دسترسی رایگان امروز به نسخه بتا Josef Q باز می شود، ابزاری که از GPT برای تبدیل آسان سیاست ها به پرسش و پاسخ استفاده می کند.


چند هفته پیش، من اینجا در مورد راه اندازی قریب الوقوع توسط جوزف از نسخه بتای Josef Q، محصول جدید خود که از هوش مصنوعی پیشرفته برای تبدیل سیاست‌ها و مقررات – مانند موارد مربوط به حریم خصوصی، امنیت داده‌ها، منابع انس، و تدارکات – به ابزارهای دیجیتال پرسش و پاسخ استفاده می‌کند، به طوری که کارمندان یا مشتریان به راحتی می‌توانند پاسخ‌هایی را دریافت کنند. سوالات خط مشی و انطباق

امروز، این راه اندازی فرا می رسد، زیرا جوزف نسخه بتا را در دسترس قرار می دهد برای هر ،ی که به صورت رایگان امتحان کند. این محصول در طول دوره بتای هنوز نامشخص خود رایگان خواهد ماند و پس از آن جوزف قصد دارد فروش محصول را آغاز کند.

یک شرکت مستقر در استرالیا که محصول اصلی آن یک پلت فرم اتوماسیون بدون کد برای متخصصان حقوقی است، جوزف با OpenAI برای توسعه این ابزار همکاری کرده است، که در حال حاضر از GPT-4، آ،ین نسخه مدل زبان بزرگ Open AI (LLM) استفاده می کند. با این حال، جوزف در مورد LLM که از آن استفاده می‌کند، «آگنوستیک» باقی می‌ماند و ممکن است مدل‌های شرکت‌های دیگر را آزمایش کند. سام فلینبنیانگذار و مدیر عامل عملیات به من گفت.

این شرکت Josef Q را به ویژه برای مشاغل مفید می داند، جایی که تیم های حقوقی، انطباق، امنیت اطلاعات و منابع انس، می توانند از آن برای ارائه پاسخ های فوری در مورد سیاست ها و رویه های شرکت به کارکنان استفاده کنند.

همچنین می‌تواند توسط شرکت‌های حقوقی، هم برای پاسخ‌گویی به سؤالات داخلی کارکنان و هم به‌،وان ابزاری روبه‌روی مشتری برای ارائه پاسخ به سؤالات خط‌مشی و نظارتی بر اساس دانش و تخصص شرکت حقوقی مورد استفاده قرار گیرد.

فلین گفت که این ابزار حتی می‌تواند توسط سازمان‌های کمک حقوقی برای ارائه پاسخ به سؤالات در زمینه‌هایی مانند قانون مالک و مستاجر به مصرف‌کنندگان استفاده شود.

چگونه کار می کند

دیروز در یک نمایش کوتاه، فلین به من نشان داد که ایجاد یک ابزار دیجیتال پرسش و پاسخ با استفاده از Josef Q تنها چند دقیقه طول می‌کشد و تنها به سه مرحله نیاز دارد.

ابتدا، کاربر سند خط مشی، مانند خط مشی حفظ حریم خصوصی یا خط مشی مرخصی والدین را بارگذاری می کند تا توسط LLM تجزیه و تحلیل شود. در تظاهرات فلین، او از سیاست مرخصی والدین استفاده کرد.

دوم، کاربر ابزار را با پرسیدن سه سوال آموزش می دهد. سؤالات باید منع، کننده سؤالاتی باشند که دیگران احتمالاً از این ابزار می پرسند. برای مثال مرخصی والدین، یک سوال ممکن است این باشد، “آیا من واجد شرایط مرخصی والدین هستم؟” Josef Q پاسخی را پیشنهاد می کند که در صورت نیاز کاربر می تواند آن را ویرایش کند.

هنگامی که سه سوال پرسیده شد و به آنها پاسخ داده شد، ابزار آموزش دیده و آماده راه اندازی است.

جوزف کیو از آموزش “انسان در حلقه” و اعتدال استفاده می کند. حتی پس از آموزش اولیه سه سوالی، ناظم می تواند وارد شود و تمام سوالات ارسال شده و پاسخ های Josef Q را ببیند و با تصحیح یا ویرایش هر یک از پاسخ ها، مدل را اصلاح کند.

همچنین، شخصی که سؤال را ارسال می‌کند می‌تواند با دادن انگشت شست بالا یا پایین به آموزش بیشتر ابزار کمک کند تا نشان دهد که آیا پاسخ مفید بوده است یا خیر.

فلین به من گفت که هیچ خطری وجود ندارد که جوزف کیو “توهم” کند و پاسخ هایی را بسازد، زیرا پاسخ هایی که ارائه می دهد همیشه به سند خط مشی محدود می شود. بنابراین، اگر ،ی از مرخصی والدین پرسش و پاسخ بپرسد که نام رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را می‌پرسد، پاسخ می‌دهد: «متاسفم، پاسخی ندارم».

نسخه بعدی این ابزار همچنین شامل نمرات اطمینان برای هر پاسخ خواهد بود.

در طول دوره بتا، Josef اندازه سندی را که می‌توان آن را تا 8000 کاراکتر آپلود کرد، محدود می‌کند. هنگامی که محصول برای عرضه عمومی آماده شد، کاربران می‌توانند هر سند اندازه یا حتی چندین سند مرتبط با یک خط‌مشی را بارگذاری کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Josef Q به پست قبلی من مراجعه کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/free-access-opens-today-to-beta-version-of-josef-q-tool-that-uses-gpt-to-easily-turn-policies-into-qas.html