چه چیزی هوش مصنوعی را ایمن می کند؟


در این ،مت، برخی از گزارش‌های ایمنی هوش مصنوعی که در هفته‌های اخیر منتشر شده‌اند را بررسی می‌کنیم. مقالات جفری اول ما را می برد اصول اولیه هوش مصنوعی مبتنی بر توجهو سپس به گزارش‌هایی درباره ایمنی هوش مصنوعی از OpenAI و استانفورد. دقیقاً آنچه ایمنی هوش مصنوعی پوشش می‌دهد مبهم باقی می‌ماند (و به نظر من پس از پا،ازی ایدئولوژیکی که به نام «اعتماد و ایمنی» توسط بوروکراسی‌های سرکوب محتوای سیلی، ولی انجام شد سمی است). اما شکی وجود ندارد که یک مشکل وجودی بالقوه در زیر سطح جاه طلبانه ترین پروژه های هوش مصنوعی نهفته است.

آیا طوطی زنی تصادفی ChatGPT هرگز تهدیدی برای بشریت خواهد بود یا نه، نیک ویور گزارش می دهد، آن را به وضوح مطرح می کند تهدیدی برای شهرت بسیاری از مردم.

اعتراف می‌کنم که قانون سایبری به‌طور شگفت‌انگیزی کمی در بزرگترین افشای اطلاعات در دهه گذشته وجود دارد. به نظر می رسد که افشاگران می توانند به اندازه جاسوسان سایبری صدمه وارد کنند تا ،، حمل و عکاسی از اسناد طبقه بندی شده. نیک می‌گوید در حالی که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ،ت روسیه ممکن است از افشای اطلاعات نادرست استفاده کرده باشد، نیک می‌گوید، معمای واقعی انگیزه افشاکننده است. این ما را به این سؤال هدایت می کند که آیا غمگین بودن دلیلی برای از دست دادن مجوز شما است؟

پل روزنزوایگ به ما در مورد قانون محدود ، ظهور تهدیدات امنیتی که خطر فناوری اطلاعات و ارتباطات (RESTRICT) است، آموزش می دهد، که به ،ت اجازه می دهد تا TikTok را محدود یا ممنوع کند. او برجسته ترین استدلال علیه این لایحه را برجسته می کند، که جای تعجب نیست، اختیاری است که این قانون به قوه مجریه می دهد. نویسندگان لایحه، سناتور مارک وارنر (D-VA) و سناتور جان تون (R-SD) به این انتقاد پاسخ داد، اما به نظر می رسد که آنها محدودیت های اساسی را برای اختیارات اجرایی تنها در گرماگرم اقدامات کنگره ارائه خواهند کرد.

نیک تحت تأثیر عملیات اجرای قانون که بسته شد بازار ،س، جایی که اعتبارنامه ها به طور گسترده به هکرها فروخته می شد. این اطلاعاتی که FBI در این عملیات ضبط کرده است سال ها سود سهام پرداخت خواهد کرد.

من به هر ،ی که یک شغل حساس اطلاعاتی را برای کار در بخش خصوصی ، کرده است هشدار می دهم: اگر کارفرمای جدید شما با یک ،ت خارجی ارتباط دارد، رئیس سازمان اطلاعات ملی بخشنامه جدیدی صادر کرد که (نوعی) شما را متوجه این موضوع می کند شما ممکن است قو،ن فدرال را نقض کنید. این دستورالعمل دارای مقررات دقیقی برای نحوه اطلاع رس، جامعه اطلاعاتی به کارکنان فعلی خود در مورد محدودیت های جدید پس از استخدام است، اما راهنمایی بسیار کمی برای فارغ التحصیلان جامعه اطلاعاتی که قبلاً به بخش خصوصی نقل مکان کرده اند ارائه می دهد.

نیک مشتاق لحن سختی است که و، ،انه داری در گزارش خود در مورد آن اتخاذ کرده است ریسک تامین مالی غیرقانونی در تامین مالی غیرمتمرکز.

من و پل پوشش می دهیم لایحه یوتا که نوجوانان را م،م به دریافت تاییدیه والدین برای پیوستن به سایت های رسانه های اجتماعی می کند. پس از بیست سال تمس، ایالت های قرمز و هیئت های کنگره آنها به دلیل تلاش برای کنترل تأثیر اینترنت بر کودکان، به نظرم می رسد که والدین ک، دانش نگران فرزندان خود هستند. زم، که ایده بررسی سن کاربران اینترنت توسط بریت،ا، یوتا و نیویورکرمن پیشنهاد می‌کنم، ،، که مخالف این پیشنهاد هستند ممکن است شرایط سخت‌تری نسبت به دهه 90 داشته باشند.

و در ضربات سریع:

دانلود ،مت 452 (mp3)

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم! نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/04/10/what-makes-ai-safe/