وکیل برای ایرانیان مقیم خارج، وکیل حقوقی بین المللی دادگران حامی-وکیل نجفی

در صورتی که خارج از کشور زندگی می‌کنید، شاید خیلی راحت نباشد که فقط صرف انجام امور بانکی به ایران مراجعه کنید. بهتر است بدانید که انجام انواع امور بانکی مانند افتتاح حساب، مسدود کردن حساب، دریافت وجه از بانک و انواع امور دیگر توسط وکیل در ایران قابل انجام است. فقط کافیست وکیل مورد نظر خود را پیدا کنید و حدود اختیارات با توجه به نوع پرونده خود مشخص کنید تا امور بانکی شما انجام شود. گاهی وقت ها بعضی از اشخاص محتمل از غفلت یک سری اشخاص سوء استفاده کنند و خود را وکیل و یا بهترین وکیل ایران معارفه کنند و پول های زیادی را به عنوان حق الوکاله از انان دریافت کنند. بهترین وکیل ایران افزون بر اشراف بر قانون بایست فن بیان خوبی داشته باشد زیرا یک وکیل با سواد بدون فن بیان قوی نظیر یک اسلحه ی بدون تیر وجود دارد و بایست فن بیان قوی داشت تا از حق موکل به بهترین نحو محتمل بتواند دفاع کند.

  • در خصوص سوال آخر شما باید بگم که موکل بعد از امضای وکالتنامه و انعقاد قرارداد تا زمانی که وکیل اقدام وکالتی انجام نداده باشد، می‌تواند قرارداد وکالت را یک طرفه فسخ نماید و خسارتی از این جهت به وکیل پرداخت نمی‌شود.اما اگر وکیل اقدام وکالتی را انجام داده باشد مبلغ پیش پرداخت بعد از فسخ وکالت، به موکل مسترد نخواهد شد.
  • با توجه به اینکه زمینه تخصصی دادنیک امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور هست، امکان پرداخت حق الوکاله از طریق pay pal یا کارت به کارت و … وجود دارد.
  • با توجه به اهمیت موضوع دعاوی ملکی و تصمیمات سرنوشت ساز در این نوع دعاوی ، شایسته است هر یک از طرفین برای جلوگیری از حقوق خود و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل ملکی استفاده کند .

آثار تعلیفی ایشان شامل حقوق تجارت بین المللی، حقوق تجارت به زبان ساده، طلاق در فرانسه و ایتالیا، حقوق تطبیقی در نظام های حقوقی معاصر و … بوده است. با مطالعه در این مقاله، در مورد مسائل حقوقی و روش ها و راهکارهای مفید برای حل مشکل خود آگاه خواهید شد و همچنین با معرفی لیست بهترین مجله خبری وکیل، بهتر می توانید تا وکیل های ایران را شناخته و امورحقوقی خود را به آن ها واگذار کنید. وکلای معرفی شده، جزو بهترین وکیل در تهران هم شناخته و معرفی شده اند.

تعهدات و حدود اختیارات بهترین وکیل ایران نسبت به موکل چیست؟

در مواردی که دعاوی کیفری جریان داشته و علی‌رغم ضروری بودن حضور وکیل، در دادرسی و محاکمات، به دلیل امتناع متهم از اخذ وکیل یا نداشتن توانایی مالی برای این کار، وکیلی برای دفاع از متهم وارد پرونده نشده‌است که در این صورت به تشخیص دادگاه، از بین وکلای دادگستری وکیل رایگان برای او گرفته می‌شود. در گروه وکلای دادگران حامی (دفتر وکالت دادگران) شما بدون اینکه دستمزد اضافی پرداخت نمایید جهت پیگیری بهتر و حصول نتیجه ی ارزشمندتر دو وکیل پایه یک دادگستری خواهید داشت و هر دو وکیل با تلاش و هم افزایی و هماهنگی، تمام تلاش خود را در جهت حصول نتیجه به نفع موکل بکار خواهند بست. گروه حقوقی ایران وکیل با مدیریت دکتر مجتبی محمدی و با بهره مندی از وکلای پایه یک و مجرب دادگستری و همچنین در اختیار داشتن داوران عادل و متعهد و همگام شدن با دانش روز وکالت و داوری بین المللی، آسودگی خاطر شما را فراهم نموده و اقدام به معرفی و ارائه ی خدمات خود می نماید. بهترین وکیل ایران می تواند از دو مرجع کانون وکلا و قوه قضاییه پروانه ی وکالت دریافت کند. ایشان استاد دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند.

موضوع‌ها

بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. خصوصیات و شاخصه هایی برای شناخت بهترین وکیل در ایران وجود دارد تا به متقاضیان بهتر کمک کرده تا وکیل خود را با توجه به این خصوصیت ها انتخاب کنند و ملاک های درستی را برای انتخاب وکیل خود برای پرونده حقوقی خود داشته باشند. یکی از دغدغه های مراجعه کنندگان بعد از انتخاب وکیل، هزینه حق الوکاله وکلا می باشد و هر متقاضی به این موضوع فکر می کند که آیا توانایی پرداخت هزینه وکیل را خواهم داشت و یا هزینه حق الوکاله وکلا چقد است. در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه حق الوکاله در وکلا، قیمت ثابتی ندارد و معمولا هر وکیلی بنا به نوع پرونده و کاری که انجام می دهد، هزینه متفاوتی از موکلین می گیرد.

طبق قانون، وکالت معاضدتی که از طرف کانون وکلا به بهترین وکیل ایران واگذار می ‌شود، حتماً باید توسط وکیل اجرا شود و وکلا باید در هر سال، در سه دعاوی حقوقی به عنوان وکیل معاضدتی قبول وکالت نمایند. چنانچه وکیل از پذیرش وکالت معاضدتی خودداری کند، متخلف محسوب خواهد شد. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر تهران مشغول به فعالیت است. ایشان در دعاوی های کیفری، ملکی، ثبتی، طلاق، خانوادگی و غیره مشغول به فعالیت می باشد و جزو بهترین وکیل در ایران شناخته شده است. ایشان تاکنون 8 مقاله را در مجلات معتبر در ایران به چاپ رسانیده است و در حدود بیست سال پیش، به عنوان قاضی دادگستری هم فعالیت داشته است.

1- در قراردادهای مربوط به املاک باید بررسی نماییم که آیا در قرارداد شرط داوری عنوان شده است و یا خیر ؟ اگر در قرارداد شرط داوری عنوان شده باشد هرگونه اقدام در اجرای تعهدات این قرارداد می بایست از طریق نهاد داوری حل و فصل گردد. هرگاه قسمتی از جرم یا نتیجه آن در قلمرو حاکمیت ایران واقع شود، در حکم جرم واقع شده در جمهوری اسلامی ایران است. ببینید از دیدگاه شما اینطور هست با توجه به تجربه ای که داشتیم فردی خودسر جهت پرونده ای با توجه به اطلاعاتی که شما فرمودین از جستجو کردن و اطرافیان اقدام به طرح دادخواستی کرده بودند که این امر از جهت اینکه اطلاعات علمی و تخصص و تجربه ای نداشته باعث از دست دادن ملک خود شده است. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه.

انجام پرونده حقوقی با دادنیک چگونه انجام می‌شود؟

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. انتخاب و مشورت با وکیل در ایران از آن جهت برای ایرانیان مقیم خارج از کشور ضرورت دارد که تنها یک وکیل ایرانی و وکیل تحصیلکرده در ایران، به مقررات و قوانین ایران آگاه بوده و تسلط دارد.دفتر وکالت ما سالهاست که یکی از پایه های فعالیت خود را ارائه مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم خارج از کشور قرار داده است.

وکیل خوب و موفق در روند مثبت پرونده تاثیرات بسیار خوبی را دارد و پرونده ای هرچند سخت و مشکل را، با ارائه راهکار ها و روش های موردنظر خود حل کرده و در مدت زمان محدودی می تواند پرونده را به اتمام برساند. از این رو، در انتخاب وکیل حقوقی باید دقت زیادی داشت و با تحقیق و بررسی و مراجعه به موسسه های حقوقی معتبر در مورد بهترین وکیل در ایران بررسی هایی انجام داد تا در اواسط کار دچار مشکل با وکیل موردنظر خود نشوید. ایشان دارای سابقه قضاوت هستند و کارنامه درخشانی در زمینه دعاوی های مختلف را به عهده داشته اند. افراد در تمام دعاوی حق داشتن بهترین وکیل ایران را دارند و هیچ دادگاهی اجازه رسیدگی به دعاوی را ندارد مگر اینکه شخص یا اشخاص ذینفع یا وکیل یا نماینده قانونی و یا قائم مقام رسیدگی به دعوا را برابر قانون درخواست کرده باشند. بنابراین در تمام امور حقوقی و مستند بر ماده 31 قانون آیین دادرسی مدنی، طرفین دعوا می توانند حداکثر دو وکیل داشته باشند.

شخصی که وکیل نباشد بدون شک نتیجه صد در صد را برای شما ارائه می دهد و می گویید که ما بدون شک این پرونده را برنده می شویم که نشان از کلاهبردار بودن آن طرف است. اگر عملی اجرا پذیر نیست و یا از همان اول مشخص است که به نتیجه دلخواه نمی رسد پس عالی است که وکیل وانمود نکند که درست خواهد شد و یا قول بیهوده به موکل ندهد. وکیل می بایست نظارت کافی و خوبی بر اجرای دستور صادر شده از دادسرا داشته باشد و کار او پس از اصدار دستور به پایان نمی رسد و این کار برای خودداری از حق موکل بسیار لازم است. آشنایی نسبی با علوم جامعه‌شناسی، روانشناسی، انسان شناسی و علوم فلسفه – زیرا حقوق با این علوم ارتباط نزدیکی دارد و برای موفق شدن در این شغل باید با آنها آشنا بود. دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات – زیرا ریزترین موضوعی می تواند بر مسیر پرونده تأثیرگذار باشد و بی توجهی به آن آثار غیر قابل جبرانی برای وکیل به همراه بیاورد. مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه.