تصور یک ملاقات موفق بین بایدن و مک کارتی | مایکل سی دورف | حکم


رئیس جمهور جو بایدن فردا با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان و میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، درباره بودجه فدرال و ناتو، احتمالی ایالات متحده در پرداخت قانونی صورتحساب های خود، مگر اینکه کنگره سقف بدهی خود را افزایش دهد، گفتگو خواهد کرد. دو طرف بسیار دور از هم به نظر می رسند، اما اگر مذاکره کنندگان خلاق باشند، ممکن است راه حلی امکان پذیر باشد. بیایید تصور کنیم که جلسه چگونه ممکن است پیش برود.

بایدن: میچ، کوین، به بیضی خوش آمدی. معامله اینجاست . . .

مک کارتی: معامله؟ ما قبلا یک معامله داریم؟

بایدن: چی؟ نه، بیا مرد میدونی که نیمی از جملاتم رو اینطوری شروع میکنم. میچ اینجا می‌داند که از زم، که با هم در سنا بودیم، دوست قدیمی نیستی؟

مک کانل: آقای رئیس جمهور، باید وانمود کنید که من اینجا نیستم. دور انداختن [Schumer] هر آنچه را که نیاز دارید از سنا به شما خواهد داد.

مک کارتی: پس چرا اینجایی؟

مک کانل: چون دیدن ،ی دیگران به من احساس زنده بودن واقعی می دهد.

بایدن: خیلی خوب بچه ها، بیایید مالارکی را برش دهیم و برسیم. کوین، می د، که من نمی توانم با آن موافقت کنم لایحه ای که تصویب کردی. این امضای من دستاوردهای قانونگذاری و رشد اقتصادی را کاهش خواهد داد.

مک کارتی: اینها فقط صحبت های دموکرات هاست. حذف عوامل جدید IRS باعث افزایش درآمدهای ،ت می شود. انرژی پاک یک توطئه ،یف کمونیستی است. مته بچه مته!

بایدن: معامله اینجاست. ما می‌تو،م کاهش هزینه‌ها را به ،وان بخشی از فرآیند منظم بودجه مورد بحث قرار دهیم، اما شما نیز مانند من می‌د،د که قانون سقف بدهی مربوط به پرداخت اعتبارات گذشته است. به همین دلیل است که شما بچه ها زم، که مرد سابق اینجا بود، این شیطنت ها را امتحان نکردید. اگر اکنون به هر یک از خواسته‌های شما تن بدهم، سال آینده که نیاز به افزایش سقف مجدد داشته باشیم، درخواست‌های جسورانه‌تری خواهید داشت.

مک کانل (خنده): . . . اگر به یک موش کوکی بدهید . . . .

مک کارتی: آقای رئیس جمهور، من می فهمم شما از کجا می آیید. . .

بایدن (قطع ،): . . . اسکرانتون، PA، رفیق!

مک کارتی: . . . اما شما باید بفهمید که من از کجا آمده ام. من کاملاً وابسته به یک گروه دیوانه هستم. به خاطر خدا، دونالد ترامپ و مارجوری تیلور گرین هر دو از نامزدی من حمایت ،د، اما هنوز برای این دلقک ها کافی نبود. اگر بخواهم با لایحه سقف بدهی تمیز موافقت کنم، با تپش قلب جنین با درخواست تخلیه صندلی روبرو خواهم شد.

بایدن: خب، حدس می‌زنم که ما در بن بست هستیم. (در حال صحبت با یکی از دستیار، که جیمی نام ندارد:) هی جیمی! گفتیم اگر این اتفاق بیفتد چه کار می کنیم؟ چیزی در مورد بهترین بدترین گزینه?

مک کانل: اوهوم، آقای رئیس، کوین، ممکن است پیشنهاد مفیدی داشته باشم؟

بایدن: بله، میچ. رسیدن به آن لیسه-شکاف.

مک کانل: اگر قرار باشد معامله ای انجام دهید که یک معامله نیست چه؟ آقای رئیس جمهور، کوین موافقت می کند که دو قانون را که به گفته او به هم مرتبط هستند، منتقل کند. یکی تعلیق سقف بدهی پاک است. دیگری باعث کاهش بودجه می شود. آیا این کار می کند؟

بایدن: این بستگی به آنچه در کاهش بودجه وجود دارد، دارد، اما مطمئناً، چه جهنمی. مثل این است که مامان و مامانم همیشه می گفت بزرگترین فضیلت شجاعت است.

مک کارتی: فکر نمی کنم شما بچه ها به حرف من گوش کنید. این فقط لورن بوبرت، مت گاتز و پل گوسار نیستند. بیشتر اعضای گروه من آجیل شیرین هستند. من فکر می کنم نیمی از آنها به طرح میچ رای منفی می دهند حتی اگر شامل هر کاهش بودجه ای باشد که آنها درخواست می کنند. آنها اصولاً با افزایش سقف بدهی مخالفند.

بایدن: خب، حدس می‌زنم که ما در بن بست هستیم. (در حال صحبت با یکی از دستیاران به نام بیلی:) هی بیلی! گفتیم اگر این اتفاق بیفتد چه کار می کنیم؟ نه آن چیز سکه ای ،انه، چیز دیگری، چه بود؟

نماینده کنگره از نفس افتاده که با عجله وارد اتاق می شود: صبر کن! من یه نظری دارم؟

مک کانل: این پسر کیه؟

در حال حاضر کمی کمتر از نفس عضو کنگره: من حکیم جفریس هستم!

مک کانل: سازمان بهداشت جه،؟

مک کارتی: او رهبر دموکرات ها در مجلس است.

مک کانل: نانسی پلوسی سیاه پوست نیست.

مک کارتی: نظرت چیه حکیم؟

جفریز: کوین، زم، را به یاد می آورید که قبل از اینکه در نهایت برنده ریاست مجلس شوید، چهارده رای از دست دادید؟

مک کارتی: میخوای منو به گریه بیاندازی؟

جفریز: نه، نه، گوش کن. تصور کنید که برخی از دموکرات ها از شما به ،وان رئیس مجلس حمایت کرده باشند. می‌توانستید دیوانه‌های گروه خود را به حاشیه ببرید.

مک کارتی: حدس می زنم خوب بود، اما چرا الان آن را مطرح می کنی؟

جفریز: چون الان می تو،م این کار را انجام دهیم. بیایید بگوییم که شما و رئیس جمهور به توافق رسیدید – این نیز-یک-معامله- نیست. حتی اگر نیمی از اعضای حزب شما رای منفی دهند، دموکرات ها می توانند آرای اضافی مورد نیاز برای تصویب را تامین کنند. و سپس می‌تو،م در صورت وجود پیشنهادی برای خالی ، صندلی، رأی‌ها را برای حفظ شما به ،وان رئیس مجلس ارائه کنیم.

مک کارتی (در حال اشک): تو این کار را برای من انجام می دهی؟

جفریز: خوب، برای کشور، اما مطمئنا.

مک کارتی: دنگ! این کار نمی کند. برای یک چیز، حداقل به ا،ریت جمهوری خواهان نیاز دارم تا از حکومت هاسترت عبور کنم. و حتی اگر بتوانم آن آرا را جمع کنم، اگر لایحه‌ای را که به حمایت دموکرات‌ها بستگی دارد به اجرا بگذارم، سریع‌تر از آنچه شما می‌تو،د بگویید در مرحله مقدماتی قرار می‌گیرم. . . .

بایدن (قطع ،): سگ داغ! من ایده بهتری دارم حکیم، تو آن دادخواست مرخصی را به دست آوردی، درست است؟

جفریز: بله آقای رئیس جمهور.

بایدن: بنابراین اگر ریاضیات من درست باشد، اگر دموکرات‌های مجلس نمایندگان به هم ب،بند، تنها به پنج عضو جمهوری‌خواه نیاز دارید تا سقف بدهی را افزایش دهید.

مک کارتی: فقط پنج؟ اکنون که لیز چنی و آدام کینزینگر بیرون آمده اند، حتی یک جمهوری خواه را نمی یابید که اگر به م،ای کمک به یک رئیس جمهور دموکرات باشد، رهبری را رد کند! هر جمهوری خواه که به دادخواست برکناری رأی دهد، در زمان کمتری نسبت به زمان مورد نیاز، یک رقیب اولیه با بودجه خوبی خواهد داشت. . . .

بایدن (قطع ، و تماس با دستیار به نام جنی یا هر گونه تغییری از آن): جنی! اون لیست رو برام بیار (به محض اینکه یک تکه کاغذ به شما داده شد): کوین، شما قبلاً دارید یک جمهوری خواه که در حال بازنشستگی است و به دنبال پست دیگری نیست. در اینجا لیستی از 31 کرسی مجلس نمایندگان جمهوریخواه جیمینی کریکت، یکی از آنها در دست جورج سانتوس است. مطمئناً می‌تو،د سه نفر دیگر را بیابید که از تعطیلات طول، در اندونزی که توسط هارلان کرو تأمین می‌شود، خوشحال‌تر از جنگیدن در یک نبرد احتمالی ش،ت‌خورده برای ماندن در DC هستند.

مک کانل (آرام ناله می کند و انگشتانش را چادر می کند): بله آقای رئیس جمهور. قدرت سمت تاریک را احساس کنید.

مک کارتی: باشه، باشه، فکر می کنم می بینم این چطور کار می کند. من علناً با درخواست برکناری مخالفت می کنم، اما اگر من و شما بتو،م بر سر یک توافق بودجه به توافق برسیم، بی سر و صدا از آن و برخی انگیزه های دیگر برای تضمین آرا و بازنشستگی تعدادی از جمهوری خواهان استفاده خواهم کرد.

دستیار به نام لوئیز: آقای رئیس جمهور، هیئتی از جابجایی قطار و وزیر بوتیجیگ در اتاق شرقی منتظر شما هستند.

بایدن: ممنون لوئیز باشه پسرا به نظر می رسد ما برنامه ای داریم. اکنون فقط باید با کاهش بودجه مواجه شویم. در تماس باشیم.


منبع: https://verdict.justia.com/2023/05/08/imagining-a-successful-meeting-between-biden-and-mccarthy