با هدف ساده سازی پیش نویس قرارداد، SpotDraft با مایکروسافت شریک می شود تا Word را در پلتفرم CLM خود ادغام کند.


دو ماه پس از جمع آوری 26 میلیون دلار سرمایه در سری A، S،Draft، یک پلت فرم مدیریت چرخه عمر قرارداد مبتنی بر ابر برای تیم های حقوقی داخلی، امروز در حال راه اندازی عمیق است ادغام با مایکروسافت ورد که می گوید فرآیند تهیه پیش نویس و بررسی قرارداد را برای مشاغل در هر اندازه ساده می کند.

این ادغام که با مشارکت مایکروسافت توسعه یافته است، مایکروسافت ورد را به ویرایشگر اصلی در پلتفرم S،Draft تبدیل می‌کند و کاربران را قادر می‌سازد تا مستقیماً از داخل S،Draft به مجموعه کامل قابلیت‌های Word دسترسی داشته باشند.

کاربران S،Draft اکنون می‌توانند با استفاده از رابط کاربری آشنا Word قراردادها را پیش‌نویس و ویرایش کنند و در عین حال از ویژگی‌های ویرایش و همکاری با کمک هوش مصنوعی S،Draft نیز استفاده کنند.

کاربران S،Draft یک مودال را مشاهده خواهند کرد که آنها را با ادغام Microsoft Word آشنا می کند.

در حالی که برای پلتفرم های CLM معمول است که ویرایش اسناد را ارائه دهند، بسیاری از آنها ویرایشگرهای مبتنی بر ابر خود را می سازند که فاقد ویژگی ها و آشنایی با Word هستند. با ادغام با Word، S،Draft به مشتریان خود این امکان را می دهد که در ویرایشگر اسنادی که از قبل با آن راحت هستند کار کنند و در قالب .docx که سازگاری را تضمین می کند.

گفت: «با ،یب رابط کاربری آشنا و شهودی مایکروسافت ورد با پلتفرم CLM مبتنی بر هوش مصنوعی S،Draft، راه کارآمدتر و کاربرپسندتری را برای بازبینی و مدیریت قراردادها در اختیار مشاغل قرار خواهیم داد. ،ک بیجاپور، بنیانگذار و مدیر عامل S،Draft.

یک اعلان در S،Draft نشان می دهد که یکپارچه سازی Word برای این قرارداد در دسترس است.

Word با مرکز وظیفه S،Draft یکپارچه شده است و ویژگی‌های ویرایش و اظهار نظر پیشرفته را ارائه می‌کند، از جمله توانایی طبقه‌بندی نظرات به ،وان وظایف، اختصاص اعضای تیم برای بررسی، و تنظیم یادآورها و تاریخ‌های سررسید. S،Draft همچنین به کاربران اجازه می دهد نظرات روی سند را به ،وان داخلی یا خارجی طبقه بندی کنند و اطمینان حاصل کند که نظرات فقط برای ،، که برای آنها در نظر گرفته شده است قابل مشاهده است.

هنگامی که کاربر روی Edit کلیک می کند، به کاربر امکان ویرایش با Word داده می شود.

گفت: “ما هیجان زده هستیم که تیم های حقوقی را با فناوری هدفمند توانمند کنیم تا آنها را قادر به تمرکز بر آنچه که بهترین انجام می دهند، داشته باشند.” روهیت سلیم، بنیانگذار و مدیر ارشد محصول در S،Draft. “با بهترین ویژگی‌های CLM S،Draft و همکاری ما با مایکروسافت، ما مطمئن هستیم که تیم‌های حقوقی می‌توانند راه‌های جدیدی را برای همکاری با تیم‌های خود باز کنند و تاثیر مستقیم بر تجارت داشته باشند.”

افزودنی DraftMate S،Draft در Word، که به کاربران اجازه می دهد نظرات خصوصی را که فقط برای تیمشان طراحی شده است را مشاهده کنند.

برای استفاده از ادغام، یک کاربر S،Draft به یک قرارداد خاص در پلتفرم می رود و روی Edit کلیک می کند. این سند را در یک پنجره جدید در Word باز می کند و نمای ویرایشگر را نشان می دهد.

این نمای Word دارای ویژگی‌های S،Draft است که در بالای آن قرار گرفته‌اند، از جمله یک پانل جانبی به نام DraftMate که تمام نظرات روی پیش‌نویس را نشان می‌دهد، با برگه‌های جداگانه که به کاربر اجازه می‌دهد بین نظرات خارجی و نظرات تیم جابجا شود. کاربر، هنگام افزودن نظر، می‌تواند آن را به طرف‌های خارجی هدایت کند یا با بر،ب‌گذاری «تیم»، نظر را از طرف طرف مقابل پنهان کند. کاربران می توانند اعضای تیم را از نظرات مطلع کنند یا اعضای تیم خاصی را برای اطلاع رس، انتخاب کنند.

نمای DraftMate در Word شامل یک Task Center است که تمام وظایف مربوط به قرارداد را نشان می دهد و کاربران می توانند نظرات را به وظایف تبدیل کنند و آنها را به خود یا دیگران در تیمشان اختصاص دهند.

هنگامی که کاربر سند را در طول جلسه ویرایش ذخیره می کند، تمام تغییرات تا آن نقطه در S،Draft ذخیره می شود و یک نسخه جدید ایجاد می شود.

این شرکت می‌گوید که هنوز آینده، ادغام S،Draft AI در Word است. این هوش مصنوعی یکپارچه شامل تطبیق بند می‌شود و به کاربر اجازه می‌دهد یک بند را برجسته کند و تغییرات آن را در کل کتابخانه بند شرکت پیدا کند و سپس به سرعت تغییراتی را در پیش‌نویس براساس تغییرات پیشنهادی ایجاد کند.

این شرکت در گزارشی گفت: «S،Draft بر اساس اصول سادگی، کارایی و نوآوری ساخته شده است. پست وبلاگ امروز. “با ادغام Word در پلتفرم خود، ما این ارزش ها را به پیشنهاد خود وارد می کنیم و به شما قدرت ایجاد، همکاری و مدیریت اسناد قانونی در یک محیط آشنا و قابل اعتماد را می دهیم.”

در ماه مارس، S،Draft اعلام شد که 26 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A جمع آوری کرده بود. این دور توسط Premji Invest، با مشارکت Prosus Ventures، 021 Capital، Arkam Ventures، Riverwalk Holdings، و 100x Entrepreneur Fund هدایت شد.

این شرکت گفت که این بودجه برای توسعه بیشتر محصول و رشد تهاجمی در آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/aiming-to-simplify-contract-draftin،draft-partners-with-microsoft-to-integrate-its-clm-platform-with-word.html