آزمایش شاهدانه اورگان و آسپرژیلوس: ممکن است در زمان های جالب زندگی کنید


در 16 فوریه، من در مورد ا،امات آزمایش حشیش اورگان جدید وبلاگ نوشتم که قرار بود در 1 مارس اعمال شود (و اعمال شد). من آن پست خاص را به دو دلیل منتشر کردم. اول من تعداد زیادی آزمایش ناموفق را پیش بینی کرد. دوم، من احساس کردم که سازمان بهداشت اورگان (OHA) و کمیسیون ،ات الکلی و شاهدانه اورگان (OLCC) می‌توانستند کار بهتری را برای پیام‌رس، به ا،امات آزمایش جدید انجام دهند. (توجه: OHA بلافاصله پس از انتشار مقاله من یک ایمیل انفجاری منتشر کرد. سلام بچه ها!)

در چند هفته گذشته، نتایج آزمایش‌ها منتشر شده است و زیبا نبوده است. اما این یک ش،ت کامل نیز نبوده است. من این را بر اساس تماس‌ها و ایمیل‌های اخیری که از مشتریان آسیب‌دیده دریافت کرده‌ام و همچنین مشورت با OLCC می‌گویم. بیایید این را در قالب پرسش و پاسخ تجزیه کنیم.

قو،ن جدید تست کجا هستند و مردم کجا می روند؟

قو،ن جدید در هم تنیده شده اند OAR 333-007-0300 و بعد. که “آزمایش ماری جوانا و کنف” را پوشش می دهد. (به صفحه OHA با منابع مختلف نیز مراجعه کنید اینجا). بخش OAR که در 1 مارس برگزار شد، بر روی ا،امات آزمایش برای 1) ف،ات سنگین و 2) آلاینده‌های میکروبیولوژیکی متمرکز است. مردم در مورد دومی و به طور خاص در آزمایش آسپرژیلوس (نه با سالمونلا و نه اکولی) دچار مشکل می شوند.

آسپرژیلوس چیست؟

این یک کپک است که نوعی قارچ است و می تواند شرایطی به نام ایجاد کند آسپرژیلوزیس هنگامی که استنشاق می شود یا از طریق بریدگی در پوست شما وارد می شود. یک پیاده روی کوتاه در اطراف گوگل تصاویر باید شما را متقاعد کند که از آسپرژیلوز جلوگیری کنید.

180 گونه یا گونه آسپرژیلوس وجود دارد. در شاهدانه اورگان، ما فقط برای چهار مورد از آنها غربالگری می کنیم: آسپرژیلوس فلاووس بیماری زا، فومیگاتوس، نیجر و ترئوس. ظاهرا بقیه آنقدرها هم وحشتناک نیستند.

چه تعداد از صاحبان مجوز در این آزمون ها مردود هستند؟

اگر در رسانه‌های اجتماعی هستید یا ایمیل‌هایی را دریافت می‌کنید که من هستم، فکر می‌کنید پاسخ این است: «تقریباً همه». که گمراه کننده خواهد بود. با این حال، نرخ ش،ت بر اساس داده های اولیه نسبتاً بالا است. من این را چهارشنبه بعدازظهر از طریق یک تماس تلفنی با OLCC تأیید کردم (نام مخاطبم را نمی‌برم؛ او به دلیل حجم تماس درخواست رحمت می‌کند). به هر حال، در اینجا برخی از داده هایی است که او به اشتراک گذاشته است:

  • از تاریخ 04/12، میزان ش،ت کلی 2.7٪ برای آلاینده های میکروبیولوژیکی (همه آسپرژیلوس) وجود داشت.
  • از تاریخ 04/12، میزان ش،ت برای گل نزدیکتر به 4.5٪ بود (همه آسپرژیلوس)
  • از تاریخ 04/12، نرخ ش،ت برای pre-roll ها بالاترین – همانطور که می توان انتظار داشت – نزدیک به 20٪ بود (همه aspergillus)

من دوباره تاکید می کنم که این داده های اولیه است. درصدهای بالا نشان دهنده مجموع تقریبا 50 تست ناموفق. به نظر می رسد هیچ ، در مورد ف،ات سنگین، اکولی یا سالمونلا ش،ت نمی خورد. در کل، ا،ریت قریب به اتفاق نمونه ها در حال عبور هستند. مشابه با آزمایش تحقیق و توسعه برای آسپرژیلوس.

آیا ا،امات آزمایشی اورگان خیلی سخت است؟

احتمالا خیلی سخت نیست. من می دانم که مردم ممکن است مایل به شنیدن آن نباشند (و در افشای کامل، ما نمایندگی می کنیم این شرکت). با این حال، آزمایش شاهدانه برای آسپرژیلوس، همراه با سایر آلاینده‌های میکروبیولوژیکی، به یک استاندارد ملی تبدیل شده است.

کشورها رویکردهای متفاوتی در مورد پروتکل تست دارند. برخی از ایالت‌ها، مانند کالیفرنیا، رویکرد «مخمر و کپک کامل» را در پیش می‌گیرند که نرخ ش،ت بالاتری را ایجاد می‌کند. این حالت ها همچنین ممکن است در حال آزمایش برای گونه های بیشتری از آسپرژیلوس باشند. پروتکل آزمایش اورگان برای آسپرژیلوس مخمر و کپک نیست، بلکه یک “تحلیل qPCR یا روش دیگر مبتنی بر DNA است که توسط یک نهاد علمی مستقل تایید شده است.”

همه اینها در مورد اسپور زنده در مقابل آسپرژیلوس DNA مرده چیست؟ چه مقدار آسپرژیلوس بیش از حد آسپرژیلوس است؟

بدون وارد شدن به شیمی چیزها، و با وجود برخی سروصداها در رسانه های اجتماعی، “مرده در مقابل زنده” به نظر می رسد چیزی نیست. آزمایش pPCR صرفاً به دنبال وجود اسپور یا کلونی آسپرژیلوس است. این آزمایش تمایز «مرده یا زنده» را ایجاد نمی کند و آسپرژیلوس مرده نیز در هر صورت می تواند مضر باشد.

در مورد سوال دوم، یک مشتری ادعا کردم که یک آزمایشگاه تنها با ش،ت دادن اسلایدهایی با «آلودگی فراوان» تصمیمات ذهنی می‌گیرد. من نمی دانم که آیا این درست است. با این حال، OAR 333-007-0390(2)(a) بیان می کند که وجود “هر” آسپرژیلوس باید منجر به آزمایش ناموفق شود.

آیا این سخت تر از سایر آزمایش های آفت کش مورد نیاز در شاهدانه اورگان است؟

شاید شایدم نه. این یک چیز سیب و پرتقال است. در روزهای اولیه آزمایش شاهدانه در اورگان، شاهد نرخ ش،ت حدود 3 درصدی آفت‌کش‌ها بودیم. مردم تعدیل ،د و نرخ ها به 1.5% کاهش یافت. آنها از آن زمان در آنجا معلق بودند. حدس من این است که روند مشابهی را در مورد آسپرژیلوس خواهیم دید.

آیا استاندارد تست آسپرژیلوس برای پرورش دهندگان داخلی یا خارجی سخت تر است؟

من چیزهای مختلفی در این مورد شنیده ام. یکی از مشتریان به من نوشت که «برای پرورش دهندگان فضای باز غیرممکن است که استانداردهای آزمایشی جدید را پاس کنند.» برع،، یکی از فناوری‌های آزمایشگاهی به من گفت: «رشدهای داخل ساختمان کپک‌تر از فضای باز هستند، بنابراین آسپرژیلوس در آنجا شیوع بیشتری دارد». البته اینها کلی هستند: هر رشد منحصر به فرد است. و راه‌اندازی‌ها در دسته‌های گسترده «داخلی»، «خارجی» و «سایبان مختلط» (برای استفاده از اصطلاحات اداری اورگان) بسیار متفاوت است. در نهایت، مهم نیست. آسپرژیلوس مجاز نیست.

آیا می توان این قانون را لغو کرد؟

شانسی وجود ندارد. من دوست دارم آژانس ها را در مورد قو،نی که منطقی نیستند به چالش بکشم، اما باز هم: الف) این به یک استاندارد ملی در مورد شاهدانه نزدیک است، اگر چنین چیزی وجود داشته باشد، و ب) این یک موضوع بهداشت عمومی است. نرخ اولیه ،ابی بر اساس مجموعه داده های محدود مایه تاسف است. اما قابل پیش بینی هم بود و با انطباق افراد، شیوع آزمون های ناموفق کاهش می یابد.

دارندگان مجوز چگونه سازگار خواهند شد؟

یکی از مشتریان به من گفت: «ما همیشه سه مرحله با رشد داشته‌ایم: تو رشد می‌کنی، کوتاه می‌کنی، خشک می‌کنی. حالا چهار قدم است. تو هم درمانش کن.» زمان نشان خواهد داد که آیا تولیدکنندگان ، اورگان بار سنگین این هزینه را متحمل می‌شوند یا اینکه می‌توان این بار را در طول زنجیره تامین به دوش یا به سمت مصرف‌کنندگان منتقل کرد.

زمان همچنین نشان خواهد داد که دارندگان مجوز چگونه حشیش خود را “درمان” می کنند. ا،ر تولیدکنندگان احتمالاً پاستوریزه ، را انتخاب می کنند. برخی ممکن است مایل به تابش گل خود باشند. باز هم زمان مشخص خواهد کرد. در حال حاضر زمان سازگاری است.


منبع: https://harrisbricken.com/cannalawblog/oregon-cannabis-testing-and-aspergillus-may-you-live-in-interesting-times/