پست مهمان: دیوید مخترع در مقابل جالوت بیگلاو – چه چیزی یک جالوت را به سمت دیوید سوق می دهد؟


[Editor’s note: This is a guest post by Mark Stodder, President of Xcential Legislative Technologies. As I reported here in November, the law firm Akin Gump Strauss Hauer & Feld has sued Xcential for misappropriation of trade secrets, breach of contract, and other causes of action. This is Stodder’s perspective on the lawsuit. If anyone at Akin Gump wishes to respond, I would be happy to publish it.]

همانطور که ممکن است شنیده باشید، شرکت من، فناوری های قانونی Xcential، خود را در نقش دیوید در نبرد دیوید و جالوت بر سر درخواست ثبت اختراع ما برای یک اختراع نرم افزاری که جنبه های کلیدی قانون گذاری فدرال را خودکار می کند، بازی می کند. ما یک شرکت کوچک – 25 کارمند – مستقر در یک شهر ساحلی کوچک در نزدیکی سن دیگو هستیم. ما کوچک هستیم، اما با ،ت‌های بزرگ کار حیاتی انجام می‌دهیم، و نحوه تنظیم لوایح و نحوه به‌روز نگه‌داشتن و تجسم قو،ن را با روش‌های خود مدرن می‌کنیم. LegisPro™ پلتفرم و سایر برنامه های نرم افزاری که در 20 سال گذشته توسعه داده و به بازار عرضه کرده ایم. LegisPro در حال حاضر توسط قانونگذار کالیفرنیا، مجلس ایالات متحده، مجلس قانونگذاری اورگان و سایر ،ت ها در سراسر جهان استفاده می شود.

مارک استودر

The Goliath شرکت “Biglaw” مستقر در واشنگتن دی سی است آکین گامپ اشتراوس هاوئر و فلد – نیروگاه لابی فدرال که سال گذشته، به گفته رازهای باز، نزدیک به 54 میلیون دلار درآمد از کمک به مشتریان برای نفوذ در کنگره و ،ت فدرال به دست آورد، کاری که شامل تهیه پیش نویس و اصلاح قو،ن فدرال است.

این جالوت پیش قدم شد و چندین بار علیه ما شکایت کرد، ابتدا در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده و سپس در دادگاه عالی دی سی، تا ادعا کند که اختراع Xcential متعلق به خود است و ما را در میان سایر اتهامات، سوء استفاده از اسرار تجاری سرنگون کند. Xcential با هزینه هنگفت مجبور به دفاع از خود با ادعاهای متقابل و درخواست ا،اج شده است. این هزینه بی دلیل و سنگین نه تنها برای همه ما در Xcential بسیار استرس زا بوده است، بلکه نشان دهنده تهدیدی برای ،ب و کار ما است.

ما داستان کتاب مقدس را می د،م (و اینکه چطور شد)، اما محل برگزاری را به یک دادگاه تغییر دهید و USPTO و همه چیز کمی تیره و تار می شود.

چرا این جالوت اینقدر به این داوود اهمیت می دهد؟

اول، زمینه.

اتوماسیون قانونگذاری

جزئیات و استدلال های دو طرف علنی است در دسترس و تحت پوشش قرار گرفته اند مجله حقوق ملی، رسانه های فنی حقوقی و اخیراً کارشناسان در دنیای ثبت اختراع خلاصه ای سریع: مورد بحث Xcential 2019 است درخواست ثبت اختراع برای یک اختراع نرم‌افزاری را «بیل سنتز» می‌نامیم (یا، همانطور که در فایل، «سیستم و روش برای است،اج و سنتز اسناد»). اختراع Xcential بر اساس دو فناوری موجود ما بود: نرم افزار “Change Sets” (برنامه ثبت اختراع ایالات متحده در حال انجام). و یک فناوری داخلی دیگر که ما آن را “Snaps،t” می نامیم، که هر دو در نرم افزار پیش نویس صورتحساب LegisPro ما ساخته شده اند و به آن متکی هستند. آنچه در مورد این اختراع اهمیت ویژه ای دارد این است که می تواند برخی از مراحل پیچیده تر، زمان برتر و مستعد خطا را برای تهیه پیش نویس لایحه فدرال خودکار کند.

Bill Synthesis، Snaps،t و Change Sets بر اساس دهه‌ها تجربه ما با قوه مقننه و کنگره ایجاد شده‌اند. مخترع، مدیر عامل/مدیر ارشد فناوری Xcential و یکی از بنیانگذاران گرانت ورگوتینی، از اوایل دهه 2000 با وکلای قانونگذاری – تهیه کنندگان لایحه حرفه ای در داخل ،ت – کار کرده است و تمام جزئیات کار بسیار تخصصی و بسیار مهم آنها را تماشا و جذب می کند. گرانت همچنین با بسیاری از سبک های مختلف اصلاح قانون و ایجاد قو،ن در سراسر جهان کار کرده است و نکات دردناک ایجاد شده توسط سنت های پیچیده و فناوری میراث را مشاهده کرده است. این آموزش گسترده او را بر آن داشت تا نرم افزاری را برای کارآمدتر ، آن فرآیندها، با دقت و شفافیت بیشتر تصور، توسعه و پیاده سازی کند.

در میان پیچیده‌ترین شیوه‌های تهیه لایحه، سبک فدرال «برش و گاز» است – به این م،ی که یک لایحه عمدتاً شامل تغییرات خارج از زمینه خط به خط قانون است («بخش 55(b)(1) به جای خط قرمز “اصلاح به طور کامل” تغییراتی که به شما امکان می دهد دقیقاً ببینید قانون چگونه می تواند اصلاح شود، با علامت زدن به اندازه قبل از زیربند (الف) و درج موارد زیر اصلاح می شود. سبک برش و بایت همیشه برای طراحان فدرال چالش بوده است. ما این را از گفت،ای بسیاری که با آنها و سایرین در محافل قانونگذاری در مورد چگونگی ایجاد کارآمدتر آن اسناد – حتی به صورت خودکار – انجام دادیم، می د،م.

فناوری اتوماسیون برای ایجاد اسناد اصلاحی از خطوط قرمز مدت‌هاست که وجود داشته است، اما نرم‌افزار Bill Synthesis LegisPro، همراه با مجموعه‌های تغییر و ع، فوری ما، راهی برای علامت‌گذاری قانون فدرال فراهم می‌کند، همانطور که هر سندی را در متن قرمز خط قرمز می‌کنید و سپس به‌طور خودکار می‌تو،د آن را علامت‌گذاری کنید. آن خطوط قرمز را به سبک برش و نیش یک لایحه فدرال تبدیل کنید. رویای چنین راه حل کارآمدی یک چیز است. نوشتن کد برای فعال ، آن بسیار چالش برانگیزتر بود، اما در سال 2019 Vergottini این کار را انجام داد. وقتی نمونه اولیه اختراع خود را به طراحان نشان دادیم، هیجان آنها محسوس بود. این اختراع کار بزرگی است.

و ظاهراً برای آکین گامپ یک معامله بزرگ است.

چنین معامله بزرگی که آکین یک پرونده بسیار نادر را ثبت کرد.دادخواست است،اجدر مارس گذشته در USPTO در ت، برای ادعای مالکیت اختراع ما. از آنجایی که درخواست ما منتظر اقدام بازرسان USPTO بود، آکین گامپ در ماه اکتبر علیه ما در دادگاه عالی DC شکایت کرد. اخیراً، شب قبل از عید شکرگزاری، یک دستور مقدماتی برای تلاش برای توقف فرآیند USPTO ارائه کرد. ما اکنون چندین تاریخ دادگاه در تقویم خود در سال جدید داریم.

جام مقدس؟

آکین گامپ ادعا می کند که یکی از وکلای خود، لویی بره، مخترع واقعی Bill Synthesis است. طبق پرونده آنها در دادگاه، یک بعدازظهر تابست، در سال 2018، آنیلو به ایده ایجاد یک لایحه فدرال سبک فدرال از تغییرات خط قرمز در قانون فکر کرد و ظاهراً به همکاران گفت که این طرح “جام مقدس” پیش نویس قانون فدرال خواهد بود. و “فرآیند پیچیده تهیه پیش نویس قانون فدرال را برای همیشه تغییر دهید.”

با این حال، اختراع نرم افزار شامل تعاملات بسیار پیچیده فناوری XML با ویرایشگر LegisPro ما، یک برنامه مبتنی بر مرورگر است. آنیلو، که لایحه‌ها و اصلاحیه‌هایی را برای مشتریان آکین گامپ تهیه می‌کند، و مدتی در The Hill کار می‌کرد، هیچ پیشینه فنی در بیوگرافی یا شرکت حقوقی‌اش ذکر نمی‌کند. پروفایل لینکدین – بدون تخصص در فناوری XML، هیچ اشاره ای به کار با ساختارهای داده XML داخلی یا کدگذاری جاوا اسکریپت، هیچ چیزی در مورد ایجاد الگوریتم های پیچیده یا فناوری پشت برنامه Change Sets LegisPro که Bill Synthesis بر اساس آن ساخته شده است. نداشتن مهارت‌های کدنویسی نرم‌افزار شرم‌آور نیست، اما این مهارت‌ها برای ایجاد نرم‌افزاری که اگنلو اکنون ادعا می‌کند او اختراع کرده، ضروری است.

Xcential با Agnello در پاییز 2018 ملاقات کرد، زم، که، همانطور که در پرونده های دادگاه توضیح داده شد، او با ما تماس گرفت تا در مورد نرم افزار پیش نویس صورتحساب ما جویا شود. مجموعه‌ای از تماس‌ها و جلسات و نمایش‌های نرم‌افزار ما با آگنلو و سایرین در آکین گامپ طی ماه‌های متمادی و در سال 2019 انجام شد. در نهایت Vergottini، که، همانطور که در بالا ذکر شد، برای دهه‌ها بر روی اصلاح فناوری کار می‌کرد، یک نمونه اولیه بهبود یافته ساخت. به LegisPro که عملکرد Bill Synthesis (همراه با Change Set و Snaps،t) را نشان داد. او این را نه تنها به آنیلو، بلکه به سایر پیش‌نویس‌کنندگان لایحه‌های ،تی که با آنها در The Hill کار می‌کردیم نیز نشان داد.

واکنش آنیلو؟ “مقدس -!”

او اعلام کرد که این منجر به “رژه خیابان K” می شود. ظاهراً گرانت ورگتینی “جام مقدس” را کشف کرده بود. یا آنیلو به ما گفت.

با کمال تعجب، با وجود اشتیاق بیش از حد او، این فصل از داستان داوود و جالوت ما در اینجا به پایان رسید. پس از نمایش فروش، Xcential پیشنهاد ساخت و صدور مجوز یک نسخه سفارشی از برنامه را برای Akin Gump (با هزینه ای معادل بخش کوچکی از درآمد سالانه از یکی از آنیلو نزدیک به دوجین مشتریان لابی فدرال). اما آنیلو به ما گفت که این پیشنهاد رد شد، زیرا بسیار پرهزینه است.

Xcential ناامید شد، اما پس از صرف ساعت ها و دلارهای زیادی برای ساخت نسخه نمایشی، و پس از افشای اسرار تجاری و اطلاعات محرمانه خود به آکین گامپ (تحت یک EULA و NDA متقابل)، Xcential قرار نبود از اختراع ما دور شود. Vergottini درخواست خود را برای ثبت اختراع برای نرم افزار Bill Synthesis که ایجاد کرده بود ارائه کرد و همانطور که در مورد درخواست های ثبت اختراع اتفاق می افتد، ما منتظر طول، شدن انتظار برای شنیدن از یک ممتحن بودیم.

در عوض از وکلای آکین شنیدیم. اینجا جالوت می آید.

چرا؟

چرا فناوری ما برای تهیه پیش‌نویس لایحه‌های فدرال برای آکین گامپ آنقدر مهم است که الهام‌بخش یک اقدام نادر ثبت اختراع و شکایت‌ها و درخواست‌های متعدد در دادگاه است – هزینه‌ای که تا کنون باید بسیار بیشتر از هزینه‌ای است که آکین برای «خیلی پرهزینه» Xcential ،ج می‌کرد. مجوز اصلی و پیشنهاد توسعه؟ چه چیزی آن را به یک جام مقدس تبدیل می کند که ارزش بالقوه ش،ت دادن یک مبتکر کوچک LegalTech از یک شهر ساحلی کالیفرنیا را دارد؟

چرا آکین به این ادعای خنده دار متوسل می شود که آگنلو مخترع واقعی فناوری Bill Synthesis است؟ همانطور که ورگوتینی می‌گوید، «برای آنیلو ادعای این اختراع مانند این است که بگوییم «اگر موشکی داشتیم می‌توانستیم به مریخ برویم» و سپس از دانشمندان موشکی که آن را برای ثبت اختراع طراحی ،د شکایت کرد.

اول، چیزی به نام “،” وجود دارد.

شرکت‌های لابی خیابان K عموماً از مشتریان خود بر اساس هزینه ثابت یا نگهدارنده دریافت می‌کنند. نگهدارنده ها می توانند از هزاران پایین در ماه شروع کنند و بیش از 50000 دلار کار کنند. (مطابق با OpenSecrets.org، در سال 2021، ZTE Corp، ارائه دهنده مخابرات مستقر در شنژن در حال مبارزه با نقض تجارت فدرال اتهاماتکه لویی آنیلو را به‌،وان لابی‌گر خود فهرست می‌کند، به طور متوسط ​​100000 دلار در ماه با آکین گامپ ،ج می‌کرد. 23 مشتری که آگنلو را به ،وان لابی‌گر ثبت‌شده نشان می‌دهند، سال گذشته نزدیک به 6.2 میلیون دلار برای لابی‌گری فدرال با آکین گامپ ،ج ،د. در حالی که هزینه ثابتی برای مشتریان در نظر گرفته می‌شود، ا،ر شرکت‌های لابی به دقت زم، را که تیم‌هایشان برای هر مشتری صرف می‌کنند پیگیری می‌کنند و این هزینه‌ها را با مقدار نگهدارنده اندازه‌گیری می‌کنند. تفاوت بین نگهدارنده و آن هزینه ها، بدیهی است که سود است – یا همان طور که گاهی اوقات به آن “،” می گویند.

از نرم‌افزار Bill Synthesis Xcential برای کاهش چشمگیر ساعات استفاده از Word برای تهیه صورت‌حساب‌های پیچیده استفاده کنید، و «،» بسیار بیشتری از مشتریان خود می‌گیرید. پرداخت پول به شرکت فناوری که این میانبر ارزشمند را اختراع کرده است، فقط مقداری از ، را تخلیه می کند.

و سپس رقابت وجود دارد.

خیابان K رقابتی ترین خیابان در واشنگتن است که مقدار زیادی پول در خطر است. رتبه بندی پولتیکو از درآمد شرکت لابی فدرال، آکین گامپ در سال 2021 (53.4 میلیون دلار) در جایگاه دوم قرار گرفت. براونشتاین حیات (56.3 میلیون دلار). در جدیدترین گزارش 2022، براونشتاین موقعیت برتر را در خیابان K حفظ کرد و آکین گامپ را در رتبه دوم پشت سر گذاشت هلند و نایت (شرکتی که اکنون نماینده Xcential در دادگاه عالی DC است) در رتبه سوم قرار دارد.

اگر یکی از شرکت‌ها در خیابان K پیش‌نویس‌های قانونی خود را کارآمدتر و سریع‌تر از سایرین تکمیل کند چه؟

LegisPro، با فناوری Bill Synthesis خود، این پتانسیل را دارد که زمان لازم برای رسیدن پیش‌نویس لایحه یا اصلاحیه‌ها را برای بررسی و ارائه آن در قالب داده‌های XML به‌طور چشمگیری کاهش دهد. اگر آکین مالک پتنت نرم‌افزار Bill Synthesis بود، می‌توانست برتری مشخصی نسبت به دیگر شرکت‌های K Street در رساندن صورتحساب‌های خود به هیل داشته باشد. اگر Xcential حق اختراع خود را حفظ کند، می‌تو،م مجوز درخواست را برای هر لابیستی در خیابان K داشته باشیم.

و در مورد مشتریان آنها چطور؟

شرکت ها و انجمن های تجاری همیشه در حال ارزیابی و ارزیابی مجدد هستند که چگونه منافع روابط ،تی خود را دنبال کنند. آیا آن‌ها به یک شرکت لابی خارجی پول می‌دهند یا بخشی یا تمام کار را در خانه می‌برند؟

Xcential می تواند به این انجمن ها و مشاوران داخلی شرکت در انجام این کار کمک کند. LegisPro و Bill Synthesis آن می‌تواند تهیه پیش‌نویس آن صورت‌حساب‌های پیچیده را ساده کند. اختراع Vergottini آن را به سادگی کار در Word – اما با فناوری داده های ساخت یافته قدرتمند می کند. به همین دلیل است که این جام مقدس است. ممکن است این تصمیم به اتکای بیشتر به یک تیم لابی داخلی – و دوری از استخدام شرکت‌های لابی Biglaw مانند آکین منجر شود؟

هدف گرفتن

سود و رقابت در طول زمان، آنها باعث شده اند که جالوت ها رفتار بی رحمانه ای داشته باشند.

برای Xcential، بازی در نقش دیوید در این درام از نظر مالی و احساسی بسیار استرس زا بوده است. همه دنبال افراد ضعیف هستند، اما هیچ ، انتخاب نمی کند که یکی باشد. ما باید و به مبارزه با ادعاهای آنها ادامه دهیم، نه تنها به خاطر Xcential، بلکه به خاطر مخترعان دیگر – به ویژه مخترعان در دنیای LegalTech – که ممکن است در یک گرفتن قدرت مشابه نیز با آسیب جانبی مواجه شوند.

بنابراین ما قلاب خود را با صاف ترین سنگی که می تو،م پیدا کنیم بار می کنیم و امیدواریم که هدفمان درست باشد.


مارک استودر رئیس شرکت Xcential Legislative Technologies است. برای اطلاعات بیشتر در مورد Xcential: www.xcential.com.


منبع: https://www.lawnext.com/2023/01/guest-post-david-the-inventor-vs-the-biglaw-goliath-what-drives-a-goliath-to-take-on-a-david.html