اتاق فرارهای شهر اصفهان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق فرارهای شهر اصفهان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

سپس باید اسناد و مدارک اعضای این گروه را برای محکوم کردن این سازمان به دست آورید. لذا 75 دقیقه فرصت دارید تا با یک برنامه ریزی فوق العاده شما از این مرحله گذر کنید. دقت داشته باشید در صورتی که یک نفر از شما اشتباهی مرتکب شود می تواند به قیمت جان کل تیم منجر شود. هزینه ورودی این بازی دشوار، 100 هزار تومان بوده و بازی ها را می توانید از 4 تا 10 نفره انجام دهید. اتاق فرار تهرانپارس نفوذ در جعفربای 130، بین ملکی و علیپور پلاک 100 قرار دارد. با بررسی بازی‌های چند اتاق فرار تهران متوجه می‌شویم که ژانر معما نیز جایگاه خاصی در کنار دیگر ژانرهای هیجانی دارد.

  • اگر فکر می‌کنید میزان وحشت اتاق‌های ترسناک برای تیم شما زیاد است، بازی‌های دلهره‌آور پیشنهاد مناسبی برای شماست.
  • مثلا در یک اتاق فرار با ژانر ماجراجویانه، شما ممکن است در یک فضای جنگی قرار بگیرید که محیط و دکور کاملا مشابه با میدان جنگ ساخته شده باشد و مجبور باشید با دشمنانتان بجنگید تا به هدفی مهم برسید.
  • با طیف گسترده‌ای از سناریوهای موجود در شهر کرج، هر تیمی می‌تواند باتوجه‌به علایقش اتاقی را پیدا کند که اوج هیجان را اتاق فرار تهران به ارمغان بیاورد.
  • احتمالا بارها مجموعه فیلم های Resident Evil را تماشا کرده اید یا حداقل در مورد آن شنیده اید.
  • زمانی که این ژانر را برای بازی انتخاب می‌کنید باید مانند یک کاراگاه در جریان مسیر پرونده های قتل، سرقت، خودکشی، اخاذی یا آدم ربایی بروید تا با مشاهده سرنخ‌های مختلف، معمای فرار را حل کنید.

این مجموعه دارای ۳ بازی به ‌نام‌های شیوع، اتاق چهل و چهار و ناصرالدین شاخ در مجموعه اسکیپ روی آنلاین است. بازی ویروس در اسکیپ باکس این مجموعه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. حالا زمان فرار است چرا که متوجه می شوید 4 سالی می شود که افرادی که وارد اتاق فرار قاسم می شوند، از آن خارج نمی شوند. شما به همراه 3 تا 8 نفر از دوستانتان، 90 دقیقه فرصت دارید تا این مشکل را حل کنید. اگر از طرفداران پر و پا قرص اسکیپ روم نیستید؛ شاید فکر می‌کنید بزرگی فضا و محیط اتاق فرار چندان اهمیتی ندارد. اسکیپ روم یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی‌شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می‌کنند.

اتاق فرار خانه پدری

مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.

ژانر درام؛ احساس خود را در اتاق فرار تهران کنترل کنید.

برخی از طراحان اتاق فرارها معتقدند که ژانر معمایی وجود ندارد و این قبیل بازی ها تفاوتی با سایر گزینه ها ندارند. بدون در نظر گرفتن اختلاف هایی که در این زمینه وجود دارد، لازم است بدانید که تمرکز اصلی در این قبیل بازی ها، حل معماهای متعدد است. درست است که در سایر بازی ها نیز معما وجود دارد، اما درجه سختی معماهایی که در این بازی ها ارائه میشود بیشتر از بقیه است. اگر ذهن فعالی دارید و ترجیح می دهید برای ۶۰ تا ۹۰ دقیقه ذهنتان را حسابی به چالش دعوت کنید، پیشنهاد می کنیم اتاق فرارهایی که ژانر معمایی دارند را از دست ندهید.

درکه تهران؛ هزارتوی پایتخت

شاید برایتان جای سوال باشد که اصلا چنین ایده ناب و زیبایی از کجا نشات گرفته. اولین بار در سال ۲۰۰۷ شرکتی به نام ریل اسکیپ روم به دست تاکائو کاتو ژاپنی تاسیس شد. کاتو که تنها ۳۵ سال داشت، این ایده را در ذهن خود پرورش داد و سناریو‌های مختلف را طراحی کرد.