چگونه یک موجودیت شاهدانه را منحل کنیم


صنعت حشیش در تنگنا قرار دارد، شاید حتی در رکود. مشاغل شاهدانه نمی توانند به دنبال حمایت های استاندارد ورش،تگی باشند و به دنبال راه های خلاقانه برای مق، با آن هستند بازار مضطرب. از آنجایی که شرکت‌ها به دنبال از بین بردن دارایی‌های غیرمولد هستند، گروه شاهدانه ما سوالات زیادی را در مورد چگونگی مق، با افسردگی در صنعت ارائه کرده است – به طوری که سه شنبه آینده، 28 فوریه، یک وبینار رایگان در مورد این مسائل برگزار خواهیم کرد.

یکی از متداول‌ترین پرسش‌هایی که ما دریافت کرده‌ایم این است که چگونه موجودیت‌های شاهدانه را منحل کنیم و اثرات انحلال آن چه خواهد بود. بنابراین امروز، من به برخی از مسائل سطح بالا مربوط به انحلال و انحلال یک موجودیت شاهدانه و پیامدهای پس از انحلال نگاه خواهم کرد.

مسئله اول ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما تعجب آور است که هر چند وقت یکبار نادیده گرفته می شود: صرفاً “، ،” یک موجودیت شاهدانه ایده خوبی نیست. در عوض، آنها باید در واقع فرآیند انحلال را طی کنند. ،ب‌وکاری که به سادگی «رها شده است» (ی،ی مالکان فرآیند انحلال رسمی را طی نمی‌کنند و هیچ کاری با آن ،ب‌وکار انجام نمی‌دهند) ممکن است همچنان مالیات‌های معوقه و سایر بدهی‌ها را به خود اختصاص دهد. ممکن است از نظر اداری منحل شود (بسته به ایالت) یا حتی جریمه شود. ناشناخته های زیادی وجود دارد که با پیروی از قانون و انحلال یک موجودیت شاهدانه می توان از آنها جلوگیری کرد.

مانند اساساً هر چیز دیگری، فرآیند انحلال یک موجودیت شاهدانه در سراسر جهان بسیار متفاوت است. فرآیند انحلال ابتدا به حالتی بستگی دارد که موجودیت حشیش در آن شکل گرفته است. همچنین ممکن است برای نوع موجودیت مورد بحث متفاوت به نظر برسد. اما برخی از رشته های سطح بالا وجود دارند که تمایل دارند از حالتی به حالت دیگر ردیابی کنند. برخی از ایالت‌ها از ،ب‌وکار می‌خواهند که بایگ، اولیه را با ذکر این نکته که فرآیند انحلال در حال شروع است، انجام دهد. خیلی ها این کار را نمی کنند. درک قو،ن ،تی که تجارت در آن ثبت شده است بسیار مهم است. اگر یک ،ب و کار در حالتی ثبت شود که یکی از این ا،امات اولیه بایگ، را نداشته باشد، انجام پرونده نهایی قبل از انحلال اشتباه است. اینها مسائلی هستند که یک وکیل شرکتی خوب می تواند به یک نهاد حشیش کمک کند تا از آنها اجتناب کند.

مرحله بعدی (یا در برخی از ایالت ها اولین گام) شروع فرآیند باد ، است. بدون شک، یک شرکت نیاز به رای گیری و ،ب رضایت از حداقل آستانه از طرف های ذینفع دارد. این می تواند از ایالتی به ایالت دیگر تغییر کند و در بسیاری از موارد، آستانه رای گیری را می توان با توافق داخلی تغییر داد. بنابراین، نهادهای حشیش باید به قو،ن ایالتی و اسناد حاکمیت شرکتی خود نگاهی دقیق بیندازند تا نحوه شروع این فرآیند را تعیین کنند. اگر آنها بدون ،ب آرای من، شروع به کار کنند، شخصی در داخل شرکت می‌تواند انحلال را به چالش بکشد و احتمالاً از شخصی که به‌طور نادرست این فرآیند را آغاز کرده است شکایت کند.

فرآیند باد ، عموما طول،‌ترین بخش فرآیند انحلال است، اما در اینجا نیز بسیار به واقعیت اختصاص دارد. فرآیند باد ، جایی است که تمام انتهای شل باید بسته شوند. در طول فرآیند جمع‌آوری، صاحبان شرکت باید راه‌هایی برای «مق، با» بدهی‌ها و بدهی‌های نهاد حشیش بیابند. حساب‌های بانکی باید بسته شوند، قراردادهای جاری باید فسخ شوند، اظهارنامه مالیاتی باید پرداخت شود و مالیات ثبت شود، بدهی شخص ثالث و مالک باید برآورده شود، مجوزها باید تسلیم شوند و غیره.

برای شرکت هایی با فعالیت محدود یا بدون فعالیت، انحلال ممکن است خیلی سخت نباشد. اما بیشتر شرکت‌ها لیست‌های تمیزی ندارند. گاهی اوقات ممکن است طرف‌های قرارداد خیلی مشتاق نباشند که یک شرکت حشیش را از کار خارج کنند. برای مثال، اگر واحد مورد انحلال بدهی معوق داشته باشد، وام دهنده فقط بدهی را فسخ نمی کند. و تقریباً ناگفته نماند، اما بستن یک شرکت بدون رسیدگی به بدهی های آن راهی برای اجتناب از آنها نیست و حتی می تواند مالکان را در معرض مسئولیت شخصی قرار دهد. بنابراین در این زمینه، وام دهنده ممکن است موافقت کند که شرکت می تواند بدهی را به صاحبان خود یا نهاد دیگری واگذار کند. هر چه یک شرکت بدهی های شخص ثالث بیشتری داشته باشد، روند پایان کار طول، تر (و بحث برانگیزتر) است.

با توجه به همه این موارد، معمولاً برای واحدهای تجاری اقدام خوبی است که طرح‌های انحلال جامعی را اتخاذ کنند که فرآیندهای انحلال را به تفصیل بیان می‌کند و به افسران یا مدیران اجازه می‌دهد تا ذخایری برای بدهی‌هایی که ممکن است در حین یا پس از اتمام انحلال ایجاد شوند، ایجاد کنند. این طرح همچنین ممکن است به صاحبان ،ب و کار اجازه دهد تا در صورت بروز بدهی پس از انحلال، از ذخیره غرامت طلب کنند. به ،وان مثال، فرض کنید موجودیت حشیش ABC مراحل پای، را طی می کند و تمام بدهی های معوق شناخته شده را برآورده می کند. پس از انحلال، طلبکار از کار چوب بیرون می آید و تهدید می کند که از افسران یا صاحبان سابق به دلیل بدهی پرداخت نشده شکایت می کند. در صورت وجود اندوخته، شرکت می تواند طلبکار را پرداخت کند و در صورت شکایت مأموران، غرامت را جبران کند.

اگر در طول فرآیند انحلال، تمام تعهدات برآورده شود و شرکت همچنان پولی در بانک داشته باشد، معمولاً به صاحبان خود پرداخت می کند. روند پرداخت به مالکان باید در اسناد حاکمیتی شرکت ذکر شود. بسته به علاقه هر مالک، ممکن است پرداخت های متن، ساده باشد. اما اگر شرکت دارای چندین طبقه از حقوق صاحبان سهام با حقوق توزیع یا ت،یم سود متفاوت باشد، ممکن است برخی از سهامداران یا اعضا قبل از دیگران حق پرداخت داشته باشند. بنابراین، شناسایی مسائل مربوط به توزیع و ت،یم سود در طرح بازپرداخت، تمرین خوبی است.

در پایان فرآیند پایان کار، صاحبان یا افسران نهاد حشیش، پرونده نهایی را به وزیر امور خارجه که تجارت در آن ثبت یا سازماندهی شده است، ارسال می کنند. اگر ،ب و کار برای انجام تجارت در ایالت های دیگر ثبت شده باشد، ممکن است در آن ایالت ها نیز پرونده های لازم وجود داشته باشد. شرکت همچنین ممکن است بسته به ماهیت ،ب و کار، نیاز به ارسال اظهارنامه مالیاتی نهایی و تشکیل پرونده با سایر سازمان های ،تی قابل اجرا داشته باشد. اگر ذخایر ایجاد شده باشد، قبل از توزیع بین اعضا/سهامداران همانطور که در بالا ذکر شد، باید برای هر دوره زم، که در طرح انحلال مشخص شده است نگهداری شود.

همانطور که می بینید، انحلال یک موجودیت شاهدانه می تواند یک فرآیند بسیار پیچیده باشد. برای نهادهای حشیش مهم است که بدانند از همان ابتدا باید چه کاری انجام دهند تا در حین پایان کار با هیچ مانعی مواجه نشوند. با ما همراه باشید وبلاگ حقوق کاننا برای به روز رس، های بیشتر قانون شاهدانه شرکت.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/،w-to-dissolve-a-cannabis-en،y/