معرفی سوابق پزشکی متهم در دادگاه DWI – قانون جزایی کارولینای شمالی قانون جزایی کارولینای شمالی


من قبلاً در مورد اینکه ،ت چگونه می‌تواند سوابق پزشکی یک فرد مشکوک یا متهم به اختلال در رانندگی را به دست آورد، نوشتم. این پست بر شرایط لازم برای پذیرش آن سوابق در محاکمه تمرکز دارد.

اظهارات (از جمله نتایج آزمایش خون) که در سوابق پزشکی یک فرد به یادگار مانده است، اگرچه شنیده می شود، در صورتی که شرایط لازم را برآورده کند، طبق سوابق تجاری استثنا از قاعده شنیده ها قابل پذیرش است. قانون 803 (6). دیدن ایالت علیه می،، برنامه 80 NC. 425، 429 (1986) (به این نتیجه رسیدند که نتایج آزمایش خون موجود در پرونده پزشکی به ،وان سوابق تجاری قابل قبول است). با توجه به اینکه سوابق بیمارست، بیمار عبارت است از “سابقه روزانه تهیه شده در طول معاینه، تشخیص و درمان” و[t]رفاه، حتی زندگی بیمار، به دقت سوابق بستگی دارد. سیمز در برابر شارلوت لیبرتی موت. Ins. شرکت، 257 NC 32, 35 (1962). علاوه بر این، چنین سوابقی ممکن است دقیق تر از یادآوری مستقل پزشکان و دیگر، باشد که آنها را ایجاد کرده اند. شناسه.

سه شرط اساسی برای معرفی سوابق پزشکی تحت استثناء سوابق تجاری وجود دارد:

1. پرونده پزشکی باید در زمان یا نزدیک به زمان عمل، رویداد، وضعیت، نظر یا تشخیص تهیه شود. دیدن Segrest v. Gillette، 96 برنامه NC. 435، 440 (1989) (به این نتیجه رسید که برگه آزمایشگاهی که بیش از دو سال پس از آزمایش آزمایشگاهی به پرونده پزشکی بیمار اضافه شده است، “ضمانت های قابل اعتمادی کافی برای توجیه پذیرش آن در مدارک را ندارد”) دور، 331 NC 97 (1992) (دریافت که دادگاه بدوی در اعتراف لغزش به ،وان مدرک اشتباه نکرده است، زم، که طرف شک کننده در مورد اعتماد بودن برگه آن را بدون درخواست برای هدف محدود در نظر گرفت)

2. ثبت‌های ثبت شده باید توسط شخصی با دانش انجام شود یا باید بر اساس اطلاعات ارسال شده توسط شخصی با چنین دانشی باشد. و

3. سوابق باید در روال عادی فعالیت بیمارستان تهیه و نگهداری شود.

پیشنهاد دهنده سوابق ممکن است این ا،امات را از طریق استشهاد از یک نگهبان اسناد ایجاد کند. در حالی که قانون 803 (6) قبلاً لازم بود شهادت از سوی نگهبان سوابق یا شاهد واجد شرایط دیگر برای ایجاد مبنای استثنا، اساسنامه توسط SL 2015-247 اجازه می دهد تا سوابق غیر طرفین با سوگندنامه احراز هویت شوند. اگر ،ت بخواهد به این استثناء استناد کند، باید از قبل به متهم در مورد قصد خود برای احراز هویت از طریق سوگند نامه اطلاع دهد.

بنابراین، اگر ،ت سوابق پزشکی متهم را از طریق حکم دادگاه به دست آورد، می‌تواند از نگهبان سوابق که معیارهای فوق را بیان می‌کند، استشهادنامه درخواست کند، اخطاریه‌ای را به متهم ارائه کند و پس از آن بخواهد بخش‌های مربوطه از سوابق را در این مرکز معرفی کند. محاکمه متهم

حتی اگر ا،امات اساسی برآورده شود، اگر منبع اطلاعات یا روش یا شرایط تهیه آنها حاکی از عدم اعتماد باشد، سوابق غیرقابل پذیرش هستند. ببینید، به ،وان مثال, State v. Galloway, 145 NC App. 555 (2001) (به این نتیجه رسید که دادگاه بدوی از صلاحدید خود برای رد اظهاراتی در خلاصه ترخیص قرب، در مورد سابقه روانپزشکی وی که بر اساس دانش شخصی جراح که آنها را نوشته است، استفاده نکرده است). علاوه بر این، هر بخش غیرقابل اعتمادی از سوابق قابل قبول باید حذف شود. شناسه. در 556 (با توجه به اینکه “این واقعیت ساده که یک سابقه به ،وان یک سابقه تجاری واجد شرایط است، ،وماً همه چیز موجود در پرونده را به اندازه کافی قابل اعتماد نمی کند تا استفاده از آن به ،وان مدرک در محاکمه را توجیه کند” و اینکه “[t]زنگ‌زدگی اساس استثنای سوابق تجاری است» (نقل‌ها و نقل‌قول‌های داخلی حذف شده است)). علاوه بر این، خود پرونده های پزشکی ممکن است حاوی شنیده هایی باشد که مشمول استثناء شنیداری نباشد. سیمز را ببینید257 NC در 35 “(با توجه به اینکه[t]دادگاه باید مواردی را که در سوابق بی اهمیت و بی ربط به تحقیق است و مطالبی که معادل شایعه بر شایعه”); ایالت علیه اسمیت، برنامه 157 NC. 493، 497 (2003) (اظهاراتی در پرونده پزشکی که اطلاعاتی را بازگو می کند که ممکن است از طرف امدادگران به دست آمده باشد مبنی بر اینکه متهم راننده بوده است، باید از بررسی هیئت منصفه حذف می شد). آن بخش از سوابق غیر قابل قبول است.

سوابق پزشکی که استثناء سوابق تجاری را برآورده می‌کنند، مشمول آزمون تعادلی در قانون 403 می‌شوند. بنابراین، اگر ارزش اثباتی آنها به‌طور قابل‌توجهی با خطر تعصب ناعادلانه، سردرگمی موضوعات، یا گمراه‌، هیئت منصفه یا گمراه‌، هیئت منصفه، بیش از ارزش اثباتی آنها باشد، کنار گذاشته می‌شوند. با ملاحظات تاخیر بی مورد، اتلاف وقت، یا ارائه بیهوده شواهد تجمعی. رجوع کنید به ایالت در مقابل مک کار،, 133 NC App. 496 (1999) (به این نتیجه رسید که دادگاه بدوی در اعتراف به شواهدی مبنی بر نتایج تجزیه و تحلیل الکل خون که توسط بیمارستان به دست آمده بود، که بسیار اثباتی و غیرمنصفانه زیان آور نبودند، اشتباه نکرد).

در نهایت، به خاطر داشته باشید که آزمایشگاه‌های بیمارست، اغلب سرم خون را به جای خون کامل آزمایش می‌کنند. سطح غلظت الکل بر اساس تجزیه و تحلیل سرم خون بالاتر از غلظتی است که در خون کامل اندازه گیری می شود. اگر ،ت به دنبال تعیین غلظت الکل خاصی بر اساس نتایج آزمایش سرم خون از پرونده پزشکی باشد، باید شهادت یک شاهد متخصص را ارائه دهد که بتواند مح،ات سرم خون را به مح،ات پ،ما تبدیل کند. دیدن GS 20-4.01(1b) (تعریف غلظت الکل به ،وان گرم الکل در هر 100 میلی لیتر خون (کامل)). GS 20-138.1 (الف) (2) (تعریف اختلال به ،وان غلظت الکل 0.08 یا بیشتر). همچنین ببینید مک کار،, 133 NC App. در 506-07 (دادگاه محاکمه در یافتن نسبت تبدیل 1 به 1.18 که توسط یک شیمیدان قانونی در آزمایشگاه SBI قابل اعتماد استفاده شده است، از اختیار خود سوء استفاده نکرد).


منبع: https://nccriminallaw.sog.unc.edu/introducing-a-defendants-medical-records-in-a-dwi-trial/