پس از آن برداشت یا تولید شده باشد.

این علاوه بر سایر آزمایش‌ها و ا،امات آزمایشی است که در حال حاضر وجود دارد، از جمله آزمایش‌هایی که برای مایکوتو،ین‌ها در جولای گذشته مؤثر بودند. بولتن OHA بیشتر ارائه می دهد:

برای محصولات کانابینوئیدی قابل استنشاق نهایی و کنسانتره ها و عصاره های نهایی، تمام آزمایش ها باید روی کالای نهایی انجام شود. پس از اجرای آزمایش‌های جدید، نیازی به انجام آزمایش دیگری در طول مسیر نخواهد بود، اما دارندگان مجوز می‌توانند هنگام پردازش عصاره‌ها، ماری جوانا را که آزمایش آفت‌کش را پشت سر گذاشته است، پردازش کنند تا واجد شرایط اصلاح شوند. سایر محصولات نهایی کانابینوئید فقط به آزمایش قدرت نیاز دارند. تمام آزمایش‌های دیگر روی کنسانتره، عصاره یا ماری‌جوانای کانابینوئیدی که برای ساخت محصول استفاده می‌شود، انجام می‌شود. نمونه ای از این این است که از اول مارس 2023، آزمایش فعالیت آب و میزان رطوبت در ماری جوانا یا ماری جوانای قابل استفاده در صورتی که به صورت کنسانتره یا عصاره ساخته شود، مورد نیاز نخواهد بود. کنسانتره یا عصاره نهایی باید از نظر آفت کش ها، حلال ها (در صورت نیاز)، قدرت، مایکوتو،ین ها، ف،ات سنگین و آلاینده های میکروبیولوژیکی مورد آزمایش قرار گیرد. لازم به ذکر است که اگر یک مورد قبل از ا،ام، آزمون قبولی را دریافت کند، نتیجه آزمون به آیتم جدید در حال ایجاد منتقل نمی شود.

این یک پاراگراف گوشتی است، و به طور کلی یک بولتن طول، تر است. من علاقه مندان را تشویق می کنم که کل مطلب را بخوانند. OHA نیز مفید و به روز منتشر می کند راهنمای تست، با خلاصه های مختلف، صفحات پرسش های متداول و لینک های دیگر. و برای هر،ی که می‌خواهد خود قواعد غلیظ را بررسی کند، می‌توان آن‌ها را در ابتدا پیدا کرد. OAR 333-007-0300.

مسئولیت (و دعوی قضایی؟) در مورد آزمایشات حشیش ناموفق

قو،ن جدید می‌تواند برای تولیدکنندگان و فرآورده‌های ماری‌جوانا به‌ویژه – و همچنین هر پرورش‌دهنده شاهدانه که هنوز در اطراف هستند، دردسر ایجاد کند. به اولین جمله در گزیده بولتن بالا توجه کنید که نتیجه می گیرد: «… همه آزمایش ها باید انجام شود روی مورد تمام شده” (تاکید من.)

برای مثال، اگر گل از یک تولیدکننده به یک پردازشگر (شاید از طریق یک عمده‌فروش) و از طریق یک آزمایشگاه آشکار شود، می‌تو،د شرط ببندید که در کجا، چه زم، و چگونه آلاینده‌ها به یک محصول ناموفق راه پیدا کرده‌اند، اختلاف نظر وجود دارد. تقریباً هیچ‌، در صنعت اورگان – که عمدتاً بر اساس سفارش‌های ،ید ساده و معاملات «شرایط خالص» عمل می‌کند – مسئولیت، غرامت یا سایر مسائل مربوط به آزمایش را از طریق قرارداد تجزیه نمی‌کند. من انتظار دارم مشکلاتی را در اینجا ببینم.

ادامه دادن سخت است

من با دارندگان مجوز حشیش اورگان که با وجود OLCC و OHA که جریان ثابتی از بولتن‌ها، اطلاعیه‌ها و غیره را منتشر می‌کنند، به سختی از قو،ن اداری و تغییرات خط‌مشی پیروی می‌کنند. همیشه تغییرات بسیار زیادی وجود دارد.

تقریباً هر سال، قانونگذار تعداد بی شماری از قو،ن جدید حشیش را تصویب می کند. فقط در دو جلسه گذشته 14 جلسه داشتیم. برخی از این صورت‌حساب‌ها باریک هستند، اما برخی دیگر همه‌چیز هستند و باعث ایجاد تغییرات بالا و پایین در برنامه می‌شوند. این تغییرات دور بعد از تدوین قو،ن ایجاد می شود.

قواعد جدید، به ،ه خود، ممکن است با بی،ه های خط مشی مکتوب و شفاف سازی، علاوه بر بسیاری از سیاست ها و رویه های نانوشته OLCC – که بسیاری از آنها در طول سال ها تکامل یافته اند، تقویت شوند. در موارد دیگر، OLCC قو،نی را به اختیار خود وضع می‌کند، اغلب در واکنش به فعالیت‌های بازار و نه به دستور قانونی.

با این ا،امات آزمایشی جدید، برخی از آزمایشگاه‌ها رهبری دریافت اطلاع رس، به مشتریان خود را بر عهده گرفته‌اند. این بسیار مفید است، زیرا بولتن زیربنایی OHA در این مرحله تقریباً یک ساله است (تاریخ انتشار 31 مارس 2022). من هیچ چیز جدیدتری در وب سایت OHA یا OLCC با توجه به این سخت گیری های قریب الوقوع نمی بینم. درعوض، جدیدترین راهنمایی «آزمایش» و بر،ب‌گذاری که می‌توانم پیدا کنم، 6 ژانویه 2023 است. بولتن مش، توسط OHA و OLCC در زمینه پیش رول ها. و این این نیست.

بهانه ای نیست

همه اینها گفته شد، قو،ن جدید همان هستند که هستند. مردم باید دریابند که چگونه این ف،ات سنگین و آلاینده‌ها را از حشیش تحت نظارت اورگان دور نگه دارند، و چگونه مسائل مربوط به آزمایش‌های ناموفق حشیش را حل کنند. مسئله اصلی، تجزیه و تحلیل مجدد و پروتکل های دفع خواهد بود. پیامدهای کلیدی پیامدهای اقتصادی و مسئولیت با توجه به محصول غیرقابل نجات است.

هر ،ی که به اندازه کافی در این برنامه بوده است می‌داند که نتایج آزمایش حشیش یک مشکل است داستان خیلی قدیمی در اورگان امروزه، بسیاری از حشیش برای این الگوی آزمایشی جدید در حال حاضر گلدهی شده است. بیایید ببینیم این داستان از ماه آینده چگونه ادامه می یابد.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/oregon-cannabis-challenging-testing-requirements-take-effect-march-1-2023/