برای دریافت حکم منع به چه مدرکی نیاز دارید؟


اوراق اداری برای گرفتن قرار منع تعقیب

دستورات بازدارنده برای حفظ امنیت مردم وجود دارد. اگر می ترسید ،ی به شما صدمه بزند، آنها می توانند سطحی از امنیت را فراهم کنند. اما قبل از اینکه دادگاه آزادی سوء استفاده کننده شما را محدود کند، از شما می خواهد که ادعاهای دادخواست دقیق و کامل خود را با مدرک اثبات کنید.

اگر به دستور منع تعقیب نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، وبلاگ ما را در مورد اصول اولیه دستور منع تعقیب مطالعه کنید، که در مورد چیستی دستورات منع و روند دریافت آن بحث می کند. در اینجا، ما با جزئیات بیشتری درباره مواردی که باید اثبات کنید و شواهدی که باید برای برنده شدن در پرونده خود جمع آوری کنید، صحبت می کنیم.

برای دریافت حکم منع به چه چیزی باید نشان دهید؟

،اصر خاصی که برای دریافت دستور منع باید ثابت کنید از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است، اما به طور کلی، باید نشان دهید:

  • یک نمونه یا موارد خاص از سوء استفاده یا آزار و اذیت (مانند تجاوز ، توسط یک شریک صمیمی)
  • تهدید به رفتار یا آزار و اذیت بیشتر

در برخی از ایالت‌ها، باید این موارد را نیز مشخص کنید:

  • شما در یک رابطه واجد شرایط با پاسخ دهنده خود هستید (به ،وان مثال، شریک صمیمی فعلی یا سابق و غیره)
  • شما به طور منطقی در ترس از خشونت فیزیکی قریب الوقوع هستید.

هنگام تهیه دادخواست خود، باید مراقب باشید. شما باید حقایق خاصی را ادعا کنید. به ،وان مثال، به جای اینکه مدعی شوید که «او بارها و بارها از من سوء استفاده کرده»، باید بگویید: «در فلان تاریخ، در فلان مکان، در حضور فلان شاهد، به صورت من زد و تهدید به کشتن کرد. من.” چیزی با این سطح از جزئیات.

شما همچنین باید جامع باشید. اگر ادعای خاصی را در دادخواست خود وارد نکنید، دادگاه احتمالاً آن را در جلسه رسیدگی شما بررسی نخواهد کرد.

این ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما آنقدرها هم بد نیست. ا،ر دادگاه ها فرمی دارند که می تو،د آن را پر کنید. این تضمین می کند که ا،امات قانونی (مثلاً اطلاعات تماس خود، اطلاعات تماس پاسخ دهنده، هویت هر بچه با هم و غیره) را برآورده می کنید و در عین حال به شما فرصت می دهد داستان خود را بگویید.

اگرچه ممکن است خودتان بتو،د فرم را تکمیل کنید، ممکن است بخواهید با a مشورت کنید وکیل خانواده یا وکیل خشونت خانگی. آنها برای مشاوره اولیه هزینه زیادی از شما دریافت نمی کنند. و در بسیاری از موارد، ریسک‌ها خیلی زیاد است—شما نمی‌تو،د از عهده باختن برآیید.

برای اثبات ادعای خود به چه مدارکی نیاز دارید؟

حال، در مورد چگونگی اثبات ادعاهای موجود در دادخواست خود. شما باید مدرکی ارائه دهید که دادگاه قبول کند. شواهد به دو صورت است. مستقیم و اتفاقی. شواهد مستقیم چیزی است که مستقیماً یک واقعیت را اثبات می کند. به ،وان مثال، می تو،د با شاهدی تماس بگیرید که دید مخاطب شما را زده است. شهادت شاهدان عینی آنها به اثبات مصداق خاص آسیب تمایل دارد.

شواهد شرایطی کمی متفاوت است. شواهد غیرمستقیم، که می‌توانند به اندازه شواهد مستقیم قانع‌کننده باشند، از شما می‌خواهند که نتیجه‌گیری کنید که یک واقعیت وجود دارد. به ،وان مثال، اگر به داخل اتاقی رفتید و جسدی را روی زمین دیدید و پاسخ‌دهنده روی آن ایستاده بود و اسلحه‌ای در دست داشت، می‌تو،د استنباط کنید که پاسخ‌دهنده ،ی است که ماشه را کشیده و به قرب، شلیک کرده است. موارد منع تعقیب معمولاً شامل ،یبی از شواهد مستقیم و غیرمستقیم است و یک مدرک (مانند، برای مثال، گزارش پلیس) می تواند ،اصر متعددی را ایجاد کند.

در ا،ر ایالات، وظیفه شما اثبات این ،اصر با غلبه شواهد است، که اساساً به این م،ی است که احتمال صحت آنها بیشتر از نادرست است. در برخی از ایالت ها، شما باید با شواهد واضح و قانع کننده، استانداردی بالاتر، نشان دهید که ،اصر وجود دارند.

اثبات ضرر

اثبات موارد خاص آسیب بسیار ساده است. شما می تو،د آسیب را از طریق:

  • شهادت شما مبنی بر اینکه مخاطب به شما آسیب رسانده است
  • شهادت هر شاهدی، مانند یکی از اعضای خانواده، که دیده است مخاطب به شما آسیب رسانده است
  • گزارش پلیسی که آسیب فیزیکی به شما را مستند می کند
  • سوابق پزشکی که درمان آسیب انجام شده را منع، می کند
  • ع، هر گونه صدمات ناشی از پاسخگو

اثبات تهدید آسیب

اثبات خطر آسیب معمولاً ساده تر است. اگر مخاطب به طور شفاهی شما را تهدید کرد، می تو،د در مورد آن شهادت دهید یا به دادگاه اجازه دهید به پیام های پست صوتی تهدیدآمیز گوش دهد. اگر آنها به اندازه کافی ، بودند که شما را به صورت کتبی تهدید کنند، می تو،د یک کپی از ارتباط را به دادگاه بدهید (به ،وان مثال، پیام های متنی، ایمیل، پیام های مستقیم، پست های رسانه های اجتماعی و غیره). هیچ چیز به اندازه نشان دادن کلمات واقعی مخاطب برای تهدید شما به قاضی قدرتمند نیست.

اثبات ترس منطقی از آسیب قریب الوقوع

در حالت‌هایی که به اثبات ترس نیاز دارند، شهادت شما مبنی بر ترس ممکن است تمام چیزی باشد که نیاز دارید. اما شواهد غیرمستقیم در اینجا می تواند مفید باشد. شما می تو،د در مورد اقداماتی که برای ایمن نگه داشتن خود انجام داده اید، شهادت دهید، مانند اجتناب از مکان های خاص، تعویض قفل درب منزل، و غیره. علاوه بر این، گزارش پلیس نشان می دهد که به اندازه کافی ترسیده اید که با پلیس تماس بگیرید و نگر، های شما وجود دارد. منطقی بودند (در غیر این صورت، پلیس شما را آنقدر جدی نمی گرفت که گزارشی بنویسید). شهادت و اسنادی که از احساس ترس شما حمایت می کند، شما را قادر می سازد تا این ،صر را ایجاد کنید.

مشاوره با یک وکیل را در نظر بگیرید

اگرچه این پیشنهادات باید به شما در برداشتن گام‌های اساسی کمک کند، اما به یاد داشته باشید که لازم نیست به تنهایی این فرآیند را طی کنید. شما می تو،د مشاوره حقوقی از a وکیل خانواده یا وکیل خشونت خانگی در مورد چگونگی پیش نویس دادخواست خود در صورت ،وم، آنها می توانند شما را در دادگاه نمایندگی کنند. با توجه به مخاطرات موجود، مشاوره با یک وکیل ارزش آن را دارد. ایمن بم،د و موفق باشید!

شما مجبور نیستید این را به تنهایی حل کنید – از یک وکیل کمک بگیرید

ملاقات با یک وکیل می تواند به شما در درک گزینه های خود و چگونگی محافظت از حقوق خود به بهترین شکل کمک کند. از … ما دیدن کنید دایرکتوری وکیل برای پیدا ، یک وکیل در نزدیکی شما که بتواند کمک کند.


منبع: https://www.findlaw.com/legalblogs/law-and-life/what-proof-do-you-need-to-get-a-restraining-order/