گروه وکلای آریامهر وکیل در مشهد شماره وکیل در مشهد ۰۹۱۵۵۲۳۱۱۳۱

وکلای دعاوی مدنی به موکلان کمک می کنند تا از اشخاص مسئول در مورد مسائل مدنی شکایت کنند یا در برابر دعوی مدنی دفاع کنند. دعاوی حقوقی بر سر اختلافات مالک و مستاجر، طلاق، املاک و صدمات شخصی همه از نظر فنی تحت حوزه دعاوی مدنی قرار می گیرند. زیرا دعوای مدنی به هر اقدام حقوقی اطلاق می شود که در آن به جای مجازات کیفری، از طرفی وجه یا نوعی عمل خواسته شود. در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی قابل اعتماد باشند. یک وکیل خوب در مشهد این پتانسیل را دارد که تأثیر چشمگیر و مثبتی بر زندگی موکل خود داشته باشد. خواه از طریق کمک به آنها در حل یک موضوع دشوار قانون، محافظت از آنها در برابر اتهامات نادرست، وکلا از افراد در برخی از چالش‌برانگیزترین زمان‌های زندگیشان دفاع می‌کنند.

در صورتی که باوکیل ارتباط گرفته و از مشاوره تلفنی رضایت داشتید و یا نیاز به بررسی دقیق تر مدارک شما می باشد، از وکیل مربوط نوبت گرفته و به دفتر ایشان مراجعه می نمایید. اگر مسئله‌ی به وجود آمده برای شما مهم و حیاتی است و حل کردن آن کار هر کسی نیست، باید از وکیل‌هایی که سابقه کاری چند ساله و خوب دارند کمک بگیرید تا بتوانید این موضوع را راحت‌تر حل کنید. معمولا پرونده‌های کیفری بسیار سخت‌تر هستند و بهتر است برای آن‌ها از وکیل‌هایی با مهارت و سابقه کاری بالا کمک گرفته شود. وکیل‌هایی که تجربه‌ی خوبی دارند، با تمامی ابعاد مسئله آشنایی دارند و می‌توانند بهترین راه حل‌ها را برای شما بچینند. وکیل‌ها باید بر اساس نوع پرونده و نیازهای موکل خود، فعالیت‌هایی را انجام دهند که این کارها کاملا اختیاری هستند و وکیل آن‌ها را به درخواست موکل انجام می‌دهد.

  • در واقع در زمان شروع وکالت، قراردادی بین وکیل و موکل بسته می‌شود که به صورت وکالت نامه است و وکیل و موکل هردو آن را امضا می‌کنند.
  • این مجموعه فعالیت خود را زیر نظر یکی از وکلای کارآزموده و با تجربه مشهد جناب آقای علی عباسی آغاز نمود.
  • در یک موقعیت دشوار، گیج کننده یا پیچیده، افراد و شرکت ها ممکن است به شدت به دنبال راهنمایی یک متخصص حقوقی قابل اعتماد باشند.
  • این وکیل مجرب از رفتاری بسیار صمیمانه برخوردار است و با تمامی قوانین و مقررات دادگاه نیز آشنایی دارد.

معمولا این گونه قراردادها به دلیل اهمیتی که دارند در دفترخانه‌ها و یا دفاتر وکلا به امضا می‌رسند. نکته ای که در مورد این دست قراردادها با توجه به اهمیت آنها باید مد نظر داشت لحاظ کردن تمام نکات از جمله سرمایه طرفین قرارداد در مشارکت، هزینه‌های ساخت و این که چه کسی و به چه مقدار متحمل این هزینه است، خواهد بود. با تهیه خلاصه، تصویر واضحی از وضعیت خود را به وکیل در مشهد بدهید و مشخص کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید.

مقالات سایت :

شما هم به ما کمک کنید😊 و هر وکیل یا مشاور حقوقی که در حد قرار گرفتن در لیست ۱۰ تایی بهترین وکلا مشهد هستند را به ما معرفی کنید. حقوق خانواده ممکن است یکی از دشوارترین زمینه های حقوقی باشد، وکیل خانواده مسئول رسیدگی به مسائل حقوقی است که بین اعضای یک خانواده ایجاد می شود. همانطور که از این اصطلاح پیداست، وکلای خانواده در مشهد بر مسائلی تمرکز می کنند که بر خانواده ها تأثیر می گذارد. آنها به مسائلی مانند طلاق، خشونت خانگی، فرزندخواندگی و حضانت فرزند می پردازند. وظایف متداول دیگر وکیل خانواده شامل تهیه پیش نویس قراردادهای حضانت، وصیت نامه، قراردادهای قبل از ازدواج و سایر اسناد است، وکیل خانواده همچنین بر املاک خانواده نظارت می کنند.

با ما وکلای ما آشنا شوید

مواردی که در قراردادهای رسمی ‌به آن پرداخته می‌شود شامل موضوع قرارداد که مشارکت در جهت احداث بنا خواهد بود ، آورده‌های دو طرف در مشارکت، نسبت سهم الشرکه طرفین، مدت زمان قرارداد و همچنین شرایط، تعهدها و توافق آنها است. در این مورد حضور زن در دادگاه بررسی اعسار واجب نیست اما از طرفی زوجه می‌تواند با حضور خود حقایقی که زوج گاها قصد دارد از قاضی پنهان نماید را روشن کرده و در صورت لزوم مدارک کافی برای صحت ادعای خود مبنی بر توانایی زوج در پرداخت مهریه را به دادگاه تسلیم نماید. اگر مرد توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد باید تقاضای اعسار بدهد که این تقاضا توسط دادگاه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و در مورد صحت آن بررسی صورت می‌گیرد. با توجه به نکات ارائه شده در صورتی که پدر نسبت خود با فرزندش را انکار کند، مجازاتی برای او در نظر گرفته نمی‌شود مگر اینکه با استفاده از یکی از راه‌های گفته شده در بالا خلاف ادعای وی ثابت شود که در این صورت موظف است تمام حقوق پدری را در حق فرزندش ادا نماید و در کنار این موضوع فرزند از او ارث هم خواهد برد. در قوانین و ماده های مقرر شده در خصوص مهریه و نحوه قسط بندی مهریه ، میزان مهریه و یا میزان اقساط مهریه هیچ چیزی وضع نشده است و تماما اختیار تعیین مهریه برای خانم ها را قاضی مربوطه به رسیدگی پرونده شما تعیین می نماید. از آنها در مورد وکلایی که استفاده کرده اند و میزان رضایت آنها از تجربه شان بپرسید.

همچنین با بررسی امور موکل و گزارش در مورد آنها به موکل یا دیگران به عنوان ارزیاب عمل می کند. وکیل کیفری از حقوق قانونی متهمانی که متهم به ارتکاب جرم هستند حمایت می کنند. وکیل کیفری با رسیدگی به مسائل حقوقی مربوط به دستگیری، فرآیند وثیقه و محاکمه، داد و ستد و مسائل مشابه فعالیت می کنند. سطح تجربه بالا یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب وکیل خوب در مشهد است.