مقررات داروخانه خرده فروشی شاهدانه نیویورک، قسمت 2: امنیت و نظارت


به بخش 2 این مجموعه در مورد مقررات داروخانه ،ده فروشی حشیش نیویورک که امنیت را پوشش می دهد، خوش آمدید. در ،مت 1، قو،ن مربوط به عملیات داروخانه را پوشش دادیم.

همانطور که قبلاً نیز خلاصه کردیم، در روز جمعه، 28 اکتبر 2022، دفتر مدیریت شاهدانه (OCM) خود را منتشر کرد.راهنمای استفاده از داروخانه های بزرگسالان” (آیین نامه). این مقررات برای ارائه راهنمایی برای دارندگان مجوز و متقاضیان ،ده‌فروشی با استفاده از شرط بزرگسالان (CAURD) منتشر شده است. هفته گذشته، در جلسه استماع با هیئت کنترل شاهدانه، این بود اعلام کرد که به 36 متقاضی CAURD مجوز اعطا شد.

اطلاعات مندرج در مقررات ،یبی از ا،امات اساسی، راهنمایی های عملیاتی و بینش در مورد برنامه های OCM برای صدور مجوزها و عملکرد صنعت حشیش نیویورک است. به ،وان بخشی از مجموعه ما در توضیح و جزئیات مقررات، این پست راهنمایی هایی را در مورد اقدامات امنیتی و سیستم هایی که باید در محل مورد استفاده به ،وان یک داروخانه ،ده فروشی عملیاتی شوند، به مجوزها ارائه می دهد. البته، این پست نمی تواند به تک تک جزئیات پیش پا افتاده مقررات بپردازد. در عوض، باید به ،وان پایه ای برای دانش شما در آینده باشد و طبق معمول، ما شما را تشویق می کنیم که مقررات را مرور کنید و با یک وکیل مشورت کنید.

تمهیدات امنیتی

دارندگان پروانه باید اقدامات امنیتی کافی را برای جلوگیری از انحراف، سرقت یا از دست دادن حشیش و محصولات شاهدانه، سرقت یا از دست دادن پول نقد، جلوگیری از ورود غیرمجاز به مناطق حاوی حشیش یا محصولات شاهدانه و برای اطمینان از ایمنی کارگران دارنده پروانه و عموم مردم اعمال کنند.

طبق OCM، دارنده پروانه باید یک طرح امنیتی را اجرا و حفظ کند که حداقل باید شامل شرح اقداماتی باشد که دارنده پروانه برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اماکن دارای مجوز، محافظت از ایمنی فیزیکی همه افراد در محل انجام خواهد داد، جلوگیری از سرقت یا از دست دادن محصولات شاهدانه و جلوگیری از سرگرد،.

در طول طراحی و ساخت محل‌های دارای مجوز، دارندگان پروانه باید اطمینان حاصل کنند که محیط داخلی و بیرونی محل به اندازه کافی روشن است تا نظارت آسان شود و درختان، بوته‌ها و سایر شاخ و برگ‌های خارج از محل مجوز باید در چنین مک، نگهداری شوند. راهی برای جلوگیری از پنهان ماندن شخص از دید.

نگهداری از شاخ و برگ بیرون ممکن است چالشی ایجاد کند زیرا دارندگان مجوز نمی توانند مکان خود را انتخاب کنند و شاخ و برگ ممکن است متعلق به نهاد یا شهر/شهر/ایالت دیگری باشد که دارنده مجوز را از حذف یا اصلاح چنین شاخ و برگ منع می کند. برخی از مسائل جالب را در اینجا تماشا کنید.

سیستم امنیتی

دارندگان پروانه همچنین م،م به داشتن یک سیستم امنیتی در داروخانه هستند که از تج،ات درجه تجاری برای جلوگیری و تشخیص انحراف، سرقت یا گم شدن استفاده می کند. این سیستم حداقل باید شامل یک هشدار محیطی باشد که با یک طراح داخلی و یک ایستگاه نظارت مرکزی تجاری شخص ثالث در هنگام شناسایی نفوذ و نظارت و فناوری دوربین فیلمبرداری خاص ارتباط برقرار کند. آلارم های امنیتی و سیستم نظارت تصویری باید بتواند در طول قطع برق حداقل به مدت هشت ساعت فعال بماند.

دارنده پروانه باید نظارت دوربین فیلمبرداری را در تمام مناطقی که ممکن است حاوی محصولات شاهدانه باشد، در تمام نقاط ورودی و ،وجی و در هر پارکینگی حفظ کند. نظارت دوربین فیلمبرداری باید حداقل شرایط اضافی زیر را برآورده کند:

  1. دوربین های فیلمبرداری باید این توانایی را داشته باشند که بلافاصله یک ع، ثابت رنگی واضح از هر تصویر دوربین (زنده یا ضبط شده) تولید کنند.
  2. ضبط‌های ویدیویی باید امکان صدور تصاویر ثابت را در قالب تصویر استاندارد صنعتی (شامل jpeg.، bmp. و .gif) فراهم کنند.
  3. دوربین های فیلمبرداری باید دارای مهر تاریخ و زمان باشند که روی تمام ضبط ها تعبیه شده باشد.
  4. دوربین‌های فیلمبرداری باید در ساعات کار و در هر زم، که محصولات شاهدانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، ضبط مداوم و در سایر زمان‌ها ضبط‌های فعال با حرکت ایجاد کنند.
  5. دارنده پروانه باید از طریق دسترسی از راه دور یا اعتبارنامه ورود به سیستم را برای مشاهده فوری توسط OCM یا نماینده مجاز OCM در صورت درخواست در دسترس قرار دهد.
  6. تمام ضبط ها باید حداقل به مدت 60 روز نگهداری شوند.
  7. دارندگان پروانه در صورت درخواست باید یک کپی بدون تغییر از ضبط (های) دوربین فیلمبرداری به دفتر تهیه کنند. و
  8. اگر دارنده پروانه از تحقیقات کیفری، مدنی یا اداری یا رسیدگی حقوقی معلقی که ضبط ممکن است حاوی اطلاعات مرتبط باشد مطلع باشد، دارنده پروانه باید یک نسخه بدون تغییر ضبط شده را تا زم، که تحقیقات یا رسیدگی به پایان برسد یا نهادی که تحقیقات را انجام می دهد حفظ کند. روند به دارنده مجوز اطلاع می دهد که لازم نیست ضبط را حفظ کند.

بعدش چی

منتظر پست های بعدی این مجموعه باشید. و حتماً در 7 دسامبر به ما بپیوندید، زم، که میزبان یک وبینار رایگان در مورد دستورالعمل‌های CAURD و آنچه که هر متقاضی و دارنده مجوز باید بداند، بپیوندید.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/new-yorks-cannabis-retail-dispensary-regulations-part-2-security-and-surveillance/