گفتگوی ویژه کنار آتش در مورد وضعیت صنعت قانونی، ضبط شده زنده با چهار رهبر نوآوری


در 7 نوامبر 2022، در NetDo،ents Inspire 2022 کنفرانسی برای مشتریان و شرکای آن، من این امتیاز را داشتم که یک گفتگوی کنار آتش را با چهار رهبر نوآوری قانونی مدیریت کنم. موضوع ما روندهایی بود که سازمان‌ها و تیم‌های حقوقی آنها را هدایت می‌کرد و اینکه چگونه آنها به چالش‌های کنونی رسیدگی می‌،د تا سازمان‌هایشان را برای دهه آینده موفقیت آمیز کنند. NetDo،ents و چهار شرکت کننده با مهرب، رضایت داده اند که ضبط آن چت را با شنوندگان LawNext به اشتراک بگذارند.

چهار شرکت کننده در این جلسه عبارت بودند از:

  • جان هانتر، مدیر ارشد اطلاعات شورای اروپا.
  • مایک لوکاس، مدیر ارشد اطلاعات، ویلسون سونسینی.
  • موریس تونی، مدیر فناوری و نوآوری، قانون کیستون.
  • کریگ امباو، شریک مدیر دفتر دنور، هوگان لاو،، و همچنین رئیس جه، گروه ورزش، رسانه و سرگرمی شرکت

موضوع کنفرانس بر روی ال،ای کار، ال،ای دانش و ال،ای موفقیت متمرکز بود و بنابراین گفتگوی کنار آتش حول این موضوعات سازماندهی شد. اعضای میزگرد چالش‌های عمده‌ای را که با توجه به ماهیت در حال تحول محل کار، چگونگی جذب دانش داخلی سازمان‌شان و استفاده استراتژیک از آن، و چگونگی آماده‌سازی سازمان‌هایشان در زمان چنین نوساناتی برای موفقیت مداوم در محیط کار، مورد بحث قرار می‌دهند. آینده.

بابت صدای ،اش در بعضی جاها پوزش می طلبم. اینطوری ضبط به دست ما رسید.

از حامیان مالی خود تشکر می کنیم

این ،مت از LawNext سخاوتمندانه توسط حامیان مالی ما ممکن شده است. ما از حمایت آنها قدرد، می کنیم و امیدواریم آنها را بررسی کنید.

اگر از گوش دادن به LawNext لذت می برید، لطفاً هرجا که به پاد،ت گوش می دهید، نظر خود را برای ما ارسال کنید.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/a-special-fireside-chat-on-the-state-of-the-legal-industry-recorded-live-with-four-innovation-leaders.html