قوانین و مقررات حشیش برای مصرف بزرگسالان نیویورک: سری


در بهار سال 2021، مجموعه‌ای را در مورد قانون مقررات و مالیات بر ماری جوانا در نیویورک اجرا کردیم که حشیش مصرف بزرگسالان را در نیویورک قانونی کرد و چارچوبی را برای مجوز مصرف حشیش برای بزرگسالان ایجاد کرد. آن سری از پست‌ها همه چیز را از انواع مجوزهای موجود گرفته تا ا،امات املاک و مستغلات MRTA را پوشش می‌داد.

مطابق با سنت اخیر ما، این پست مجموعه پست های ما را در مورد قو،ن و مقررات حشیش برای بزرگسالان نیویورک شروع می کند. این سند رسمی 282 صفحه است، بنابراین ما تمام جزئیات را پوشش نمی دهیم. اما ما موارد مهم، مسائل مهمی که همه متقاضیان باید از آن آگاه باشند و روند درخواست مجوز به طور کلی برجسته خواهیم کرد.

برای هر ،ی که قصد درخواست مجوز استفاده بزرگسالان را دارد، توصیه خود را برای استخدام یک وکیل باتجربه حشیش تکرار می کنیم. و حداقل، درک چارچوب کلی مجوزها و فرآیند صدور مجوز باید مقدمه یک مشاوره عمیق در مورد درخواست مجوز باشد. در اینجا موضوعاتی هستند که می تو،د منتظر آنها باشید:

  • برنامه مجوز
  • مجوزهای کشت
  • پروانه های پردازش
  • مجوزهای توزیع
  • داروخانه های ،ده فروشی و مجوزهای مصرف در محل
  • مجوزهای ،ب و کار ،د
  • برنامه عدالت اجتماعی

با توجه به پیچیدگی مقررات، ممکن است برخی از همپوش، ها و برخی انحرافات وجود داشته باشد. ما همچنین به نکات ظریف در قو،ن سری وبینارهای وعده داده شده خود که از ژانویه 2023 شروع می شود (جزئیات در آینده) خواهیم پرداخت.

همانطور که همه خوانندگان ما می‌دانند (فرض می‌کنیم)، در 21 نوامبر 2022، هیئت کنترل شاهدانه (CCB) تقریباً همه قو،ن و مقررات مصرف بزرگسالان را منتشر کرد. قو،ن و مقررات در 13 دسامبر 2022 در دفتر ثبت ایالت نیویورک منتشر شد و یک دوره نظر عمومی 60 روزه شروع شد.

با اجرای ج،‌های زم، (و همانطور که اشاره کردیم)، ما پیش‌بینی می‌کنیم که پنجره درخواست مجوز در بهار سال 2023 باز شود. این بدان م،است که اکنون زمان شروع واقعی جمع‌آوری اطلاعات برای درخواست مجوز است. منتظر پست بعدی مجموعه ما در مورد قو،ن و مقررات حشیش برای بزرگسالان در نیویورک و به روز رس، در وبینارهای آینده باشید!


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-yorks-adult-use-cannabis-rules-and-regulations-the-series/