2023 ABA TECHSHOW: راهنمای رویداد شما


چه در حال آماده شدن برای ورود به صنعت حقوقی باشید یا شرکت خود را اداره کنید، کنفرانس ها می توانند مزایای زیادی را ارائه دهند. در حالی که انتخاب ها در مورد رویدادهای حقوقی بسیار زیاد است، یکی وجود دارد که هر ساله هزاران وکیل، متخصص حقوقی و علاقه مندان به فناوری به آن سر می زنند: ABA TECHSHOW.

ارائه شده توسط بخش تمرین حقوق ABA، این کنفرانس سه روزه به بررسی تلاقی صنعت حقوقی و فناوری از طریق سخنان کلیدی روشنگرانه، کارگاه های آموزشی پر جنب و جوش و ارائه های آموزشی می پردازد. همچنین سالن EXPO گسترده ای وجود دارد که مملو از پیشرفته ترین راه حل های فناوری قانونی است.

اگر قصد شرکت در رویداد امسال را دارید، در اینجا خلاصه ای از همه چیزهایی که باید بد،د آورده شده است.

در ABA TECHSHOW 2023 چه انتظاری داریم

ع، سه نفر در حال دست دادن و شبکه شدن در یک کنفرانس حقوقی

در اینجا نگاهی دقیق تر به آنچه در فروشگاه وجود دارد است.

آهنگ های ABA TECHSHOW 2023

همانند سال‌های گذشته، برترین قرعه‌کشی ABA TECHSHOW 2023 ،یبی آموزنده از آهنگ‌های برنامه‌نویسی CLE است. با پوشش بسیاری از موضوعات حقوقی، موضوع مش،ی که در میان آنها وجود دارد، نقش دگرگون کننده فناوری در صنعت است – از کمک به وکلا برای کار موثرتر تا ارائه خدمات بهتر به مشتری.

آهنگ های امسال عبارتند از:

  • مدیریت مالی: متخصصان حقوقی می توانند شرکت خود را افزایش دهند و حتی در زمان های آشفته سودآوری خود را افزایش دهند. چگونه؟ با استفاده از قدرت فناوری – چه ساده‌سازی صورت‌حساب، چه ارائه روش های پرداخت جایگزینو یا حتی پذیرش ارزهای جدید. این آهنگ به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.
  • بازار یابی: در دریای وسیعی از شرکت های حقوقی، بسیاری از متخصصان حقوقی برای متمایز شدن از رقبا تلاش می کنند. این آهنگ به چگونگی زرنگ و دانایی می پردازد بازاریابی شرکت حقوقی می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند و به شرکت ها مزیت رقابتی بدهد.
  • مفاهیم اصلی: این آهنگ با آغازگر برنامه‌ها و مفاهیم کلیدی به اصول اولیه باز می‌گردد. این شامل نکات عملی برای استفاده موثر از رایانه های شخصی و مک، ارتقاء سطح مهارت های Microsoft Word و PDF، بهبود مدیریت زمان، تقویت امنیت و موارد دیگر.
  • عملیات: وجه اشتراک موفق ترین دفاتر حقوقی چیست؟ عملیات بدون زحمت یکی از ویژگی هایی است که در صدر قرار می گیرد. این آهنگ اسرار استفاده را باز می کند تکنولوژی قانونی برای بهبود فرآیندها و خودکار ، سیستم ها – به طوری که متخصصان حقوقی بتوانند وقت خود را در جایی که مهم است بگذرانند.
  • آینده ها: همگام شدن با سرعت سریع تغییرات تکنولوژیک کار آس، نیست. این مسیر چگونگی تأثیر پیشرفت‌های فناوری بر صنعت حقوقی، از جمله، را روشن می‌کند متاورس، دارایی های غیر قابل تعویض (NFT) و پروژه های Web3.
  • تجربه مشتری: دویدن a موسسه حقوقی مشتری محور برای موفقیت حیاتی است در این آهنگ شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت نحوه ارائه خدمات درجه یک در طول سفر مشتری. برای هر ،ی که به دنبال افزایش رضایت و تبدیل مشتریان به بزرگترین حامیان خود است، ضروری است.
  • معاملاتی: از مدیریت اسناد گرفته تا بررسی‌های به کمک فناوری، مسیر تراکنش‌ها بر ابزارها و فناوری‌هایی تمرکز می‌کند که می‌توانند شیوه‌های معاملاتی را در یک شرکت حقوقی ارتقا دهند.

بلند،ای قابل توجه

در طول دهه‌ها، نوآورترین متفکران صنعت در ABA TECHSHOW روی صحنه رفته‌اند و سال 2023 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در زیر چند سخنران الهام بخش وجود دارد که دانش خود را در رویداد امسال به اشتراک می گذارند.

کریستن ساندی: کریستن یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Paladin است، یک شرکت فناوری حقوقی که دسترسی به عدالت را با کمک به شرکت های حقوقی و شرکت های Fortune 500 افزایش می دهد تا در مورد پرونده های حقوقی بیاموزند. ما این افتخار را داشتیم که با کریستن در پاد،ت خود صحبت کنیم، مسائل– و نمی‌توانم منتظر پانل ABA TECHSHOW او برای ایجاد استارت‌آپ‌های موفق فناوری قانونی بمانم.

جیدن دویه: Jayden به ،وان رئیس شرکت Prestige Accounting Solutions به مشتریان در صنایع مختلف قدرت می دهد تا سبدهای مالی خود را گسترش دهند و به پایداری مالی دست یابند. او همچنین به طور مکرر بینش هایی را در مورد مدیریت مالی از طریق تعاملات گفتاری به اشتراک می گذارد، از جمله این وبینار در مورد چگونگی افزایش سود و کاهش فرسودگی شغلی. در ABA TECHSHOW، او درباره استراتژی‌های مالیاتی برای دنیای دیجیتال امروزی و نکاتی برای آسان‌تر ، صورت‌حساب بحث خواهد کرد.

هیلی ماس: هیلی که در سه سالگی به اوتیسم مبتلا شد، از آن زمان به ،وان یک وکیل تحسین شده، نویسنده چهار کتاب و هنرمند با استعداد، کلیشه ها را در هم ش،ت. هیلی به‌،وان یک وکیل و م،ع تنوع عصبی، به شرکت‌ها در زمینه ایجاد مکان‌های کاری متنوع مشاوره می‌دهد و یک سخنران بسیار مورد توجه در مورد مسائل مربوط به حقوق معلولیت است. جلسات ABA TECHSHOW او دسترسی به فناوری حقوقی و اخلاقیات فناوری انطباق ADA را بررسی می کند.

شارینا گارسیا: شارینا یک وکیل برجسته مهاجرت است. به ،وان شریک استراتژی و نوآوری در WR Immigration، او نماینده استارت آپ ها، شرکت های Fortune 500 و افراد در زمینه اشتغال و خانواده است. مسائل قانونی مهاجرت. شارینا در مورد اینکه چگونه فناوری می تواند تجربه مشتری و نقش آن در پیشبرد اه، تنوع، برابری، گنجاندن و دسترسی را انس، کند صحبت خواهد کرد.

پابلو آردوندو: پابلو یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد نوآوری در متن موردی، یک شرکت فناوری حقوقی که امکان تحقیق، تهیه پیش نویس و موارد دیگر را سریعتر می کند. در میان نوآوری‌هایش، او یک ابزار تحلیل مختصر پیشگامانه را توسعه داده است – که توجه انجمن وکلای آمریکا، انجمن کتابخانه‌های حقوقی آمریکا، و مجمع جه، اقتصاد را به خود جلب کرده است. پابلو همچنین عضو CodeX در مرکز انفورماتیک حقوقی استنفورد است. او در مورد استفاده از هوش مصنوعی (AI) و تجزیه و تحلیل داده ها در دعاوی و اینکه چگونه ابر هوش مصنوعی می تواند شیوه ها را تغییر دهد صحبت خواهد کرد.

برنامه ABA TECHSHOW 2023

جک نیوتن در حال صحبت با شخصی از LegalWeek در ABA TECHSHOW 2022

جک نیوتن، مدیرعامل و موسس کلیو، در نمایشگاه ABA TECHSHOW 2022. جک نیوتن در افتتاحیه نمایشگاه ABA TECHSHOW 2023 مجری خواهد بود.

همانطور که هر شرکت کننده باتجربه می داند، ایده خوبی است که برنامه ای برای جلساتی که در ABA TECHSHOW شرکت خواهید کرد، تهیه کنید. اگر در تلاش برای کم ، آنها هستید، ما چندین مورد را جمع آوری کرده ایم که نمی خواهید از دست بدهید. از جمله الف پنل اصلی در 2 مارس با حضور مدیر عامل و بنیانگذار خود کلیو، جک نیوتن.

2 مارس 2023

  • 8:45 – 9:45 صبح روز تعطیل را با یک جلسه کلیدی با حضور یک پانل رویاپردازان فناوری حقوقی، که توسط مدیر عامل کلیو، جک نیوتن مدیریت می‌شود، شروع کنید.
  • 10:00 الی 11:00 صبح Billing 101 With Tech، با Jayden Doyé و Deborah Schaefer.
  • 11:15 صبح تا 12:15 بعد از ظهر دسترسی در فناوری حقوقی، با هیلی ماس و لیزا مو،.
  • 2:00 – 3:00 بعد از ظهر نور، دوربین، حرکت! نحوه استفاده از ویدئو برای ارتقای سطح تجربه مشتری شرکت خود، با تمی سیان‌باد و استنلی تیت.
  • 3:15 – 4:15 بعد از ظهر انس، ، تجربه مشتری خود با فناوری، با Charina Garcia و Ashley Pepitone.

3 مارس 2023

  • 10:00 الی 11:00 صبح توانمندسازی با هوش مصنوعی: چگونه هوش مصنوعی می‌تواند (و شاید هم اکنون) تمرین شما را شارژ کند، با پابلو آردوندو و گرگ سیسکیند.
  • 11:15 صبح تا 12:15 بعد از ظهر آماده سازی برای نیروی کار جه،: استفاده از فناوری برای پیشبرد اه، DEIA، با شارینا گارسیا.
  • 2:00 – 4:15 بعد از ظهر. کارگاه آموزشی: طراحی یک تجربه مشتری A+، با جسیکا بدنارز و کاترین سندرز ریچ.
  • 4:30 الی 5:30 بعد از ظهر 60 در 60، با جین لامبرت، گی ت،الاکیس، سوفیا استف، لینگوس و سینتیا توماس.

کامل را بررسی کنید برنامه صفحه برای آشنایی بیشتر با جلسات آموزنده.

از کلیو در نمایشگاه ABA 2023 TECHSHOW دیدن کنید

ع،ی از دو کارمند Clio که در غرفه Clio در نمایشگاه ABATECH 2022 کار می کنند

ع،ی از دو کارمند Clio که در غرفه Clio در نمایشگاه ABATECH 2022 کار می کنند

اگر در کنفرانس امسال شرکت می‌کنید، به غرفه 400، با نام مستعار، غرفه Clio که در آن خواهیم داشت، بروید:

  • گفتگو با متخصصان حقوقی در مورد چگونگی غلبه بر چالش های اقتصاد تورمی
  • فرصتی برای برنده شدن یک سفر رایگان به ClioCon، کنفرانس شماره 1 در حقوق، با شرکت در دمو کلیو
  • یک کپی انحصاری از 2022 گزارش روندهای حقوقی، جوایز هیجان انگیز، سواگ سفارشی و موارد دیگر

… همه اینها، بیش از یک فنجان قهوه داغ (معامله واقعی از بار اسپرسو ما) و خوراکی های شیرین!

یادداشت های پای، ABA TECHSHOW 2023

سخنرانان کلیدی رویایی، سالن نمایشگاهی مملو از فناوری‌های پیشرفته، پانل‌های تفکر برانگیز، و انبوهی از فرصت‌های شبکه، ABA TECHSHOW را به یکی از محبوب‌ترین رویدادهای صنعت تبدیل کرده است. رویداد امسال فرصتی باورن،ی برای کشف آ،ین فناوری‌های حقوقی و درک پتانسیل فوق‌العاده آن‌ها در غلبه بر بزرگترین چالش‌های این صنعت فراهم می‌کند. ناگفته نماند، مجموعه ای از غرفه داران

اگر می خواهید امسال رویدادهای زنده بیشتری را به تقویم خود اضافه کنید. وبلاگ ما را در مورد بهترین کنفرانس های حقوقی برای وکلا در سال 2023.

ما این پست وبلاگ را در فوریه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/aba-techs،w/