وکیل سایا مرجع بهترین وکیل های ایران و تهران در همه حوزه ها

بله، وکلای دکر شده در این صفحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و بقیه دعاوی قبول وکالت می‌کنند. مگر اینکه موردی باشد که خود وکیل محترم بنا به تشخیص و صلاحدید خودشان از قبول پرونده امتناع کنند. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. کلیه وکلای پایه یک دادگستری قادر به پذیرش این گونه پرونده‌ها به شرط تخصص در آن‌ها هستند.  لازم است برای بهترین وکیل ایران شدن دارای صلاحیت‌های اثبات شده اخلاقی، مذهبی و غیره باشند.

  • متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند.
  • از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود.
  • همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.
  • میزان حق وکالت در طلاق کاملا بستگی به شرایط مختلف دارد بطور مثال اینکه چقدر شخص مهریه کرده باشد و از همه مهمتر اینکه شخص چقدر برایش این جدایی اهمیت دارد.

حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود.

وکلای دادگستری یا قضایی

وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است. همین امر مؤید اهمیت آن و قرار داشتن در زمره حقوق اولیه و اساسی بشر در یک جامعه انسانی است. بعد از باشگاه چند نفر خواستن ازمون زورگیری کنن که هنگام دفاع از خود چاقو به یکی از آن ها برخورد کرد. وکلای ایران وکیل در دادگاه بی گناهی ما را با اثبات دفاع مشروع، ثابت کردند. در این قسمت می فهرست وکلای بهترین شههای ایران را ملاحظه می نمایید.

این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود. بهترین وکیل، در دادگاه‌ های حقوقی، دادگاه خانواده، شورای حل اختلاف و غیره در زمینه امور مدنی به دفاع از حقوق موکلین خود می پردازد. جویندگان وکیل در ایران به راحتی می توانند با شماره واتساپ وکیل در ایران تماس بگیرند و با وکیل مدنظر از جمله وکیل ملکی در ایران ، وکیل خانواده و وکیل کیفری مشورت کنند. یک وکیل در ایران اگر می خواهد وکالت فردی ساکن خارج از کشور را قبول کند باید تمام وقت خود را برای به نتیجه رساندن پرونده به کار بگیرد و موکل خود را از روند پرونده با خبر کند. برای اینکه بتوانید ملک خود را با استفاده از وکیل رفع تصرف کنید باید یک وکیل در ایران پیدا کنید که در دعاوی ملکی دارای تخصص باشد. اسناد و مدارک را در اختیار وکیل قرار می دهید و به او وکالت خواهید داد که از حق و حقوق شما دفاع کند.

راه‌های شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ایران

یکی از مناسب‌ ترین راه‌ ها برای انتخاب بهترین وکیل، مراجعه به موسسات حقوقی است. موسسات حقوقی معمولا با تعداد وکلای بسیاری به همکاری میپردازند و در هر حوزه‌ای میتوانند چندین گزینه را به شما معرفی کنند. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد، حق الوکاله مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما پیشنهاد دهد. همانطور که میدانید شهر تهران بدلیل کثرت جمعیت در زمینه دعاوی حقوقی هم نسبت به بقیه شهر ها حجم بیشتری از پرونده های حقوقی را دارد. انتخاب بهترین وکیل در تهران از مهم‌ ترین اقداماتی است که برای حل مشکلات حقوقی باید در نظر گرفت.

جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد. ملاک شما برای انتخاب بهترین وکیل در تهران چیست؟ مشخصات فردی و چند مورد از پرونده‌های معروف 10 وکیل برتر تهران، همراه با آدرس و شماره تماس بهترین وکیل، بیان کرده‌ایم. شما می‌توانید براساس معیار‌های خود، از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

از آنجایی که بر اساس قانون حق طلاق با مرد است اگر دادخواست طلاق از طرف مرد باشد مراحل طلاق راحت تر خواهد بود اما برای جاری شدن طلاق مرد باید تمامی حق و حقوق قانونی زن را از قبل مهریه، نفقه، اجرت المثل و در شرایطی حق التنصیف را پرداخت کند. دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود. درهر ساعت از شبانه روز میتوانید عدد ۱۱۱ را به شماره ۸۷۲۰-۶۰۰-۰۹۱۲ پیامک فرمایید تا همکاران را از نیاز حقوقی خود مطلع فرمایید. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه.