هوش مصنوعی هاروی: هوش مصنوعی قانونی


آیا شما هاروی (AI) را ملاقات کرده اید؟

به نظر می رسد هر هفته، ابزار هوش مصنوعی دیگری آماده است تا حرفه وکالت را تحت تأثیر قرار دهد.هوش مصنوعی هاروی، که به ،وان “هوش مصنوعی قانونی بی سابقه” توصیف می شود، یک پیشنهاد هیجان انگیز دیگر در شرکت حقوقی AI است.

و با سرمایه گذاری اخیر Open.AI، خالق ChatGPT، بسیاری تعجب می کنند که این فناوری برای آینده قانون چه م،ایی دارد.

هوش مصنوعی هاروی هنوز در مرحله بتا است، و زمان واقعاً نشان خواهد داد که تأثیر این فناوری بر صنعت قانونی چه خواهد بود. با این حال، در حال حاضر، آنچه را که در مورد هوش مصنوعی هاروی می د،م و اینکه چگونه متخصصان حقوقی می توانند مسئولانه این پیشنهاد جدید را کشف کنند، پوشش خواهیم داد.

هوش مصنوعی هاروی چه می کند؟

در میان همه این پیشرفت‌های هیجان‌انگیز، ممکن است بپرسید: هوش مصنوعی هاروی چه می‌کند؟

مانند ChatGPT، هاروی AI بر روی نسخه ای از GPT AI Open.AI ساخته شده است. برخلاف ChatGPT، هوش مصنوعی هاروی از کارهای قانونی پشتیب، می کند. چگونه؟ شروع با داده های عمومی اینترنت از مدل GPT، هوش مصنوعی هاروی بود بیشتر آموزش دیده است با داده های حقوقی عمومی (از جمله رویه قضایی و مواد مرجع). هنگامی که توسط یک شرکت درگیر می شود، هوش مصنوعی هاروی سپس توسط محصولات و ال،ای کاری خود شرکت آموزش می بیند (مثلاً مانند پذیرش یک کارمند جدید هنگام پیوستن به یک شرکت حقوقی!).

هوش مصنوعی هاروی به تجزیه و تحلیل قرارداد، بررسی دقیق، دعاوی قضایی و رعایت مقررات کمک می کند و می تواند به ایجاد بینش، توصیه ها و پیش بینی ها بر اساس داده ها کمک کند. در نتیجه، وکلا می‌توانند راه‌حل‌های سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری برای مسائل مشتری ارائه دهند.

صندوق راه اندازی Open.AI

در دسامبر 2022، Open.AI – یک شرکت تحقیق و توسعه هوش مصنوعی که «سیستم‌های بسیار خودمختار را ایجاد می‌کند که از نظر اقتصادی بالاتر از انسان‌ها کار می‌کنند» – چهار سرمایه‌گذاری اولیه خود را اعلام کرد. صندوق راه اندازی Open.AI.

صندوق استارت‌آپ Open.AI قصد دارد ۱۰۰ میلیون دلار در استارت‌آپ‌های کوچک هوش مصنوعی در مراحل اولیه سرمایه‌گذاری کند تا به شرکت‌های هوش مصنوعی کمک کند تأثیر مثبت و عمیقی بر جهان داشته باشند.

تصویر لوگوی Open AI روی صفحه کامپیوتر

Open.AI در هاروی AI سرمایه گذاری می کند

هوش مصنوعی هاروی یکی از چهار سرمایه گذاری اولیه صندوق استارت آپ Open.AI بود که 5 میلیون دلار از این صندوق دریافت کرد. در حالی که وب‌سایت هوش مصنوعی هاروی اطلاعات حداقلی را در مورد پیشنهادات محصول ارائه می‌کند، Open.AI «یک رابط بصری برای همه جریان‌های کاری قانونی از طریق مدل‌های زبان مولد قدرتمند» را توصیف می‌کند. این برنامه با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی به وکلا در تحقیق، تهیه پیش نویس، تجزیه و تحلیل و ارتباطات کمک می کند.

هوش مصنوعی هاروی با یک شرکت حقوقی بزرگ شریک می شود

در فوریه 2023، Allen & Overy، یکی از بزرگترین شرکت های حقوقی جهان، همکاری خود را با هاروی AI اعلام کرد. از نوامبر 2022، شرکت حقوقی مستقر در لندن گزارش داد که بیش از 3500 وکلای آنها قبلاً هوش مصنوعی هاروی را با پرسیدن 40000 سؤال در طول کار روزانه خود آزمایش کرده اند.

نتایج امیدوار کننده به نظر می رسد. همانطور که دیوید ویکلینگ، رئیس گروه نوآوری بازارهای آلن و اوری گفت: «… من هرگز چیزی شبیه هاروی ندیده‌ام… هاروی می‌تواند به چندین زبان و در زمینه‌های مختلف تمرین کار کند و کارایی و هوش بی‌سابقه‌ای را ارائه دهد. در آزمایش ما، نتایج شگفت انگیزی را دیدیم.»

در حالی که Allen & Overy اولین شرکت حقوقی است که با هاروی AI شریک می شود، آ،ین شرکتی نخواهد بود. هاروی هوش مصنوعی با شرکت های حقوقی دیگر همکاری می کند توسعه ابزارهای سفارشی و در 15 مارس 2023، PwC مشارکت راهبردی را اعلام کرد با هوش مصنوعی هاروی

حرفه ای حقوقی با استفاده از هوش مصنوعی هاروی

چگونه هوش مصنوعی می تواند به شرکت ها (و مشتریان آنها) کمک کند

مزایای بالقوه هوش مصنوعی قانونی مانند هاروی واضح است: استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تحقیق، تهیه پیش نویس و سایر وظایف قانونی معمول می تواند به صرفه جویی در وقت شرکت های حقوقی و کاهش صورت حساب های مشتریان آنها کمک کند.

فناوری نقش مهمی در موفقیت شرکت حقوقی دارد. به ،وان مثال، همانطور که در گزارش روندهای حقوقی 2022، وکلایی که از نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر استفاده می کنند احتمال بیشتری داشت که گزارش دهند:

  • رضایت بیشتر در زندگی شخصی و حرفه ای خود
  • روابط بهتر با مشتریان و همکاران
  • عملکرد خوب در شغلشان

به همین ترتیب، مشتریان سود می برند. را گزارش روندهای حقوقی 2022 دریافتند که وکلایی که از نرم افزار مدیریت عملکرد حقوقی مبتنی بر ابر استفاده می کنند، به احتمال زیاد مشتریان راضی دارند. پاسخگویی نیز یک عامل کلیدی برای رضایت مشتری است – آنها پاسخ می خواهند و آنها را سریع می خواهند.

این آمار نشان می‌دهد که هوش مصنوعی، مانند نرم‌افزار مدیریت فعالیت‌های حقوقی، مزایایی را برای شرکت‌های حقوقی مدرن ارائه می‌دهد – با ساده‌سازی وظایف و کاهش زمان پاسخ، وکلا می‌توانند زمان صرف شده برای کارهای معمول را به حداقل برسانند و در عین حال سطح بالایی از خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

خطرات مرتبط با هوش مصنوعی

با وجود هیج، که پیرامون هوش مصنوعی وجود دارد، ما همچنین می د،م که هوش مصنوعی جایگزین کاملی برای تجربه و ،د یک وکیل نیست. هوش مصنوعی هاروی است هنوز در بتا. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، برنامه هایی مانند ChatGPT شناخته شده اند اطلاعات نادرست ارائه دهد– از ملاحظات اخلاقی درگیر، همراه با امنیت، حریم خصوصی مشتری، و مسائل مربوط به امتیازات ناشی از انتقال اطلاعات حساس چیزی نگوییم.

اگر ابزارهای هوش مصنوعی را برای شرکت حقوقی خود در نظر می گیرید، حتماً با قو،ن رفتار حرفه ای ایالت خود مشورت کنید و فروشندگان احتمالی هوش مصنوعی را با دقت بررسی کنید. هنگامی که روی یک ابزار خاص تصمیم گرفتید، استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی ضروری است.

به یاد داشته باشید: هوش مصنوعی جایگزینی برای تجربه و ،د یک وکیل نیست و هرگونه پاسخ و محصول کاری باید به دقت بررسی شود.

یادداشت های پای، در مورد هوش مصنوعی هاروی

زمان هیجان انگیزی برای وکیل شدن است – با پیشرفت های بسیاری از هوش مصنوعی که آماده تغییر نحوه کار ما هستند، امکانات بی پایان به نظر می رسند. از طرف دیگر، با ظهور گزینه‌های جدید، هرگز مهم‌تر از این نیست که در مورد استقبال مسئولانه از فناوری فکر کنید تا تأثیر خود را تقویت کنید.

اگر مشتاق هستید در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر صنعت حقوقی بیشتر بد،د، مطمئن شوید که جایگاه خود را در ClioCon 2023، جایی که ما از جمله موارد دیگر، ChatGPT، هوش مصنوعی و آینده قانون را پوشش خواهیم داد.

ما این پست وبلاگ را در مارس 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی در: فناوری




منبع: https://www.clio.com/blog/harvey-ai-legal/