چه کسی هنگام داشتن بالون به هکرها نیاز دارد؟


آ،ین ،مت از پاد،ت Cyberlaw کمی با حماسه بالون جاسوسی چین همراه است. میزبان مهمان برایان فلمینگ (در حالی که من در ماراتن اسکی کانادا هستم) همراه با مهمانان گاس هورویتز، نیت جونز و پل روزنزوایگ، بینش (و جناس های بد) را در مورد آ،ین گزارش ها در مورد قابلیت های نظارت الکترونیکی اولین بار به اشتراک می گذارند. بالون سقوط کرده، پاسخ ،ت بایدن «اول شلیک کن، بعداً سؤال بپرس» به آ،ین «اشیاء پرنده»، و اینکه آیا همه ما باید زمان بیشتری را صرف نگر، در مورد هکرها و ماهواره‌های چین کنیم یا خیر.

گاس نظرات خود را در مورد آدرس وضعیت اتحادیه و درخواست های کوتاه اما مشخص برای ضد انحصار و اصلاح حریم خصوصی داده ها. گاس با تکیه بر فناوری های بزرگ و ضد انحصار، یک گزارش مهم اخیر را خلاصه می کند ضرر برای FTC و درباره آنچه که ممکن است باشد بحث می کند در افق برای اجرای FTC اوا، امسال

با بازگشت به چین، نیت و پل در مورد آ،ین گزارش در مورد یک فرمان اجرایی آتی (در برخی مواقع) با هدف محدود و پیگیری کنید سرمایه گذاری خارجی ایالات متحده در برخی از جنبه های کلیدی بخش فناوری چین. آنها همچنین به این فکر می کنند که چگونه صنعت ممکن است به تلاش های خود برای محدود ، دامنه محدودیت ها ادامه دهد آیا کنگره درگیر خواهد شد. پاول با پایبندی به کنگره، از این فرصت استفاده می‌کند تا نکات کلیدی جلسه نه چندان بمب‌گذاری شده کمیته نظارت مجلس نمایندگان با حضور مدیران سابق توییتر را توضیح دهد.

گاس در ادامه مورد علاقه خود را توصیف می کند جیلبریک های ChatGPT و یک اشتباه پرهزینه برای یک رقیب چت ربات هوش مصنوعی در طول یک نسخه ی نمایشی.

پل توصیه می کند جذاب مصاحبه با Sinbad.io، می،ر جدید بیت کوین انتخابی برای هکرهای کره شمالی است و بخش قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی کره شمالی را که به حملات باج افزار نسبت داده می شود منع، می کند.

در نهایت، گاس این سوال را مطرح می‌کند که آیا «هیچ، برای همیشه» (Nothing, Forever) تولید شده توسط هوش مصنوعی باید نام خود را تغییر دهد یا خیر حساس شدن و کانال کشی دیو چپل.

برای جمع بندی همه چیز در بازدیدهای سریع هفته، گاس به طور مختصر مشخص می کند که اوضاع کجاست جنگ تراشه ها: ژاپن نسخه و جلدهای برایان هماهنگ شدند تحریم های ایالات متحده / ،یس علیه Trickbot گروه جرایم سایبری تاییدی که فروش توییتر توسط CFIUS بررسی نخواهد شد، و آ،ین در SEC v. کاوینگتون.

می تو،د با استفاده از پاد،ت Cyberlaw مش، شوید iTunes، گوگل پلی، S،ify، قالب های جیبی، یا ما فید RSS. مثل همیشه، پاد،ت Cyberlaw آماده بازخورد است. حتما درگیر شوید @stewartbaker در توییتر.

سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را برای موضوعات یا مصاحبه شوندگان به [email protected] ارسال کنید. به یاد داشته باشید: اگر مهمان پیشنهادی شما در برنامه ظاهر شود، ما یک لیوان پاد،ت سایبرلاو را برای شما ارسال می کنیم! نظرات بیان شده در این پاد،ت متعلق به سخنرانان است و منع، کننده نظرات موسسات، مشتریان، دوستان، خانواده یا حیوانات خانگی آنها نیست.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/02/13/w،-needs-hackers-when-you-have-balloons/